Vierailija

Voin sanoa, että kyllä mua tuolla ulkona kulkiessa alkaa hieman v*tuttamaan, kun pitää oikein esittelemällä esitellä kuinka täydellinen mukamas on

• ylös 3
  • alas 34

Kommentit (16)

Vierailija

Ei. Olen tyytväinen itseeni, voin olla tälläytymättä tai tälläytyä itsekin jos sattuu huvittamaan. T. Keski-ikäinen

• ylös 30
  • alas 0
Vierailija

Näkyisikin jotain nättejä kesämekkoja. Täällä meillä päin enemmistö naisista pyörii samoissa urheilutrikoissa tai retkeilykamppeissa kesät talvet.

t. mies

• ylös 28
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei vähääkään, jos kyseessä todellakin on nätti kesämekko. Suurin osa nuorista naisista pukeutuu mauttomasti.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Tää kesä on suosinut kesämekkoja ehkä kolmena päivänä joten ei ole vielä ehtinyt huomata tuollaista. Plus nuorena naisena kun on siknä harhassa että miehet tykkää kun "oon niin persoonallinen ja hauska ja pidän huolta itsestäni" niin ei kadehdituta se kun huomaa että ne piti ihan vain sen iän vuoksi ja on vaihdettavissa heti kun ikää tulee liikaa.

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Ei. Se ärsyttää tai lähinnä ihmetyttää, että olen ainoa, joka kulkee nätissä kesämekossa. Nuorilla naisilla on perseshortsit ja vanhemmilla leggarit ja crocsit. Ja kummallekaan edellämainitulle en ole kateellinen.

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Ei ärsytä. Olen tyytyväinen itseeni. Ja jokainen on nuori oman aikansa ja jokainen vanhenee.
-N39

Vierailija

Ootko ihan terve? Ei ketään normaalia ihmistä ärsytä normaali elämä ja normaali sään mukainen pukeutuminen.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa, että kyllä mua tuolla ulkona kulkiessa alkaa hieman v*tuttamaan, kun pitää oikein esittelemällä esitellä kuinka täydellinen mukamas on

Ai että täytyy esitellä kuinka täydellinen "mukamas" on? Hah hah! Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista...

Vierailija

Mä kyl nautin kesämekoista kun ne on musta nättejä eikä tullu mieleenkään että "esittelisin omaa täydellisyyttäni". Kesäfiilistä tulee kun ei oo hiostava tiukkoja vaatteita vaan hulmuava kukkamekko!

Kateutta täällä purnataan. Jo on kumma!

Vierailija

Tai sitten näit mut? Mä myönnän varta vasten esitelleeni itteäni tyköistuvassa mekossa, korkokengissä ja hellehatussa :) ensin en kehdannut astua autosta ulos kun olin niin tällätty mutta päätin tuoda hieman tyylikkyyttä Suomen kauniiseen kesään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

sulla on ilmeisen huono itsetuntoa ja kroppa huonossa kondiksessa jos noin ajattelet. Se taas ei ole parikymppisten vika että sulla on huono omatunto ja sua ärsyttää, vaan olet ihan itse vastuussa omista tunteistasi. Ei  parikymppiset esittele itseään, susta vaan tuntuu siltä koska olet itse keski-ikäinen läski.

Vierailija

Mä just ostin ihanan kesämekon, voi kun olis vielä vähän aikaa kelejä pitää sitä 😎

T: 40 vuotias nainen, jonka mielestä kesämekot kuuluu kaikenikäisille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat