Ne todelliset prinsessaharhaiset ovatkin miehiä
Tämä tulee saamaan alapeukkuja, mutta avaan nyt asiaa kuitenkin.
Olen 24-vuotias nuori nainen. Sinkkuna nyt n. 4 vuotta, käynyt tänä aikana treffeillä kymmenisen kertaa, lähinnä tinderin kautta, välillä myös muualta netistä. Minulla on ihan hyvä itsetunto, olen mielestäni suht nätti, normaalipainoinen (ennemminkin hoikka), pitkät hyväkuntoiset vaaleat hiukset, kiinnitän huomiota pukeutumiseen, hygieniaan ja kauniiseen meikkiin jne. Olen melko ulospäinsuuntautunut, juttelen ihmisten kanssa luontevasti, olen hymyileväinen ja ystävällinen.
Treffeilläni on joka kerta sama kaava: Mies kiinnostuu minusta someni perusteella, (minulla on ehkä hiukan "keskivertoa" enemmän seuraajia, monet kuvistani ovat ammattilaisen ottamia) mutta kun tapaamme, miehet ovatkin ylimielisiä, eivät ole minulle kohteliaita, puhuvat lähinnä itsestään ja vaikuttavat aina olevan jotenkin pettyneitä minuun. Eivät koskaan ota treffien jälkeen enään mitään yhteyttä, eivät edes kiitä kivoista treffeistä tmv, mikä olisi mielestäni kohteliasta ja mitä yleensä itse teen. Nämä miehet jotka toimivat näin, ovat lähes poikkeuksetta keskivertoa komeampia, tyylikkäästi pukeutuvia, suosittuja, välillä jotain "puolijulkkiksia" tietyistä piireistä tmv. Ovat kuitenkin innokkaasti jankanneet treffeillepääsyä, sinne päästessään ovat kuitenkin kovin pettyneen oloisia ja tylyjä. Tiedostan näyttäväni jonkin verran erilaiselta kuin kuvissa, mutta en omasta mielestäni radikaalisti. Ja kun kuvat ovat useat ammattilaisten ottamia, toki ne ovat hyviä.
Mielestäni kaikenlainen taso-hömpötys on aina ollut tyhmää, ja jupinat siitä miten kaikki naiset päätyvät aina tiettyjen miesten luo samoiten, mutta olen todennut näiden pitävän yllättävän hyvin paikkansa. Kiinnostun "tasokkaista" miehistä, mikä on mielestäni luonnollista koska haluan itselleni tasokkaan kumppanin! Minä taidan kuitenkin näiden suosittujen miesten mielestä olla reippaasti heitä alempana, kun kohtelevat kuin pahaistakin roskaa. Monesti on tullut ilmi että heidän naisihanteensa on tämmöinen täysin rasvaton, silikonirinnat omistava, muhkeahuulinen nukke, ja kaikki tähän ei-yltävät eivät kelpaa. Mielestäni se jos mikä on prinsessahaihattelua! Kaikilla ei ole varaa kauneusleikkauksiin ja fitness-elämäntyyliin, mutta näille miehille mikään muu ei kelpaa. Minulle on myös kerran sanottu että olen "liian mukava", kun someni perusteella kuulema näytän enemmän "bitchmäiseltä" mikä ilmeisesti sitten nykymaailmassa olisi toivottavaa.....
Olen paristi käynyt treffeillä sitten (anteeksi typerä ilmaisuni) ns. itseäni alempitasoisten miesten kanssa, esim. sellaisten joiden ulkonäkö ei miellytä, mutta olen halunnut antaa mahdollisuuden jos meillä vaikka synkkaisikin hyvin. Näissä joka kerta mies kiinnostuu minusta. Minä sitten en vaan ikävä kyllä heistä.
Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti pointtini välittyisi. Kokemukseni mukaan hyvät miehet haluavat täydellisen bitch-barbin, mikään muu ei kelpaa. Minä haluan tyylikkään ja ihanan miehen, mutta he ovat edellämainittuja harhailijoita.
Nyt uliuli-miehet voivat tulla jauhamaan kilttimies-sontaansa tai jotain. En tiedä. :D Tervetuloa!
