Ihana mies, mutta en tunne fyysistä vetoa
Olen tapaillut jonkin aikaa erästä miestä. Nähty ollaan vasta muutaman kerran, mutta ollaan juteltu ja chattailtu tosi paljon. Mies on aivan ihana ja hellä ja tunnen, että meidän välillä on syvä yhteys. Ollaan puhuttu todella paljon syvällisiä juttuja ja tuntuu, että meidän ajattelu ja arvomaailmat kohtaavat kuta kuinkin täydellisesti. Ongelmana on kuitenkin se, etten tunne oikein minkäänlaista fyysistä vetoa tätä miestä kohtaan. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Löytyikö fyysinen puolikin rakkauden myötä vai enteileekö tämä ongelmia pidemmällä tähtäimellä?
Kommentit (11)
Kyllä se löytyy ajallaan. Älä ainakaan nyt ajattele koko asiaa. Teillä on hyvä ystävyys ja kommunikaatio.
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut jonkin aikaa erästä miestä. Nähty ollaan vasta muutaman kerran, mutta ollaan juteltu ja chattailtu tosi paljon. Mies on aivan ihana ja hellä ja tunnen, että meidän välillä on syvä yhteys. Ollaan puhuttu todella paljon syvällisiä juttuja ja tuntuu, että meidän ajattelu ja arvomaailmat kohtaavat kuta kuinkin täydellisesti. Ongelmana on kuitenkin se, etten tunne oikein minkäänlaista fyysistä vetoa tätä miestä kohtaan. Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Löytyikö fyysinen puolikin rakkauden myötä vai enteileekö tämä ongelmia pidemmällä tähtäimellä?
Itselläni on kokemus, että fyysinen halu ei kehittynyt. Jos sitä pitää täälläkin ihmetellä, niin asia on aika selvä. Vai onko miehessä jotain sellaista ulkoisesti tai muuten, mikä estää sinua pitämästä häntä fyysisesti haluttavana?
Mies ei ollut tarpeeksi jännittävä?
Olet siis tutustunut kilttimieheen.
Minkä ikäinen olet, ap? Kysyn siksi, koska itse olen jo 40v ja en alkaisi suhdetta ilman vahvaa fyysistä paloa. Juttukavereita on miehiä ja naisia, samoin harrastusporukkaa. Suhteessa odotan fyysistä kohtaamista muun lisäksi ja oikean miehen kanssa se on selvää.
Älä pidä turhaa kiirettä!
Sinun ei tarvi parin tapaamisen perusteella tehdä päätöksiä yhtään mistään! Tämä mies saattaa olla tuleva aviomiehesi, tai sitten hän on vaan kiva mies jota tapailit hetken. Asioita on turha miettiä liikaa päässään, nauti hetkestä ja anna asioiden edetä omalla painollaan! Nykyaikana monilla on valtava kiire kaikkialle; sänkyyn, yhteiseen kotiin, lapsiin, naimisiin, eroon... Oikeasti kiirehtimisessä ei ole mitään järkeä. Teillä on kivaa ja tulette toimeen, se riittää. Jatkakaa tapailua ja tutustukaa rauhassa. Aikanaan fyysinen mielenkiintokin löytyy, tai sitten ei. Sitä on turha murehtia etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä turhaa kiirettä!
Sinun ei tarvi parin tapaamisen perusteella tehdä päätöksiä yhtään mistään! Tämä mies saattaa olla tuleva aviomiehesi, tai sitten hän on vaan kiva mies jota tapailit hetken. Asioita on turha miettiä liikaa päässään, nauti hetkestä ja anna asioiden edetä omalla painollaan! Nykyaikana monilla on valtava kiire kaikkialle; sänkyyn, yhteiseen kotiin, lapsiin, naimisiin, eroon... Oikeasti kiirehtimisessä ei ole mitään järkeä. Teillä on kivaa ja tulette toimeen, se riittää. Jatkakaa tapailua ja tutustukaa rauhassa. Aikanaan fyysinen mielenkiintokin löytyy, tai sitten ei. Sitä on turha murehtia etukäteen.
Tämä oli kyllä älyttömän hyvin sanottu, kiitos!
Ap (30+)
Olen arvellut olevani eräälle naiselle juuri sellainen mies jollaista AP kuvailee. Mies ei kai voi siinä tilanteessa tehdä mitään asemansa parantamiseksi?
Voisin 20 vuoden kokemuksella sanoa, että fyysinen vetovoima ei ilmaannu myöhemminkään. Liitosta voi silti tulla ihan onnellinen, koska tulette hyvin juttuun. Mutta himo jää uupumaan ja sitä aika ajoin kaipaat.
Oletteko suudelleet? Halannut? Tuntuuko se miltään?