MiekkonenX

Luulin löytäneeni täydellisen naisen. Vähän käytetty ja hyvin tullaan toimeen. Seksi toimii.
Viime viikolla nainen kertoi kuitenkin ettei omaamani penis ole suurin jota hän on saanut. Että on ollut kuulemma joku lyhyt suhde jossa miehellä oli jätti iso ja kikatusta päälle...
Minulla ei ollut kovin lystiä, vaikka hän kai niin kuvitteli.
Tämä harmittaa minua suuresti.
Olen koko viikon asiaa pohtinut.
Nyt jos naimme mietin vaan hänen sanojaan.

• ylös 11
  • alas 16

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä en vaan voi käsittää miksi puhutaan entisistä suhteista? Tai noin yleisellä tasolla se voi ollakin ihan ok. Mutta intiimit paljastukset ja seksikokeilut. Ja aina joku pahoittaa mielensä tai tulee mustasukkaiseksi... Voin toki itse olla aivan estynyt ja vaikea mutta eipä tulisi mieleenkään kertoa uudelle kumppanille vanhoista miesjutuista. Mitään salaisuuksia ei ole, eikä luurankojakaan kaapeissa... ja entisistä voin puhua sen verran kuin voisin kertoa kenelle tahansa mutta intiimit makuuhuonetarinat.. no thanks! Enkä itsekään halua kuulla kumppanini naisjutuista. Enkä ole edes kiinnostunut.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Jostain syystä se mimmi kuitenkin haluaa olla sun kanssa? Ei sillä kooll aole väliä jos ei nyt ihan olematon ole. Ja aika hyvähän se jos on tokaisoin?

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Pane sitä kunnolla jos kikattelee. Muista antaa myös kunnolla piskaa ja vedä myös tukasta. Silleen vihasesti.

• ylös 10
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pane sitä kunnolla jos kikattelee. Muista antaa myös kunnolla piskaa ja vedä myös tukasta. Silleen vihasesti.

En suosittele. ellei sitten kummatkin tykkää vähän rajummasta menosta.
Ei kyllä tunnu kivalta kun tukasta revitään, purraan tai ilman varoitusta aletaan kovaa läpsimään esim takamukselle.  Panon jälkeen takamus hellänä, mustelmia tisseissä, irronnutta tukkaa pitkin sänkyä, ei nautintoa... EI JATKOON!

Vierailija

Saman tarinan kuullut itsekkin,mutta mitäpä tuo haittaa... Eipä tuo tiukin ja nättein ole vaimokaan ja taitaa sen itsekkin tietää. Semmosta se elämä on,jos seksi on ihanaa molemminpuolin niin turhia mietit. M34

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Voimia veliseni. Samassa tilanteessa joskus ollut, minulle tosin paljastui vahingossa erään onnettoman tapahtuman seurausena, että rakkaan vaimon eksällä on vehje, jolle john holmeskin olisi ollut kateellinen. Huom. vaimo ei itse asiaa kertonut, mutta toki myönsi totuuden kun asiasta kysyin. Saatesanoina ettei sillä koolla mitään väliä ole !! Sitä minä pidin ja pidän kyllä edelleen lähinnä pilkkaamisena. Se otti ihan pikkuisen päänupin päälle, varsinkin kun oltiin oltu jo 10 vuotta naimisissa, ja sitten selviää, että rouva on itsekseen nauranut minulle koko tuon ajan. Ihan tosissani kuvittelin, että hänkin olisi seksistä kanssani nauttinut, varsinkin kun seksielämämme on melko aktiivistakin ! Vähänpä tiesin.

Tuosta on nyt jokunen vuosi jo aikaa, mutta ei siitä koskaan yli pääse. Ainoa keino käsitellä asiaa on asennoitua niin, että mitä väliä. Kyllä se oma kikkeli minut tyydyttää, muusta ei väliä. Edelleen pannaan pari kolme kertaa viikossa, mutta todella harvoin tulee itse tehtyä aloitetta. Siihen asiaan tuli melkoisen korkea kynnys sen tiedon jälkeen. En viitsi kiusata vaimoa, joka on tottunut jättivehkeeseen, koska ei tällaisesta normikikkelistä voi saada mitään irti, ellei ole aivan helvetillinen panetus. Tuntuu häntä tosin melko paljon panettavan, tai sitten tekee sen vain minun takiani, kun on edelleen aisalle kiipeämässä noinkin usein, ja mikäs mies sitä nyt pillusta kieltäytyisi !! Vaan eipä sillä väliä, pääasia on että saan :D