Tilanne on kuitenkin mahdoton - tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa. Tästä syystä monet ovat varmasti sinkkuja.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen huomannut, että melkein kaikki etsivät näitä silikoni-törröhuuli-beibejä vaikka kivenkovaa väittävät, että luonnollisuus on muka parempi:D
:D
Vähän niin kuin naiset sanoo etsivänsä kunnollisia miehiä ja sitten tykkäävätkin vähän jännemmistä. Ja lassukoista kuuluu hiljaista ulinaa :D
Itsellä ainakin on kunnollinen komea, urheilullinen, fiksu ja kiltti, mutta olen kaunis ja ihan luonnostaan:) ilman mitään teko huulia tms.
Melkein kaikista saa ihan kivan kuvan ammattilaisen ottamana, mutta lähes aina se on hiukan kaunisteltu totuus. Itse laittaisin hieman huonomman mutta tunnistettavan kuvan, vaikka en alun perinkään ole mikään kedon kukkanen.
"Toisen pitää herättää kiinnostus jollakin lailla." Tuossa on ap:n ongelman ydin. Hänen kiinnostuksensa herättävät väärät asiat.
Syynä ei ole se että sellaisista ominaisuuksista hän "vaan sattuu tykkäämään", vaan piirteistä joiden perusteella hän muodostaa myönteisiä mielikuvia.
Toisaalta, jos tällaiset miehet jatkuvasti lähestyvät ap:ta, hänen viestinsä saattaa olla sellainen joka vetoaa tähän ei-toivottuun miestyyppiin. Miten olisi, ap, jos vähentäisit ulosantisi visuaalista puolta reilusti ja postaisit rehellisempiä kuvia ja keskittyisit tuomaan esiin niitä henkisiä ominaisuuksia jotka ovat sinulle tärkeitä? Jos haluat tulla huomatuksi kiinnostavana persoonana etkä näyttelyesineenä, lakkaa käyttäytymästä kuin näyttelyesine.
Jos tapaamasi mies osoittautuu hyvin ulkonäkökeskeiseksi, syynä voi olla se että hän on suostunut treffeille koska olettaa sinulla olevan sitä mitä hän naiselta hakee, eli ulkonäköä ja kiinnostusta sen paranteluun esim. fitness-harrastuksella. Ja sitten sinä kaipaatkin pohjimmiltasi jotain henkistä yhteyttä, eli sellaista asiaa mitä ei voi saavuttaa sellaisen ihmisen kanssa jolla on kuralätäkön syvällisyys.
Se kääntöpuoli tässä tietysti on, että ne henkevät miehet eivät ehdi viettää kaikkea aikaansa salilla tai miestenmuotia seuraillen. Joten joudut ehkä itsekin säätämään tutkaasi niin että ulkonäköseikkojen sijasta kiinnität huomiota ensiksi siihen miten mies kommunikoi, mitä harrastaa jne. Näistä asioista voi keskustella myös ennen treffejä!
Eli haluaisit miehen jolla on valinnanvaraa siis komean itsevarman "melkein julkkiksen", et tavallista epätoivoista jannua jolle kelpaa melkein kuka nainen tahansa.
Tämän kertomuksen koukku ja samalla tragedia taas on, että olet käynyt ammattilaisella otattamassa kuvia, joissa näytät selkeästi paremmalta, kuin olet. Näiden kuvien avulla saat sitten tinderissä yms somessa sitten niin paljon huomiota, että olet alkanut itse uskomaan itsesi paremman näköiseksi, kuin oikeasti olet.
Ja kylmä totuus sitten iskee vasten kasvoja kun päädyt näiden kuvien ansiosta treffeille haluamasi miesten kanssa kuvitellen, että sinulla olisi heihin mahdollisuuksia.
Osa sitten ghostaa ja toinen osa keksii hölmöjä hätävalheita siitä miten olet liian mukava tms.
Ja sitten olet kummissasi, kun et ymmärrä mistä tämä voi johtua.
Aukesiko ap tilanteesi tämän perusteella paremmin?
Vierailija kirjoitti:
"Toisen pitää herättää kiinnostus jollakin lailla." Tuossa on ap:n ongelman ydin. Hänen kiinnostuksensa herättävät väärät asiat.
