Olis ihanaa olla mies. Tulis ja menis
Miten tahtoo. Naisella aina ajateltava miten lapset, koti ja ja ja ja ja....
Kommentit (28)
Vaihtaisin ap:n kanssa osia vaikka ihan heti ja nyt tässä , jos se vain olisi mahdollista.
Kuten Juice lauloi:"Ei oo helppoo olla mies,ei,ei..."
Aloita vaikka käymällä asepalvelus ja rupeat maksamaan ensitreffeillä? Ja unohda ikiopiskelu, suojatyöpaikat ja kotona lasten kanssa vuosien makaaminen?
Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia. Opin ex-mieheltäni itsekkyyttä, oman edun tavoittelemista ennen muita ym. Olen siitä kiitollinen exälleni. Koskaan mulla ei ole ollut asiat yhtä hyvin kuin nyt. Ystävyyssuhteeni ovat parantuneet, kun en ole enää muiden mielipiteistä riippuvainen, lapseni olen onnistunut kasvattamaan hyvin, ainakin muiden mielestä. Olen pirun tyytyväinen. Ainut asia mikä joskus hiertää on miessuhteet. Miehet ei selvästikään ole tottuneet kaltaiseeni naiseen, ja nipottavat välillä, mutta hei, miehiä on maailma täynnä ja jos yksi ei tykkää, voi ottaa toisen. Pääasia että itse olen tyytyväinen. Ottakaa mallia naiset, onni on lopulta omissa käsissä.
Onni on lopulta omissa käsissä, mutta...
Kunnioittakaa toisianne parisuhteessa.
Naurettavaa kun täällä on yhdyssanavirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs estää tulemasta ja menemästä? Anna puolet vastuusta miehelle.
Juu ainahan ne lapset yksin pärjää.
Tottskai pärjää. Mitä sutä lapsistaan välittämään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset makaa vuosikausia kotona muumilauluja laulaen, ja niillä on niin rankkaa.
Jos lapsien hoitaminen olisi mukavaa ja helppoa, niin herrathan sitä harrastaisivat. :D
Naiset ovat yhteiskunnan vapaamatkustajia. Onko muuta lässytettävää? Esi-äitinne häpeäisivät silmät päästään , jos kuulisivat kitinänne. Samalla kun makaatte palstalla aamusta iltaan ulisten.