Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin ystävälle lanssin

Vierailija
30.06.2017 |

Ystävä soitti ja kertoi vetäneensä viinaa ja kodeiinia sekasin melkosia määriä (yli litra viinaa ja kourallisen panacodin verran kodeiinia eroteltuna). Kysyin siltä onko ok jos soitan sen puolesta 112 ja oli ok, niin soitin ja he soitti tälle ystävälle sitten takasin, kun annoin niille numeron ja ovat nyt matkalla sinne. Eikä oo ees eka ystävä jonka puolesta soitan apua paikalle. Oon kai sit se noh "ylireagoija" tai "pelastaja " kummin sen sitten haluaakaan nähdä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan vähän huolissani kun tämä ystävä ei vastaa enää viesteihin mitään :/. ap

Vierailija
2/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, no nyt tuli vastaus häneltä, että on varattu. Varmaan just lanssi paikalla tai hoitaja/lääkäri sairaalassa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ystävää vaivaa kun noin piti hänen tehdä??

Vierailija
4/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Rakas.

Voimia Sinulle.

Vierailija
5/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ystävää vaivaa kun noin piti hänen tehdä??

Mielenterveysongelmia ja itsetuhoisuutta :/. Hän on nyt kuulemma sairaalassa. ap

Vierailija
6/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAveri joskus aikoinaan soitti ja väitti kuolevansa kohta. Soitin kanssa tälle ambulanssin. Soittivat sitten jonkun ajan päästä että kaveri on kunnossa (mitä nyt jokseenkin humalassa), mutta eipä kehdannut kaveri enää tuolla tavalla huomiota hakea, vaan tajusi että hänestä ihan oikeasti välitetään.

Apua kannattaa aina soittaa, koska ikinä ei tiedä ja se pelkkää huomiota hakevakin tarvitsee apua. Yks toinen kaveri kuoli, kun tätä ei otettu tosissaan ja toinen saatiin pelastettua viime hetkellä. tää viimeinen jätti hyvästit kaikille facebookissa. Suurin osa vaan haukkui lyttyyn. Veljensä oli sottanut onneksi apua, sillä siinäkin oli tosi kyseessä.

Vierailija
7/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä syy siihen. Anna sen lopettaa kärsimyksensä.

Vierailija
8/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap Rakas.

Voimia Sinulle.

Kiitos <3! Olihan tää vähän odottamaton käänne tälle illalle. ap

9/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös toiminut samoin. Yrittänyt jo useamman kerran ja pelkään, että jonain kertaa ei soita ja onnistuu teossa tahallaan tai tahattomasti.

Vierailija
10/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAveri joskus aikoinaan soitti ja väitti kuolevansa kohta. Soitin kanssa tälle ambulanssin. Soittivat sitten jonkun ajan päästä että kaveri on kunnossa (mitä nyt jokseenkin humalassa), mutta eipä kehdannut kaveri enää tuolla tavalla huomiota hakea, vaan tajusi että hänestä ihan oikeasti välitetään.

Apua kannattaa aina soittaa, koska ikinä ei tiedä ja se pelkkää huomiota hakevakin tarvitsee apua. Yks toinen kaveri kuoli, kun tätä ei otettu tosissaan ja toinen saatiin pelastettua viime hetkellä. tää viimeinen jätti hyvästit kaikille facebookissa. Suurin osa vaan haukkui lyttyyn. Veljensä oli sottanut onneksi apua, sillä siinäkin oli tosi kyseessä.

Joo, mun luonne ei anna mun olla välittämättä, jos jotain sattuukin ja en oo soittanu. Tää eilinen kaveri arvosti, exä ei ja valehteli ensihoitajille, ettei oo ottanu övereitä. Eipä oo mun ongelma enää siinä vaiheessa, jos noin toimii. ap

Vierailija
11/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MM26 kirjoitti:

Itse myös toiminut samoin. Yrittänyt jo useamman kerran ja pelkään, että jonain kertaa ei soita ja onnistuu teossa tahallaan tai tahattomasti.

Hyvä, että oot soittanu hälle apua. Olis kyllä sulle vähemmän raskasta, jos hän soittais ite itelleen apua ja mielummin ennen kuin tekee mitään itelleen. ap