Syynä ei ole se että sellaisista ominaisuuksista hän "vaan sattuu tykkäämään", vaan piirteistä joiden perusteella hän muodostaa myönteisiä mielikuvia.
Toisaalta, jos tällaiset miehet jatkuvasti lähestyvät ap:ta, hänen viestinsä saattaa olla sellainen joka vetoaa tähän ei-toivottuun miestyyppiin. Miten olisi, ap, jos vähentäisit ulosantisi visuaalista puolta reilusti ja postaisit rehellisempiä kuvia ja keskittyisit tuomaan esiin niitä henkisiä ominaisuuksia jotka ovat sinulle tärkeitä? Jos haluat tulla huomatuksi kiinnostavana persoonana etkä näyttelyesineenä, lakkaa käyttäytymästä kuin näyttelyesine.
Jos tapaamasi mies osoittautuu hyvin ulkonäkökeskeiseksi, syynä voi olla se että hän on suostunut treffeille koska olettaa sinulla olevan sitä mitä hän naiselta hakee, eli ulkonäköä ja kiinnostusta sen paranteluun esim. fitness-harrastuksella. Ja sitten sinä kaipaatkin pohjimmiltasi jotain henkistä yhteyttä, eli sellaista asiaa mitä ei voi saavuttaa sellaisen ihmisen kanssa jolla on kuralätäkön syvällisyys.
Se kääntöpuoli tässä tietysti on, että ne henkevät miehet eivät ehdi viettää kaikkea aikaansa salilla tai miestenmuotia seuraillen. Joten joudut ehkä itsekin säätämään tutkaasi niin että ulkonäköseikkojen sijasta kiinnität huomiota ensiksi siihen miten mies kommunikoi, mitä harrastaa jne. Näistä asioista voi keskustella myös ennen treffejä!
Tässä ollaan niin asian ytimessä!
Vierailija kirjoitti:
Eli haluaisit miehen jolla on valinnanvaraa siis komean itsevarman "melkein julkkiksen", et tavallista epätoivoista jannua jolle kelpaa melkein kuka nainen tahansa.
Tämän kertomuksen koukku ja samalla tragedia taas on, että olet käynyt ammattilaisella otattamassa kuvia, joissa näytät selkeästi paremmalta, kuin olet. Näiden kuvien avulla saat sitten tinderissä yms somessa sitten niin paljon huomiota, että olet alkanut itse uskomaan itsesi paremman näköiseksi, kuin oikeasti olet.
Ja kylmä totuus sitten iskee vasten kasvoja kun päädyt näiden kuvien ansiosta treffeille haluamasi miesten kanssa kuvitellen, että sinulla olisi heihin mahdollisuuksia.
Osa sitten ghostaa ja toinen osa keksii hölmöjä hätävalheita siitä miten olet liian mukava tms.Ja sitten olet kummissasi, kun et ymmärrä mistä tämä voi johtua.
Aukesiko ap tilanteesi tämän perusteella paremmin?
Niin, eli ap todisti vain olevansa itse prinsessaharhailija. En tajua, miten tämän voisi käsittää toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että tämä käsitetään näin. Minä ihastun mukaviin, huumorintajuisiin, järkeviin, tyylikkäisiin ja itsevarmoihin miehiin. Ei varmaan ole kamalasti vaadittu?
Miehet joista minä kiinnostun, kiinnostuvat pelkistä kumitisseistä, turbohuulista, fitnesselämäntyylistä, ilkeydestä, itserakkaudesta, kauneusleikkauksista ja kyykkypepuista.
On juu tosi kumma että emme kohtaa.
-ap
Jos tollasen miehen haluat niin sun pitää hommata silarit, turbohuulet ja alkaa harrastamaan fitnessiä jotta mies kiinnostuisi myös susta
Ap oletko pääkaupunkiseudulta? Mielestäni deittailu siellä on paljon julmempaa kuin vaikka täällä Tampereelle, jossa mainittuja puolijulkkiskomistuksia on niin vähän, että he ja ne fitnesbimbot löytävät toisensa nopsaan ja tavikset jäävät pariutumaan keskenään.
