Hiki haisee ruoholta, apua
Aiempi keskusteluni poistettiin kun minulla oli ruohon sijasta yksi toinen sana. Mutta hikeni on ruvennut haisemaan aivan selkeästi tältä, siis makealta ruoholta. Tarttuu vaatteisiin ja nousee esiin nopeasti pesun jälkeen eli ei voi olla bakteereista tulevaa normaalia hajua vaan jotain kuona-ainetta. Mistä se voi johtua? Olen vähentänyt lihan syöntiä ja lisännyt kasvisten, mitä kroppani oikein touhuaa?
Tämä ei ole mikään vitsi. Ja en polta mitään.
Kommentit (4)
Vaikea uskoa ettet polta kun noin hyvin muka tiedät mille hikesi haisee. Nainen ei käytä ja hän on sanonut että hikeni haisee erillaiselle kun olen pössytellyt. On ainakin helpompi peittää dödöillä kun toisen nenä huomaa oman hajun paremmin mitä itse haistaa.
Satunnaisesti olen käyttänyt vuodesta 1989 ja hajusta huomauttaneita on todella vähän. Nekin on suurin osa sellaisia jotka itsekkin käyttävät. Hyvä vahva kukka haisee suunnilleen maasta kuuhun niin varmaan siitä jotain erittyy hikeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettet polta kun noin hyvin muka tiedät mille hikesi haisee. Nainen ei käytä ja hän on sanonut että hikeni haisee erillaiselle kun olen pössytellyt. On ainakin helpompi peittää dödöillä kun toisen nenä huomaa oman hajun paremmin mitä itse haistaa.
Satunnaisesti olen käyttänyt vuodesta 1989 ja hajusta huomauttaneita on todella vähän. Nekin on suurin osa sellaisia jotka itsekkin käyttävät. Hyvä vahva kukka haisee suunnilleen maasta kuuhun niin varmaan siitä jotain erittyy hikeenkin.
Kyllähän ruohon hajun tunnistaa helposti jos on normaali hajuaisti.
Siis rairuoholta vai perus nurmikolta? :O
No paljonko sitä 'ruohoa' menee päivässä?