Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä tulee saamaan alapeukkuja, mutta avaan nyt asiaa kuitenkin.
Olen 24-vuotias nuori nainen. Sinkkuna nyt n. 4 vuotta, käynyt tänä aikana treffeillä kymmenisen kertaa, lähinnä tinderin kautta, välillä myös muualta netistä. Minulla on ihan hyvä itsetunto, olen mielestäni suht nätti, normaalipainoinen (ennemminkin hoikka), pitkät hyväkuntoiset vaaleat hiukset, kiinnitän huomiota pukeutumiseen, hygieniaan ja kauniiseen meikkiin jne. Olen melko ulospäinsuuntautunut, juttelen ihmisten kanssa luontevasti, olen hymyileväinen ja ystävällinen.

Treffeilläni on joka kerta sama kaava: Mies kiinnostuu minusta someni perusteella, (minulla on ehkä hiukan "keskivertoa" enemmän seuraajia, monet kuvistani ovat ammattilaisen ottamia) mutta kun tapaamme, miehet ovatkin ylimielisiä, eivät ole minulle kohteliaita, puhuvat lähinnä itsestään ja vaikuttavat aina olevan jotenkin pettyneitä minuun. Eivät koskaan ota treffien jälkeen enään mitään yhteyttä, eivät edes kiitä kivoista treffeistä tmv, mikä olisi mielestäni kohteliasta ja mitä yleensä itse teen. Nämä miehet jotka toimivat näin, ovat lähes poikkeuksetta keskivertoa komeampia, tyylikkäästi pukeutuvia, suosittuja, välillä jotain "puolijulkkiksia" tietyistä piireistä tmv. Ovat kuitenkin innokkaasti jankanneet treffeillepääsyä, sinne päästessään ovat kuitenkin kovin pettyneen oloisia ja tylyjä. Tiedostan näyttäväni jonkin verran erilaiselta kuin kuvissa, mutta en omasta mielestäni radikaalisti. Ja kun kuvat ovat useat ammattilaisten ottamia, toki ne ovat hyviä.

Mielestäni kaikenlainen taso-hömpötys on aina ollut tyhmää, ja jupinat siitä miten kaikki naiset päätyvät aina tiettyjen miesten luo samoiten, mutta olen todennut näiden pitävän yllättävän hyvin paikkansa. Kiinnostun "tasokkaista" miehistä, mikä on mielestäni luonnollista koska haluan itselleni tasokkaan kumppanin! Minä taidan kuitenkin näiden suosittujen miesten mielestä olla reippaasti heitä alempana, kun kohtelevat kuin pahaistakin roskaa. Monesti on tullut ilmi että heidän naisihanteensa on tämmöinen täysin rasvaton, silikonirinnat omistava, muhkeahuulinen nukke, ja kaikki tähän ei-yltävät eivät kelpaa. Mielestäni se jos mikä on prinsessahaihattelua! Kaikilla ei ole varaa kauneusleikkauksiin ja fitness-elämäntyyliin, mutta näille miehille mikään muu ei kelpaa. Minulle on myös kerran sanottu että olen "liian mukava", kun someni perusteella kuulema näytän enemmän "bitchmäiseltä" mikä ilmeisesti sitten nykymaailmassa olisi toivottavaa.....

Olen paristi käynyt treffeillä sitten (anteeksi typerä ilmaisuni) ns. itseäni alempitasoisten miesten kanssa, esim. sellaisten joiden ulkonäkö ei miellytä, mutta olen halunnut antaa mahdollisuuden jos meillä vaikka synkkaisikin hyvin. Näissä joka kerta mies kiinnostuu minusta. Minä sitten en vaan ikävä kyllä heistä.

Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti pointtini välittyisi. Kokemukseni mukaan hyvät miehet haluavat täydellisen bitch-barbin, mikään muu ei kelpaa. Minä haluan tyylikkään ja ihanan miehen, mutta he ovat edellämainittuja harhailijoita.

Nyt uliuli-miehet voivat tulla jauhamaan kilttimies-sontaansa tai jotain. En tiedä. :D Tervetuloa!

Tilanne on kuitenkin mahdoton - tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa. Tästä syystä monet ovat varmasti sinkkuja.

• ylös 73
  • alas 42

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Hassua, vaikutat yhtä pinnalliselta kuin ne miehetkin, joten teidän luulisi löytävän toisenne.

• ylös 108
  • alas 16
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Arvasin että tämä käsitetään näin. Minä ihastun mukaviin, huumorintajuisiin, järkeviin, tyylikkäisiin ja itsevarmoihin miehiin. Ei varmaan ole kamalasti vaadittu?

