Viljaton ei ole sama, kuin gluteiiniton
Miksi se on monelle niin vaikea ymmärtää?:( Myös gluteenittomat tuotteet sisältävät viljoja. Miksi niin moni luulee noiden olevan sama asia!
Kommentit (6)
Gluteeni ei gluteiini. Ja nro 2 tiedoksi, että keliakia ja vilja-allergiat eivät ole valintoja, ei myöskään seksuaalisuus.
Ja se on gluteeniton eikä gluteiiniton. Miksi niin moni luulee väärin?
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki on nykyään jotain lacto-ovo-vegetaristisia LGBT CIS-sukupuolisia.
Puhukaa suomea, saatana! Jos liimaatte itseenne väkisin jotain lokerointilappuja, niin kirjoittakaa ne edes suomenkielellä että joku tietää mitä te olette ja osaa kiertää teidät kaukaa.
Kiitos.
Mun mielestä viljaton on ihan suomea. Ja kohtalaisen selkeä asia, mutta omat kokemukset on samat kuin aloittajalla. Mulla on vielä kaiken lisäks maitoallergia, ei mikään laktoosi-intoleranssi. Säännöllisesti mulle tarjotaan gluteenitonta ja laktoositonta ruokaa. En jaksa ottaa noista sen kummempaa hermoa, kun ei se mitään hyödytä. Mutta jännä tosiaan, että viljaton ja maidoton on selkeet ilmaisut, mutta silti niin vaikeita ymmärtää...
Vierailija kirjoitti:
Ja se on gluteeniton eikä gluteiiniton. Miksi niin moni luulee väärin?
Ja kuin-sanan eteen ei tule pilkkua. Ap:lla on vielä paljon opittavaa.
No äkkiä sä alat pojan kiertää kaukaa, kun se alkaa haista ja valtaa vessan koko illaksi jo pienestäkin määrästä vehnää. Gluteeniton ei välttämättä ole edes vehnätön.
Koska kaikki on nykyään jotain lacto-ovo-vegetaristisia LGBT CIS-sukupuolisia.
Puhukaa suomea, saatana! Jos liimaatte itseenne väkisin jotain lokerointilappuja, niin kirjoittakaa ne edes suomenkielellä että joku tietää mitä te olette ja osaa kiertää teidät kaukaa.
Kiitos.