Ainoa mitä voit tehdä on koettaa tutustua jo ennen tapaamista vähän paremmin. Nyt sinulla on jo niin paljon kokemusta että tiedät heti kuka on pintaliitäjä.
entä miestyypin vaihto? Joku taiteellinen opiskelija voisi olla hyvä.
Tää
On ihan selvästi jonkun lassukka trolli tai sitten Ap on todella tyhmä ha onneksi tällaisia naisia ei paljon ole:D
No, toimithan itse samoin "alempitasoisten" miesten kanssa, eli et kiinnostu mutta mies olisi kiinnostunut. Kurottelet itseäsi tasokkaampaa miestä, jolla on varaa valita ja olla kuspää.
Voi olla että nämä mainitut miehet eivät edes olisi lähteneet treffeille jos sulla olisi vain niitä itse räpsittyjä, vähemmän laadukkaita kuvia.
Eli minusta kuulostaa nyt siltä että annat itsestäsi somessa todellisuutta paremman kuvan.
24 ja 25 kiteyttää ongelman ytimen aivan nappiin!
Kyllä "hyvännäköisiä syvällisiäkin" on, mutta vähän. Ja jonotuslistat on pitkät. Itselläni odottelu ja uhkapeli kannatti, mutta joillakin voi jäädä lopulta käteen pelkkä Musta Pekka.
Sen siitä saa kun julkaisee itsestään roppakaupalla kuvia, joissa ei näytä itseltään. Ja menee treffeille julkkismiesten kanssa.
Sori nyt mutta juuri tästä syystä en ymmärrä tätä Photoshop-feikkausta. Miksi kukaan viitsii antaa itsestään valheellista kuvaa vieläpä treffikumppaneille etukäteen? Totta kai ovat pettyneitä. Mutta toisaalta ehkä joku heistä oppii tuollaisten myötä että kaikki ei ole sitä miltä näyttää somessa.
Tulee ihan mieleen toi brittien love island!
Toinen toistaan pinnallisempia ja tympeempiä ihmisiä jotka ei löydä yhteyttä ja on toisiinsa silminnähden pettyneitä.
Itelle ihan hirvee turn of jos mies laittautuu liikaa tai on tosi ulkonäkökeskeinen. Kaunis poika ei nappaa. Sit jos vielä some on se elämän keskiö nii hyi yök.
Siis kun kaikkea ei voi saada. Ihmisen elämään ei mahdu samaan aikaan 24/7 ulkonäköpanostus ja kiinnostava muu sisältö -> ajattelu.
Siis mikä tekee niistä miehistä "hyviä" ja "tasokkaita", jos eivät osaa käyttäytyä ja ovat niin pinnallisia? Mitä muuta hyvää heissä on kuin ulkonäkö? Miksi kiinnostut heistä?
Kyllä sä vielä jonkun ralliajajan tai jääkiekkoilijan itselles löydät, dont worry.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee saamaan alapeukkuja, mutta avaan nyt asiaa kuitenkin.
Olen 24-vuotias nuori nainen. Sinkkuna nyt n. 4 vuotta, käynyt tänä aikana treffeillä kymmenisen kertaa, lähinnä tinderin kautta, välillä myös muualta netistä. Minulla on ihan hyvä itsetunto, olen mielestäni suht nätti, normaalipainoinen (ennemminkin hoikka), pitkät hyväkuntoiset vaaleat hiukset, kiinnitän huomiota pukeutumiseen, hygieniaan ja kauniiseen meikkiin jne. Olen melko ulospäinsuuntautunut, juttelen ihmisten kanssa luontevasti, olen hymyileväinen ja ystävällinen.Treffeilläni on joka kerta sama kaava: Mies kiinnostuu minusta someni perusteella, (minulla on ehkä hiukan "keskivertoa" enemmän seuraajia, monet kuvistani ovat ammattilaisen ottamia) mutta kun tapaamme, miehet ovatkin ylimielisiä, eivät ole minulle kohteliaita, puhuvat lähinnä itsestään ja vaikuttavat aina olevan jotenkin pettyneitä minuun. Eivät koskaan ota treffien jälkeen enään mitään yhteyttä, eivät edes kiitä kivoista treffeistä tmv, mikä olisi mielestäni kohteliasta ja mitä yleensä itse teen. Nämä miehet jotka toimivat näin, ovat lähes poikkeuksetta keskivertoa komeampia, tyylikkäästi pukeutuvia, suosittuja, välillä jotain "puolijulkkiksia" tietyistä piireistä tmv. Ovat kuitenkin innokkaasti jankanneet treffeillepääsyä, sinne päästessään ovat kuitenkin kovin pettyneen oloisia ja tylyjä. Tiedostan näyttäväni jonkin verran erilaiselta kuin kuvissa, mutta en omasta mielestäni radikaalisti. Ja kun kuvat ovat useat ammattilaisten ottamia, toki ne ovat hyviä.
