Suomi kuuluu Itä-Eurooppaan
Kommentit (31)
Mitä pahaa Itä-Euroopassa on? Itäeurooppalaiset ovat pääosin ystävällistä ja maanläheistä porukkaa. :)
Itse kuulut Itä-Eurooppaan. Ei Suomi kuulu.
Totta.
Kartalta katsoessa SuoMaan alapuolella on niinkin länsimaisia valtioita kuin Viro, Latvia, Liettua, Ukraina, Valko-Venäjä, Slovakia, Bulgaria, Romania, Albania ja Kreikka.
Jos kartalta katsoo, niin Suomi näyttäisi kyllä kuuluvan Pohjois-Eurooppaan.
Suomi liitetään vielä Venäjän osaksi, jos sota joskus vielä syttyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa Itä-Euroopassa on? Itäeurooppalaiset ovat pääosin ystävällistä ja maanläheistä porukkaa. :)
En sanonutkaan, että se pahaksi olisi.
On itsepetosta uskotella itselleen olevansa länsieurooppalainen, jollaisiksi mediakin meitä aina nimittää.
Ap, ylpeästi itäeurooppalainen
Vierailija kirjoitti:
Jos kartalta katsoo, niin Suomi näyttäisi kyllä kuuluvan Pohjois-Eurooppaan.
Ihanko totta!
Länsi-itä -jaosta oli kyse.
Suomi kuuluu ainakin Itä-Euroopan aikavyöhykkeeseen. Tuolla on lista maista joiden kanssa kuulumme samaan ryhmään.
Mitä sitten? Minä olen ylpeästi Suomalainen, pohjoismaalainen.
Suomi oli ja on osa itä-blokkia. Sen kyllä huomaa kun asuu ja työskentelee muutaman vuoden länsi-euroopassa.
Mitä, onko ne spetsnazit jo Suomessa vai? Myöntäkää jos tiedätte jotain, venäläismieliset.
Suomi kuuluu Koillis-Eurooppaan, ollen tämän alueen ainoa valtio ja suvereeni valtias. Koillis-Eurooppa on meidän! Pooojaaat kansan urhokkaan...
Aika rasistinen kommentti, ikään kuin itä-europpa olisi jotenkin huonompi. Aino syy miksi heillä menee taloudellisesti huonommin, kuin meillä on, että heidän maa perällään suoritettiin ihmiskunnan suurin ihmiskoe Kommunismin muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Minä olen ylpeästi Suomalainen, pohjoismaalainen.
Ei tässä sukunimeäsi kysytty.
Ei voi olla ylpeästi mitään. Syntyperä ei ole ansio,, joten ei ole ansioitumista nähtävissä suomalaisilla, saamelaisilla, ruotsalaisilla, venäläisillä tms.
Onneksi asun länsirannikolla. Olen siis kauempana itäeuroopasta. ;D
DDR:n läntisin kohta oli lännemmässä kuin Oslo tai Rooma, eli kyllähän Suomi siihen verrattuna aika idässä on.
Älä huoli. Suomen hallinto tietää kyllä paikkamme Venäjän etupiirissä, vaikka Naton suuntaan näennäisesti flirttaileekin. Tosipaikan tullen kauttakulkusopimus syntyy nopeasti.