Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiki haisee ruoholta, apua

Vierailija
01.07.2017 |

Aiempi keskusteluni poistettiin kun minulla oli ruohon sijasta yksi toinen sana. Mutta hikeni on ruvennut haisemaan aivan selkeästi tältä, siis makealta ruoholta. Tarttuu vaatteisiin ja nousee esiin nopeasti pesun jälkeen eli ei voi olla bakteereista tulevaa normaalia hajua vaan jotain kuona-ainetta. Mistä se voi johtua? Olen vähentänyt lihan syöntiä ja lisännyt kasvisten, mitä kroppani oikein touhuaa?
Tämä ei ole mikään vitsi. Ja en polta mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko sitä 'ruohoa' menee päivässä?

Vierailija
2/4 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa ettet polta kun noin hyvin muka tiedät mille hikesi haisee. Nainen ei käytä ja hän on sanonut että hikeni haisee erillaiselle kun olen pössytellyt. On ainakin helpompi peittää dödöillä kun toisen nenä huomaa oman hajun paremmin mitä itse haistaa.

Satunnaisesti olen käyttänyt vuodesta 1989 ja hajusta huomauttaneita on todella vähän. Nekin on suurin osa sellaisia jotka itsekkin käyttävät. Hyvä vahva kukka haisee suunnilleen maasta kuuhun niin varmaan siitä jotain erittyy hikeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa ettet polta kun noin hyvin muka tiedät mille hikesi haisee. Nainen ei käytä ja hän on sanonut että hikeni haisee erillaiselle kun olen pössytellyt. On ainakin helpompi peittää dödöillä kun toisen nenä huomaa oman hajun paremmin mitä itse haistaa.

Satunnaisesti olen käyttänyt vuodesta 1989 ja hajusta huomauttaneita on todella vähän. Nekin on suurin osa sellaisia jotka itsekkin käyttävät. Hyvä vahva kukka haisee suunnilleen maasta kuuhun niin varmaan siitä jotain erittyy hikeenkin.

Kyllähän ruohon hajun tunnistaa helposti jos on normaali hajuaisti. 

Vierailija
4/4 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rairuoholta vai perus nurmikolta? :O