Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, av-mammat, nyt neuvoja pinoon: millä saan miehen suostumaan lapsentekoon?

Vierailija
30.03.2006 |

Pitääkö se vaan kellistää sängylle ja kieltäytyä antamasta sille kondomia?

Millä keinoilla saitte vastahakoiset ukkonne taivutettua lapsenyritykseen? Täällä meillä olisi nimittäin yksi ukko mitä pitäisi alkaa " pehmentämään" !!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiinmenon jälkeen lapset saa tulla.

Vierailija
2/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jutelleet ja miettineet syitä miksi ei vielä halua, niin ei sulla ole muuta tehtävissä kun odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi riittää hänelle. vähän hankalampi homma tämä. oikeesti.

eihän ketään pakotta voi mutta toisaalta onhan mulla oikeus haluta enemmän lapsia ja pistää miettimään onko mies valintani oikea... kun ei hän ole halunnut naimisiinkaan mennä koska " se on turhaa" ja itse olen haaveillut siiäkin aina!

mitäs sanotte tästä?

Vierailija
4/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää mielivaltaisesti, koska tulee toinen lapsi vaikka ei juuri hoitoon osallistu. Mun jaksamisen kustannuksella siirtää sitä lapsen tekoa hamaan tulevaisuuteen. Mä en varmaan jaksa alkaa kaikkia tavaroita uudelleen hankkimaan ja käymään niitä yöherätyksiä silloin vielä läpi. Nyt menisi toinen tässä sivussa kun esikoisen kanssa olen joka tapauksessa kotona. Ärsyttää. Mikäs se mies on tuosta päättämään???

Vierailija
5/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yksi riittää hänelle. vähän hankalampi homma tämä. oikeesti.

eihän ketään pakotta voi mutta toisaalta onhan mulla oikeus haluta enemmän lapsia ja pistää miettimään onko mies valintani oikea... kun ei hän ole halunnut naimisiinkaan mennä koska " se on turhaa" ja itse olen haaveillut siiäkin aina!

mitäs sanotte tästä?

Vierailija
6/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska; kun tapasimme halusimme samoja asioita, tai niin ymmärsin.

mentiin kihloihin ja toki oletin että mennään naimisiin, kunnes asiasta kysyin olikin vastaus että " ei tarvi, näinhän on ihan ok" . Josta vedin sen päätöksen ettei hän haluakaan elää kanssani johon hän sanoo että " haluan" .

Lapsi oli yllätys, erittäin tervetullut sellainen ja mies kylläkin on tiennyt alusta asti että lapsia haluan! Ja kyllähän hän oli ja on onnellinen että olemme saaneet yhden lapsen.

Minusta kaksi tai useampi olisi hyvä...

Vierailija
7/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää vaan miettimään että onko mulla edes oikeus haluta asioita joita haluan?! olenko itsekäs? olenko ihan kamala ihminen...

Vierailija
8/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pistää vaan miettimään että onko mulla edes oikeus haluta asioita joita haluan?! olenko itsekäs? olenko ihan kamala ihminen...

Vierailija
9/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin jo parisen vuotta koittanut puhua vauvasta ja aina vaan sano et sitten joskus, niin kyllästyin odottamaan!

(meillä talo, työt ja kaikki muutenkin kunnossa, yhdesssä oltiin oltu jo vajaa kymmenen vuotta...)

sitten sanoin ukolle että nyt lopetan pillerit, jos et halua vielä lasta, käytä kortsuja!

tulin ekalla kierrolla raskaaksi, kun eipä käyttänyt kortsuja vaikka niitä laatikossa ois ollu.

ja nyt meillä 2 ihanaa lasta joita mies rakastaa ylikaiken,

ja onnellisia ollaan mekin yhdessä,

ei aiheuttanut välillemme mitään kitkaa, kun saihan mies itse päättää!!

Vierailija
10/10 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdottoman hyvä idea tuo että en osta kondomeja enää!!!! Mies ei IKINÄ kaupassa ollessaan tule niitä ajatelleeksi, saas nähdä lähteekö puolen kilometrin päähän kioskille kipittämään kun seuraavan kerran aloitetaan " puuhastelut" ...

Hyvä veto toi että " minä en niitä kondomeja tarvitse" , tuota aion itsekin käytää! :DD Katsotaan miten käy! Tai sitten mies hommaa kuitenkin ensimmäisen kerran jälkeen jonkun järjettömän tukkupakkauksen kondomeja . :(

Tämä rouva tahtoo lapsen nyt ja sillä hyvä, ukko on venkoillut vastaan tarpeeksi kauan! Olen samaa mieltä siitä mitä joku kirjoitti, että naimisissa ollessa lapsi saa tulla sitten kun tulee. Vaan ei meillä, näköjään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi