Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34,2-vuotias neitsyt, kuka haluaisi olla minun kanssani?

Vierailija
01.07.2017 |

Kokemusta ei ole, joten en usko olevani kovin hyvä sängyssä. En uskalla edes puhua seksistä. Kuka haluaisi olla minun kanssani? Olen ujo enkä tapaa naisia ja oikeastaan pelkään harrastaa seksiä, koska pelkään olevani pettymys. Haluaisin silti.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys, arvasin että oot mies.

Vierailija
2/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut ajattelemaan, että olisit seksissä pettymys? Seksi toisen ihmisen kanssa on aina yhteistä vuorovaikutusta, eli sen onnistumiseen vaikuttavat kumpikin osapuoli. Seksi on myös yhdessä oppimista, ja jokaisessa uudessa suhteessa olet ensi kertaa asialla juuri tämän ihmisen kanssa. Jokainen pitää erilaisesta seksistä, ja uudessa suhteessa joutuu taas perehtymään toisen toiveisiin ja nautintoon, ja mille mikäkin toisesta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi sitä ekoihin vuosiin on hyvä. Etsi joku vanhempi tms nainen joka ei moisista seikoista välitä ja tykkää olla opettajan roolissa. Tai jos on rahaa niin sitten kaivat kuvetta. Esim. Hollannissa on tuollainen palvelu, jossa nainen tutustuttaa seksuaalisuuteen ja kosketukseen ja "kurssi" päättyy yhdyntään. Siitä voi saada sitten itsevarmuutta naismarkkinoille. 

Vierailija
4/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllähän tavan ilotytötkin tuon hoitavat nopeammin ja halvemmalla.

Vierailija
5/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuos iäs alkaa jo seisokkiongelmat.

Vierailija
6/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisiin mars, vapaaehtoisesti kokemattomana miehenä tosi vaikea saada naista seksiin.

Vierailija
7/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lukenut aloitusta. Piti vaan päästä kommentoimaan tota tarkkaa ikää.

Vierailija
8/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näille suositellaan aina vanhempaa naista? Ymmärrän jos mies on jotain 21v, mutta eikö saman ikäinen olisi muka tarpeeksi kokenut ja innokas opettamaan tässä tapauksessa?

Vierailija
9/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näille suositellaan aina vanhempaa naista? Ymmärrän jos mies on jotain 21v, mutta eikö saman ikäinen olisi muka tarpeeksi kokenut ja innokas opettamaan tässä tapauksessa?

Ei nuorempaa naista kiinnosta kokematon mies ja harvaa vanhempaakaan naista.

Vierailija
10/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään naista kiinnosta kokematon mies ja harvaa maksullistakaan naista.

Korjasin.

Vierailija
11/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit harrastaa seksiä? Etkö todella halua parisuhdetta?

En ymmärrä miksi kenenkään pitäisi haluta seksiä kanssasi, jos sulla ei mitään muuta annettavaa ole, mutta ehkä joku samanhenkinen sitten? Ilotyttö tosiaan vaikka, mutta muista, että osallistut rikokseen, jos prostituoitu ei ole itsenäinen yrittäjä.

Lisäksi näillä saattaa olla vaikka mitä hyväksikäyttöä taustallaan. Onpa kiva ajatus olla jonkun niin rikkinäisen kanssa..!

Vierailija
12/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urbaanilegenda olisko kuitenkin. Ette ihan tosissanne halua jotain kylän siittosonnia ja panopukkia, joka on nylkyttänyt joka helmaa vasten? Kertoo paljon omasta tasostanne?

Olen todella kiitollinen, että sain mieheni ihan omakseni ja yksinoikeudella, ilman mitään entisiä, enkä mitään kiertopalkintoa.

Vierailija
13/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme eläimiä ootte, onneksi itse olen naimisissa ihmisen kanssa.. 😀

Vierailija
14/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

34,2-vuotiaana on hyvä aloittaa. Aloittaa voi onneksi minkä ikäisenä hyvänsä, vaikka 43,6-vuotiaana.

Vierailija
15/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan. Täytyy olla jotain vikaa nupissa, kun ikäänsä seuraa tuollaisella tarkkuudella. Mutta tällaistahan Porvoossa on.

Vierailija
16/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelit ton 34,2 vuotta? Miten se lasketaan?

T. tyhmä

Vierailija
17/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urbaanilegenda olisko kuitenkin. Ette ihan tosissanne halua jotain kylän siittosonnia ja panopukkia, joka on nylkyttänyt joka helmaa vasten? Kertoo paljon omasta tasostanne?

Olen todella kiitollinen, että sain mieheni ihan omakseni ja yksinoikeudella, ilman mitään entisiä, enkä mitään kiertopalkintoa.

Kaikki eivät ole yhtä häijyjä ja tuomitsevia seksin suhteen kuin sinä.

Miehesi ei takuulla ole kiitollinen että sai sinut. Ei tuollaisen ihmisen kanssa pärjää. Ihmeellistä ahdasmielisyyttä.

Vierailija
18/21 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet kokematon, pelkäät seksiä, et halua puhua siitä, et halua tutustua toiseen ihmiseen, et halua rakentaa luottamusta, et halua tehdä mitään. Muuta kuin harrastaa seksiä, ehkä. Eli toisen ihmisen vastuulle jää lukea ajatuksesi, vietellä sinut ja hoitaa homma alusta loppuun. Miksi kukaan niin tekisi?

Vierailija
19/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne vaan jos 19 vuotias "tyttönen" kelpaa ekaks!

Vierailija
20/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kirjoitti:

tänne vaan jos 19 vuotias "tyttönen" kelpaa ekaks!

Kiva kun annoit noin tarkat yhteystiedot niin aloittaja tietää miten suhun saa yhteyden.

http://cdn.smosh.com/sites/default/files/bloguploads/funny-seems-legit-…