Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muille naisille käynyt näin? Minua harmittaa asia vieläkin, vaikka viileyttä on jatkunut jo vuoden.
Meillä oli mukavaa yhdessä (kävimme samaa koulua) ja hyviä keskusteluja eikä koskaan mitään muuta kummankaan puolelta. Minulla ei muutenkaan ole liikaa ystäviä ja välillä tulee mieleen juttuja joista olisi ihana keskustella juuri tämän ihmisen kanssa, mutta ei...

• ylös 5
  • alas 0

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oli ilmeisesti kuitenkin kiinnostunut sinusta.
Tai puhutko miesystävästä hänelle?

Vierailija

Miesystäväsi toimii juuri oikein. Olen itse alkanut seurustella miehen kanssa joka tykkää usein ottaa puheeksi entisen tyttöystävänsä ja mitä kaikkea hauskaa ovat tehneet yhdessä, vaikka olen sanonut ettei kiinnosta. Mielestäni vanhan hoidon hierominen uuden tyttöystävän naamalle, varsinkin suhteen alussa, on mautonta ja osoittaa kypsymättömyytä. Myöhemmin, kun suhde on jatkunut pidempään, on ihan OK pitää yhteyttä vanhaan ystävään. Siis, voipa olla että kuulet vielä ystävästäsi myöhemmin. Tai sitten et.

Vierailija

Menetin ystävän, kun hän alkoi seurustella. Seurustelukumppani, nyk. vaimo, ilmeisesti oli mustasukkainen ja epäili ystävyytemme laatua. Aluksi yhteydenpito väheni ja nainen oli mukana joka tapaamisella, lopulta tapaamiset jäivät ja ennen pitkää puhelut ja viestitkin.

Vierailija

Mulle kävi samallailla. Eräs mies oli siis tärkeä ystävä minulle, mutta alkoi seurustelemaan ja suuttui minulle ilman syytä.

En tiedä, oliko hänellä tunteita minua kohtaan vai mikä oli, ja lopulta suuttui ja luovutti kun en roikkunut tarpeeksi hänessä, tai jotain. En koskaan ollut edes ihastunut.

Olin iloinen hänen parisuhteestaan, kunnes se nainen alkoi manipuloimaan miestä "vain itselleen". Ja silloin saatoin vähän käyttäytyä kylmästi kun tajusin homman nimen, koska sen naiset valheet eivät olleet totta.
Olin vilpittömästi vain ystävä. En edes haukkunut tätä naista koskaan tälle miehelle.

Tästä episodista on jotain 7 vuotta nyt mutta silti harmittaa tämän miehen käytös. Ja he ovat eronneetkin jo aikoja sitten. Ja se että tämä mies luulee varmaan vieläkin että minä olin se k*sipää, jonka takia välit meni poikki. Kaipaan hänen seuraansa vieläkin, mutta vain ystävänä.

n25

M43

Naiset pitävät miehiä joskus aika hölmöinä, mutta tätä lukiessa tulee mieleen ettei naisetkaan aina ihan välkkyjä ole...

Miehen naispuoliset ystävät ovat useimmille naiselle vaikea pala, kun puhutaan puolisosta. Voidaan sanoa että ookoo että on ystäviä, silti ollana mustasukkaisia, keljuillaan painostetaan kaikenlaista pientä kiusantekoa miehen naispuolisesta ystävästä.  Jotta yhdesäsolo ei olisi hapanta, mies ottaa mieluummin naispuoliseen ystävään etäisyyttä. Näin säästyy korvat kuittailulta ja mieli ylimääräiseltä stressiltä.

Vierailija

Parisuhde ottaa oman aikansa. Jostain se on otettava ja nyt se on vähennetty ajasta sinun kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat