Miten Axl Smithin tapaus vaikutti sinun elämää?
Oletko esimerkiksi muuttanut omia tapoja sen takia?
Kommentit (43)
Tajusin että joku mieskin voi oikeasti saada vitusti.
Tajuan vielä paremmin mikä tyrkky Torppa on, ainut joka antanut itse julkisuuteen nimensä ja nyt ihmettelee
eikö Akseli meinaa maksaa korvauksia.
Viisaat jotka ovat haksahtaneet häneen, ovat pysytelleet visusti hiljaa.
Ei mitään vaikutusta minun elämään, tavallinen söpön pojan rikos.
Joo, keksin varastoon uskottavia nimiä, jos vaikka ikinä tarttee puolustella itteään. Keksin näille nimille ammatteja ja taustatarinoita jotta ne saa syvyyttä myös. Suosikit tällä hetkellä on 48-vuotias lupsakka isoäiti kontulasta, Birgitte, lyhyesti Bibba. Ette uskois mitä kaikkea se on nähnyt urallaan triangelistina! Huh. Hyvä että Bibba osaa sillain neuvoa ja varoitella että voin ryhtyä varotoimiin mm. ufojen sieppausten varalle.
Olen ihan eri alalla, mutta tapaus oli muistutus miten nopeasti voi kadottaa menestyksen, jos tulee liian ahneeksi. Ja miten kaikkia mokia ei ole mahdollista korjata.
Jälleen kerran muistutti siitä kuinka ulospäin ihan ok:lta vaikuttava tyyppi voi osottautua täydelliseksi valehtelijaksi ja manipuloida vielä totuuden paljastuessa.
Joo nykyään suhtaudun varauksella näihin "hyväntahdon" lähettiläisiin
Annan komeille julkkismiehille vain pimeässä tai peiton alla.
Ei mitenkään.
Olisiko sen pitänyt vaikuttaa?
Uusilta kumppaneilta pitää aina kysyä heti epäluuloisesti, että ethän muuten sitten kuvaa. Ja vain luottaa vastaukseen.
Siirrettiin oma ryhmä TOR-verkon taakse.
Elämäni parani mikroskooppisesti. Olen aina ptitänyt aksua lipevänä ja epäilyttävänä mulkkuna, ja nyt tiedän ettei sitä enää tartte nähdä telkkarissa tai paljon muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni parani mikroskooppisesti. Olen aina ptitänyt aksua lipevänä ja epäilyttävänä mulkkuna, ja nyt tiedän ettei sitä enää tartte nähdä telkkarissa tai paljon muuallakaan.
Tämä.
Aloin boikomataan K-ketjua, koska K-ketjuun kuuluva Jounin kauppa puolusti Axlia heti kohun alusta lähtien virallisia Facebook-sivuillaan.
No mä en ennen tätä tiennyt, kuka on Axl Smith. Enkä kyllä tiedä vieläkään.
Opin varomaan suomalaisia miehiä, nimittäin sen verran näin ihmepuolusteluja ja naisten syyttelyä.
Nyt tiedän että sen niminen ihminen on olemassa ja mitä on tehnyt. Siinäpä se.
Tää on siis niinku aivan sikapaljon vaikuttanu....ihan jäätävästi. Mietin tätä kaiken aikaa, ei oikeen saa nukuttuakaan. Ostan maanantaina uuden michael kors -laukun luulen et se pikkasen helpottaa. Ja ehkä guess-sandaalit, sellaset bling bling.
Joo, naamioin kameran paremmin :D