Miehet joista minä kiinnostun, kiinnostuvat pelkistä kumitisseistä, turbohuulista, fitnesselämäntyylistä, ilkeydestä, itserakkaudesta, kauneusleikkauksista ja kyykkypepuista. 

On juu tosi kumma että emme kohtaa.

-ap

• ylös 30
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
5/5
:D
Tämän on aivan pakko olla jonkun lassukan rölli!!

Olisikin!! Lähden seuraavaksi treffeille jonkun lassukan kanssa. Heille minä kyllä kelpaisin. Harmi vaan että itse joudun sitten kärsimään. Lassukoille win-win.

-ap

• ylös 21
  • alas 6
Vierailija

kuinka moni näistä oletti, että maksat treffit ja elätät/annan isoja lahjoja loppuelämän?  :D

• ylös 18
  • alas 9
Vierailija

Ja vielä tuohon, kun sanoin että olen käynyt testinä treffeillä sellaistenkin kanssa jotka eivät kuvien perusteella miellytä - Olen kaikesta huolimatta joka kerta laittanut viestiä jälkikäteen ja kiittänyt, kohteliaisuudesta kysellyt kuulumisia tmv. Välillä suostunut jopa toisille treffeille, antanut mahdollisuutta katsoa vähän eteenpäin. Tai sitten suoraan sanonut että olen pahoillani mutta minusta ei ole järkeä jatkaa tapailua. Tai sitten ehdottanut että jäätäisiinkö kavereiksi, kun olet kuitenkin ihan kiva tyyppi.

Nämä ovat mielestäni perus käytöstapoja, ja ihmisiä kuuluu kohdella hyvin. Tämä tieto on vaan näiltä "tasokkailta" miehiltä jäänyt uupumaan täysin.

-ap

• ylös 29
  • alas 5
Vierailija

24 v. nainen puhumassa ihan täysiä tasoteorioista ja samalla väittää, ettei sellaisista perusta. Kyl tää 0/5 on. :D

• ylös 45
  • alas 8
Vierailija

Minulla oli tinderissä ensimmäisenä ihan tavallinen kuva ja niitä pari lisää mutta oli myös pari töissä otettua ammattilaisen kuvaa jossa saatoin näyttää enemmän bimbolta. Voi sitä miesten pettymystä kun olen ihan tavallinen nainen.
En ikinä edes machää yhdenkään paidattoman, bodatun mallipojan kanssa vaan niitä tavallisia miehiä ja treffeille lähden vasta kun on juteltu sen verran että tiedän kannattaako jatkaa edes.
Ne tavalliset mukavat miehet muuttuvat treffeillä kylmäksi ja pettyneiksi eikä toisi treffejä tule kun jatkavat prinsessaunelmiaan "täydellisestä" naisesta.

• ylös 47
  • alas 2
Vierailija

Oletko AP muuten koskaan koskaan katsonut mäkkärin mainosta, jossa ammattilainen on käyttänyt tuntikaupalla aikaa hampurilaisen tuunaamiseen ja asettelemiseen, niin että se näyttää oikein herkulliselta?

Tiesitkö, että ne kuulemma saa purilaiseen juuri oikeanlaisen kiillon hiuslakalla ja sitten loppu tiimi säätää juuri oikeanlaisen valaistuksen ja kuvakulman, niin että se on aivan vastustamattoman herkullisen näköinen?

Ja mitkä on sitten fiilikset kun rapistelet mäkkärissä paperit auki ja sieltä paljastuu epämääräinen ja valju, hädintuskin ruualta näyttävä, lässähtänyt etäisesti hampurilaista muistuttava juttu.

Aivan. Pohdipa sitä.

• ylös 64
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
24 v. nainen puhumassa ihan täysiä tasoteorioista ja samalla väittää, ettei sellaisista perusta. Kyl tää 0/5 on. :D

Ei kun 5/5! Sen verran taitavasti kirjoitettu, että minä einakin repesin :D

• ylös 27
  • alas 3
Vierailija

Mielestäsi hyvä mies on pinnallinen kusipää joka on kiinnostunut vain fitnessbimboista ja kohtelee huonosti naisia jotka eivät sytytä häntä?

Mulla on kyllä ihan erilainen määritelmä "hyvälle miehelle". Mun mielestä hyvä mies on sellainen jonka kanssa voi myös rupsahtaa ja antaa elämän koetella rauhassa -puolin ja toisin. Näin alkajaisiksi.

• ylös 55
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tämä käsitetään näin. Minä ihastun mukaviin, huumorintajuisiin, järkeviin, tyylikkäisiin ja itsevarmoihin miehiin. Ei varmaan ole kamalasti vaadittu?

Miehet joista minä kiinnostun, kiinnostuvat pelkistä kumitisseistä, turbohuulista, fitnesselämäntyylistä, ilkeydestä, itserakkaudesta, kauneusleikkauksista ja kyykkypepuista. 

-ap

Kokeile vaikka ihan huviksesi erillaisia miehiä kuin yleensä. Et mitään menetä mutta älä myöskään odota mitään.

• ylös 21
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko AP muuten koskaan koskaan katsonut mäkkärin mainosta, jossa ammattilainen on käyttänyt tuntikaupalla aikaa hampurilaisen tuunaamiseen ja asettelemiseen, niin että se näyttää oikein herkulliselta?

Tiesitkö, että ne kuulemma saa purilaiseen juuri oikeanlaisen kiillon hiuslakalla ja sitten loppu tiimi säätää juuri oikeanlaisen valaistuksen ja kuvakulman, niin että se on aivan vastustamattoman herkullisen näköinen?

Ja mitkä on sitten fiilikset kun rapistelet mäkkärissä paperit auki ja sieltä paljastuu epämääräinen ja valju, hädintuskin ruualta näyttävä, lässähtänyt etäisesti hampurilaista muistuttava juttu.

Aivan. Pohdipa sitä.

Joojoo, keksitpä hauskan vertauskuvan. Olen tietoinen tästä, siksi mainitsin asiasta aloituksessa. Mutta siis eikö jokainen laita niitä parhaimpia kuvia someen? Rumiako pitäisi laittaa? Minulla on yleensä tinderissä esillä pari jotain täysin muokkaamatonta, mahd. realistista kuvaa niiden hyvien lisäksi. Silti voi sitä miesten muserrusta kun en olekaan barbi. Sitäpaitsi, ei ne miehetkään ikinä TISMALLEEN samalta näytä kun kuvissa!! Mutta ei sillä minulle ole väliä, jos olisivat edes prkl kohteliaita :D

• ylös 27
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-ap

Joko kriteerisi tai arvostelykykysi ovat metsässä. Kuvauksesi mukaan kiinnostut mukavista ja huumorintajuisista miehistä, ja sellaiset eivät kiinnostu ilkeydestä ja itserakkaudesta, toisin kuin väität. Aloituksen pohjalta voisi kuitenkin kuvitella, että löydät jonkun, joka on yhtä lailla kiinnostunut tasoteorioista. Onnea etsintöihin.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee saamaan alapeukkuja, mutta avaan nyt asiaa kuitenkin.
Olen 24-vuotias nuori nainen. Sinkkuna nyt n. 4 vuotta, käynyt tänä aikana treffeillä kymmenisen kertaa, lähinnä tinderin kautta, välillä myös muualta netistä. Minulla on ihan hyvä itsetunto, olen mielestäni suht nätti, normaalipainoinen (ennemminkin hoikka), pitkät hyväkuntoiset vaaleat hiukset, kiinnitän huomiota pukeutumiseen, hygieniaan ja kauniiseen meikkiin jne. Olen melko ulospäinsuuntautunut, juttelen ihmisten kanssa luontevasti, olen hymyileväinen ja ystävällinen.

Treffeilläni on joka kerta sama kaava: Mies kiinnostuu minusta someni perusteella, (minulla on ehkä hiukan "keskivertoa" enemmän seuraajia, monet kuvistani ovat ammattilaisen ottamia) mutta kun tapaamme, miehet ovatkin ylimielisiä, eivät ole minulle kohteliaita, puhuvat lähinnä itsestään ja vaikuttavat aina olevan jotenkin pettyneitä minuun. Eivät koskaan ota treffien jälkeen enään mitään yhteyttä, eivät edes kiitä kivoista treffeistä tmv, mikä olisi mielestäni kohteliasta ja mitä yleensä itse teen. Nämä miehet jotka toimivat näin, ovat lähes poikkeuksetta keskivertoa komeampia, tyylikkäästi pukeutuvia, suosittuja, välillä jotain "puolijulkkiksia" tietyistä piireistä tmv. Ovat kuitenkin innokkaasti jankanneet treffeillepääsyä, sinne päästessään ovat kuitenkin kovin pettyneen oloisia ja tylyjä. Tiedostan näyttäväni jonkin verran erilaiselta kuin kuvissa, mutta en omasta mielestäni radikaalisti. Ja kun kuvat ovat useat ammattilaisten ottamia, toki ne ovat hyviä.

Mielestäni kaikenlainen taso-hömpötys on aina ollut tyhmää, ja jupinat siitä miten kaikki naiset päätyvät aina tiettyjen miesten luo samoiten, mutta olen todennut näiden pitävän yllättävän hyvin paikkansa. Kiinnostun "tasokkaista" miehistä, mikä on mielestäni luonnollista koska haluan itselleni tasokkaan kumppanin! Minä taidan kuitenkin näiden suosittujen miesten mielestä olla reippaasti heitä alempana, kun kohtelevat kuin pahaistakin roskaa. Monesti on tullut ilmi että heidän naisihanteensa on tämmöinen täysin rasvaton, silikonirinnat omistava, muhkeahuulinen nukke, ja kaikki tähän ei-yltävät eivät kelpaa. Mielestäni se jos mikä on prinsessahaihattelua! Kaikilla ei ole varaa kauneusleikkauksiin ja fitness-elämäntyyliin, mutta näille miehille mikään muu ei kelpaa. Minulle on myös kerran sanottu että olen "liian mukava", kun someni perusteella kuulema näytän enemmän "bitchmäiseltä" mikä ilmeisesti sitten nykymaailmassa olisi toivottavaa.....

Olen paristi käynyt treffeillä sitten (anteeksi typerä ilmaisuni) ns. itseäni alempitasoisten miesten kanssa, esim. sellaisten joiden ulkonäkö ei miellytä, mutta olen halunnut antaa mahdollisuuden jos meillä vaikka synkkaisikin hyvin. Näissä joka kerta mies kiinnostuu minusta. Minä sitten en vaan ikävä kyllä heistä.

Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti pointtini välittyisi. Kokemukseni mukaan hyvät miehet haluavat täydellisen bitch-barbin, mikään muu ei kelpaa. Minä haluan tyylikkään ja ihanan miehen, mutta he ovat edellämainittuja harhailijoita.

Nyt uliuli-miehet voivat tulla jauhamaan kilttimies-sontaansa tai jotain. En tiedä. :D Tervetuloa!

Tilanne on kuitenkin mahdoton - tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa. Tästä syystä monet ovat varmasti sinkkuja.

Ehkä miehet ei vaan pidä sinusta eikä miehillä ole mukavaa kanssasi treffeillä.

• ylös 31
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi hyvä mies on pinnallinen kusipää joka on kiinnostunut vain fitnessbimboista ja kohtelee huonosti naisia jotka eivät sytytä häntä?

Mulla on kyllä ihan erilainen määritelmä "hyvälle miehelle". Mun mielestä hyvä mies on sellainen jonka kanssa voi myös rupsahtaa ja antaa elämän koetella rauhassa -puolin ja toisin. Näin alkajaisiksi.

Lupasin itselleni etten provosoidu teidän jutuistanne, mutta cmoon nyt!! Miten sanomisiani voidaan väännellä tällä tavalla :D

Mä tietääkseni juuri käytin koko aloituksen kertoakseni että ei, nämä fitnessbimboista syttyvät EIVÄT ole hyviä miehiä. Jos minä tietäisin minkälaisia pinnallisia kusipäitä nämä tyypit ovat, en kuuna kullan päivänä lähtisi edes treffeille! Tuo vika lause - no kuule juuri tuollaisen minäkin tahtoisin. Alkajaisiksi kun lähtee treffeille, pitää sen toisen kuitenkin herättää kiinnostus jollain lailla. Tajuatko vai selitänkö vielä?

• ylös 17
  • alas 8
Vierailija

Minäkin olen huomannut, että melkein kaikki etsivät näitä silikoni-törröhuuli-beibejä vaikka kivenkovaa väittävät, että luonnollisuus on muka parempi:D

• ylös 29
  • alas 3
Vierailija

Miksi käyt treffeillä idioottien kanssa? Etkö sä keskustele heidän kanssaan mistään ennen tapaamista? Tuollainen kertoo lähinnä siitä, että nämä kyseiset miehet eivät ole kovin älykkäitä tai kypsiä ja heillä on mielessä ainoastaan se yksi asia. Siis henkisesti pikkupojiksi (ainakin vielä) jääneitä. Ehkä se Tinder ei ole oikea paikka sulle tai sitten sun täytyy ottaa vakava harkinnan paikka, että miksi päädyt tuollaisten kanssa treffeille.

Voi toki olla, että Tinderissä ei muunkaltaisia miehiä edes ole kuin tylsimyksiä, sehän on vähän niinkuin sen koko sovelluksen idea. Viedä kaikki aitous ja intohimo ja yllätyksellisyys rakkauden löytymisestä.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen huomannut, että melkein kaikki etsivät näitä silikoni-törröhuuli-beibejä vaikka kivenkovaa väittävät, että luonnollisuus on muka parempi:D

:D
Vähän niin kuin naiset sanoo etsivänsä kunnollisia miehiä ja sitten tykkäävätkin vähän jännemmistä. Ja lassukoista kuuluu hiljaista ulinaa :D

• ylös 12
  • alas 12

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat