Onko outoa jos hakee kaksi kertaa pitsaa alakerran pitseriasta?
Hain jo pitsan aamulla mutta nyt mulla on taas nälkä.
Kommentit (26)
Mun veli tulee vasta huomenna mökiltä Sysmästä käymään mulle kaupassa. Tänään hain aamulla hawaii perhepitsan jossa oli kanaa, ananasta ja sinihomejuustoa. Nyt illalla hain myös hawaii perhepitsan, koska se on hyvä. Siitä jää kyllä kaksi palaa yli mulle aamiaseksi ennen kuin mun veli tulee mökiltä Sysmästä käymään mulle kaupassa. Ajaako Sysmästä Espooseen kauan? Veli sanoi, että pari tuntia. Voiko kestää niin kauan?
Vierailija kirjoitti:
Mun veli tulee vasta huomenna mökiltä Sysmästä käymään mulle kaupassa. Tänään hain aamulla hawaii perhepitsan jossa oli kanaa, ananasta ja sinihomejuustoa. Nyt illalla hain myös hawaii perhepitsan, koska se on hyvä. Siitä jää kyllä kaksi palaa yli mulle aamiaseksi ennen kuin mun veli tulee mökiltä Sysmästä käymään mulle kaupassa. Ajaako Sysmästä Espooseen kauan? Veli sanoi, että pari tuntia. Voiko kestää niin kauan?
Pari ongelmaa: perhepitsa yhdelle ihmiselle ja toisekseen, ananasta pitsassa. Kolmannen ongelman voi tehdä asetelmasta kaksi perhepitsaa päivässä. Neljännen siitä, että syö kaksi samaa perhepitsaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tästä mieleen Munsalan kansallispuku.
Tää on tää hullu joka asuu niiden pizzalaatikoiden keskellä eikä osaa ite käydä kaupassa. Luulin että susta päästiin jo eroon. Milloin haet hoitoa ongelmiisi?
Toivon että veli lakkaa paapomasta sua ja joudut hoitamaan itse sekä sen sikolättisi että kauppareissusi.
Pitsa ja pizza ovat yhdenvertaisia hyväksyttyjä sanoja tässä kielessämme Suomi. PITSA PITSA PITSA PITZA PITZA PITZA PIZSA PIZSA PIZSA
Hei nro. 18 mikä lääke auttoi vaivaasi?
No jos ne siellä ihmettelevät, että mitä sinä siellä toisen kerran saman päivän aikana teet, niin katso heitä ensin ihmeissäsi, ole sitten keksivinäsi selitys tapahtumalle ja sano, että sinun identtinen kaksosesi on luultavasti käynyt siellä aikaisemmin tänään.