Mielestäni kaikenlainen taso-hömpötys on aina ollut tyhmää, ja jupinat siitä miten kaikki naiset päätyvät aina tiettyjen miesten luo samoiten, mutta olen todennut näiden pitävän yllättävän hyvin paikkansa. Kiinnostun "tasokkaista" miehistä, mikä on mielestäni luonnollista koska haluan itselleni tasokkaan kumppanin! Minä taidan kuitenkin näiden suosittujen miesten mielestä olla reippaasti heitä alempana, kun kohtelevat kuin pahaistakin roskaa. Monesti on tullut ilmi että heidän naisihanteensa on tämmöinen täysin rasvaton, silikonirinnat omistava, muhkeahuulinen nukke, ja kaikki tähän ei-yltävät eivät kelpaa. Mielestäni se jos mikä on prinsessahaihattelua! Kaikilla ei ole varaa kauneusleikkauksiin ja fitness-elämäntyyliin, mutta näille miehille mikään muu ei kelpaa. Minulle on myös kerran sanottu että olen "liian mukava", kun someni perusteella kuulema näytän enemmän "bitchmäiseltä" mikä ilmeisesti sitten nykymaailmassa olisi toivottavaa.....
Olen paristi käynyt treffeillä sitten (anteeksi typerä ilmaisuni) ns. itseäni alempitasoisten miesten kanssa, esim. sellaisten joiden ulkonäkö ei miellytä, mutta olen halunnut antaa mahdollisuuden jos meillä vaikka synkkaisikin hyvin. Näissä joka kerta mies kiinnostuu minusta. Minä sitten en vaan ikävä kyllä heistä.
Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti pointtini välittyisi. Kokemukseni mukaan hyvät miehet haluavat täydellisen bitch-barbin, mikään muu ei kelpaa. Minä haluan tyylikkään ja ihanan miehen, mutta he ovat edellämainittuja harhailijoita.
Nyt uliuli-miehet voivat tulla jauhamaan kilttimies-sontaansa tai jotain. En tiedä. :D Tervetuloa!
Tilanne on kuitenkin mahdoton - tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa. Tästä syystä monet ovat varmasti sinkkuja.
"Bitchmäisyyttä" haluavat miehet, joita ei kiinnosta vakava parisuhde ainakaan sillä hetkellä ollenkaan, vaan ainoastaan paneminen ja siihen sopiva panonukke.
En ole ihan varma kuinka ylpeä kannattaa olla siitä, että hyväksyy miehistä ainoastaan tuollaiset "bitchin etsijät".
M/34, joka etsii kunnollista parisuhdetta
Jos tiedät antavasi profiilissasi väärän kuvan itsestäsi, niin miksi ihmeessä silti jatkat tuota pettymysten keräilyä..?
Kokeileppa vaihtaa kuvasi luonnollisiin valokuviin, siis sellaisiin, jotka vastaavat todellista sinua! Muista myös puhua totta ja antaa itsestäsi rehellinen kuva; jos olet ujo, älä esitä rempseää, jos viihdyt sohvalla, älä esitä fitnesbimboa ja jos tykkään juoda, älä esitä absolutistia.
Kaikki ihmiset sukupuolesta riippumatta pettyvät, jos treffikumppanista saa ensimmäiseksi selville sen, että hän valehtelee ja väärentelee.