Ei olla asiasta enää sen jälkeen puhuttu, eikä ainakaan minun toimestani puhutakaan. Silti se kovin usein on mielessä, mutta osaan jo työntää sen taka-alalle ja jättää sen suuremmitta huomioitta, sillä eihän se minun ongelmani ole, vaan vaimon. Ja jokin syy sillekin on, että hän kuitenkin on valinnut minut, eikä sitä idioottia isoine kulleineen. Joten kaikesta päätellen minulla on muita vahvuuksia jotka sijoitukseni ovat nostaneet piikkipaikalle. Kokonaisuus ratkaisee, eikä yksittäiset ominaisuudet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voimia veliseni. Samassa tilanteessa joskus ollut, minulle tosin paljastui vahingossa erään onnettoman tapahtuman seurausena, että rakkaan vaimon eksällä on vehje, jolle john holmeskin olisi ollut kateellinen. Huom. vaimo ei itse asiaa kertonut, mutta toki myönsi totuuden kun asiasta kysyin. Saatesanoina ettei sillä koolla mitään väliä ole !! Sitä minä pidin ja pidän kyllä edelleen lähinnä pilkkaamisena. Se otti ihan pikkuisen päänupin päälle, varsinkin kun oltiin oltu jo 10 vuotta naimisissa, ja sitten selviää, että rouva on itsekseen nauranut minulle koko tuon ajan. Ihan tosissani kuvittelin, että hänkin olisi seksistä kanssani nauttinut, varsinkin kun seksielämämme on melko aktiivistakin ! Vähänpä tiesin.

Tuosta on nyt jokunen vuosi jo aikaa, mutta ei siitä koskaan yli pääse. Ainoa keino käsitellä asiaa on asennoitua niin, että mitä väliä. Kyllä se oma kikkeli minut tyydyttää, muusta ei väliä. Edelleen pannaan pari kolme kertaa viikossa, mutta todella harvoin tulee itse tehtyä aloitetta. Siihen asiaan tuli melkoisen korkea kynnys sen tiedon jälkeen. En viitsi kiusata vaimoa, joka on tottunut jättivehkeeseen, koska ei tällaisesta normikikkelistä voi saada mitään irti, ellei ole aivan helvetillinen panetus. Tuntuu häntä tosin melko paljon panettavan, tai sitten tekee sen vain minun takiani, kun on edelleen aisalle kiipeämässä noinkin usein, ja mikäs mies sitä nyt pillusta kieltäytyisi !! Vaan eipä sillä väliä, pääasia on että saan :D

Ei olla asiasta enää sen jälkeen puhuttu, eikä ainakaan minun toimestani puhutakaan. Silti se kovin usein on mielessä, mutta osaan jo työntää sen taka-alalle ja jättää sen suuremmitta huomioitta, sillä eihän se minun ongelmani ole, vaan vaimon. Ja jokin syy sillekin on, että hän kuitenkin on valinnut minut, eikä sitä idioottia isoine kulleineen. Joten kaikesta päätellen minulla on muita vahvuuksia jotka sijoitukseni ovat nostaneet piikkipaikalle. Kokonaisuus ratkaisee, eikä yksittäiset ominaisuudet.

Kuulostaa siltä, että näivetät itse oman seksielämäsi. Ikäänkuin vaimollasi olisi oikeus vuosien jälkeen lopettaa aloitteellisuus kuultuaan, että olet joskus ollut tiukemman kanssa. Nyt kuitenkin rakastaa sinua ja on valinnut sinut. Sillon sitä haluaa tuottaa rakkaalleen nautintoa, eikä todellakaan viivottimen kanssa. Liian iso vehje vie spontaanisuutta, aiheuttaa välillä haavaumia ja kipeyttää leukaniveliä. Asioilla on paljon eri näkökulmia ja tuntuu julmalta ettet enää ole aloitteellinen. Nainen haluaa rakastaa ja tulla vähintään yhtä paljon rakastetuksi. Ja on valinnut juuri sinut tähän!

Vierailija

Mulle ei olekukaan nainen sanonut että olisi isompaa saanut.
Suurin osa ei ole toki sanonut mitään, muutama tuuminut jotta isoin tähän mennessä.

Otanta noin 50 naista.

Vierailija

Pakkohan se on myöntää että joskus isoa saaneena sitä tulee joskus salaa muisteltua vaikka omalla kullalla on ns. normaalin kokoinen.

Vierailija

Valtaosa miehistäkin varmaan joskus hetken miettii kuin hyvältä joku tiukka on tuntunut. Ei se tarkoita, etteikö koko sydämestän ole oman rakkaansa kanssa tapahtuvassa rakastelussa mukana.

Vierailija

Ikävää käytöstä tuommoinen. Joka vanhoja muistaa sitä tikulla silmään. Ehkä sinua lohduttaa se, että minä tykkään pienistäkin pippeleistä koska ne tuntuvat ihan hyvältä pimpissäni.

Vierailija

No voi V 5:llä % on iso ja tämä on faktaa. Niinkun joku totesi isot kullit eivät seiso kunnolla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat