Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystävä esti minut puhelimessaan ilman syytä?

Vierailija
30.06.2017 |

?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on estänyt?

En näe paikallaolotietoja, eikä viestit mene perille. Mitä nyt teen? Oli ainoa ystäväni.

Miksi peukutatte taas alaspäin? Vastasin kun kysyttiin. Mikä tässä oli nyt vikana?

Vierailija
22/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että on estänyt?

En näe paikallaolotietoja, eikä viestit mene perille. Mitä nyt teen? Oli ainoa ystäväni.

Miksi peukutatte taas alaspäin? Vastasin kun kysyttiin. Mikä tässä oli nyt vikana?

Ystäväsi ei pidä sinua ystävänänsä, vaan rasitteena elämässään ja tämän vuoksi esti sinut. Jos haluat ystäviä, sinun tulee nyt etsiä uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kukaan jaksa ystäviä ( tai siis saman ystävän kuulumisia) joka päivä.Kun saat uuden ystävän,niin älä lähetä viestejä ihan joka päivä.

Vierailija
24/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein kukaan jaksa ystäviä ( tai siis saman ystävän kuulumisia) joka päivä.Kun saat uuden ystävän,niin älä lähetä viestejä ihan joka päivä.

Miksi ei jaksa? Kyllä minä ainakin jaksan, voin olla tuntikausia ystäväni seurassa. Siksi ihmettelinkin miksi en kelpaa.

Vierailija
25/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko lähettää sähköpostia ystävälleni ja kysyä mitä kuuluu ja miksi en saa kiinni viesteillä?

Vierailija
26/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
27/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinko lähettää sähköpostia ystävälleni ja kysyä mitä kuuluu ja miksi en saa kiinni viesteillä?

Mitä jos on tapahtunut jotain? Mene käymään

Vierailija
28/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen on yleensä joku syy. Oletko soitellut jatkuvasti? Oletko jotain palveluksia vailla, aina kun soitat? 

Olen työkyvytön psykkeeni vuoksi. En ole kuin muutaman kerran ehdottanut tapaamista vuoden sisään ja vain kerran päivässä kertonut viestillä mitä olen tehnyt eläimieni kanssa. Ja matkoiltani (muutaman kerran vuodessa) olen laittanut joka päivä kuulumiseni.

Kerran päivässä? Oikeestiko luulet että vastaanottajaa kiinnostaa kuulla susta joka päivä??  Voit hiukan rajoittaa varsinkin jos vastausta ei tule.

Ihan selkeesti syy on olemassa ja se on se  että olet liian tiuhaan yhteydessä ja se ahdistaa.

Vierailija
29/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykeesi vuoksi et ilmeisesti oikein ymmärrä sosiaalisia tilanteita.Harmi sanoa,mutta ystäväsi ei vain jaksa sinun viestittelyjäsi, vaikka sinä jaksaisit niitä lähettää. Siksi poistanut :/

Vierailija
30/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen on yleensä joku syy. Oletko soitellut jatkuvasti? Oletko jotain palveluksia vailla, aina kun soitat? 

Olen työkyvytön psykkeeni vuoksi. En ole kuin muutaman kerran ehdottanut tapaamista vuoden sisään ja vain kerran päivässä kertonut viestillä mitä olen tehnyt eläimieni kanssa. Ja matkoiltani (muutaman kerran vuodessa) olen laittanut joka päivä kuulumiseni.

Miksi peukutitte alaspäin? En oikeasti ymmärrä.

Jospa sun eläimet ei kiinnosta häntä?

En ymmärrä miksei?

Miks luulet että kiinnostaa?

Koska ne ovat minulle tärkeimpiä asioita elämässäni ja ystäväni tietää sen.

Voisitko  ottaa se pääsi navastasi  ja tajuta etteivät sun elämä ja asiat ole sun ystävälle tärkeimpiä asioita elämässä sekä  lakata roikkumasta siinä ystävässä.Sä olet kuluttanut sen ystävyyden loppuun laittamalla viestiä ja ahdistelemalla joka päivä.  Ei se kaveri ole sun kanssa naimisissa eikä sen tartte tietää kaikkea mitä sä teet.

Vierailija
31/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukutitte alaspäin? En oikeasti ymmärrä.

Jospa sun eläimet ei kiinnosta häntä?

En ymmärrä miksei?

Miks luulet että kiinnostaa?

Koska ne ovat minulle tärkeimpiä asioita elämässäni ja ystäväni tietää sen.

Voisitko  ottaa se pääsi navastasi  ja tajuta etteivät sun elämä ja asiat ole sun ystävälle tärkeimpiä asioita elämässä sekä  lakata roikkumasta siinä ystävässä.Sä olet kuluttanut sen ystävyyden loppuun laittamalla viestiä ja ahdistelemalla joka päivä.  Ei se kaveri ole sun kanssa naimisissa eikä sen tartte tietää kaikkea mitä sä teet.

Komppaan.Ystävälläsi on paljon muutakin elämässään,ehkä työ,perhe,sukulaiset,harrastukset,muut ystävät.

Vierailija
32/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mt-potilas tuttavana. Kolmekymmentä vuotta sitten olimme ystäviä. Hän sairastui silloin ja muutti toiselle puolelle Suomea. Minä elin omaa elämääni. Opiskelin, menin naimisiin, sain lapsia ja tein töitä. Vuosi sitten törmäsin kadulla tuohon ihmiseen ja hän pyysi lähtemään kahvilaan kanssaan saman tien. Kävimme kahvilla ja heti tajusin, ettei meillä ole mitään yhteistä enää. Seuraavana päivänä hän soitti ja pyysi uudestaan kahville. Sanoin, ettei minulle nyt sovi. Parin viikon aikana hän soitti kymmenen kertaa ja pyysi kahville. Sain myös lukuisia tekstareita samasta aiheesta. Lopulta laitoin eston enkä enää vastannut viesteihin.

Koin hänen yhteydenottonsa epämiellyttävinä ja tunkeilevina. En halunnut toimia terapeuttina enkä ollut kiinnostunut hänen elämästään. Kolmenkymmenen vuoden takaista yhteyttä ei ollut enää.

Vierailija
33/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sitten saan uuden ystävän?

Vierailija
34/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psyykeesi vuoksi et ilmeisesti oikein ymmärrä sosiaalisia tilanteita.Harmi sanoa,mutta ystäväsi ei vain jaksa sinun viestittelyjäsi, vaikka sinä jaksaisit niitä lähettää. Siksi poistanut :/

En minä ole häntä ahdistellut. Olen halunnut lähettää kuvia eläimistäni ja iloita niistä jonkun kanssa.

Vierailija
35/43 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo useampi kertonut sinulle että on todennäköistä, ettei ystvyys ole sellaista joksi sitä luulit. Ilmeisesti elämäntilanteenne on erilaiset ja hänellä on paljon muuta meneillään ja ei ole valmis siihen että olette yhteydessä päivittäin.

Anna ystävällesi tilaa.

Perusta blogi jonne postaat kuvia ja kuulumisiasi, toivottavasti saat seuraajia.

Olisiko teidän paikkakunnalla ryhmää mielenterveyskuntoutujille johon voisit liittyä. Tapaamisia ja harrastamista yhdessä, ehkä näin saisit uusia ystäviä elämääsi.

Vierailija
36/43 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut hoidatte ystävyyttänne?

Vierailija
37/43 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisen eston saa tehtyä? :0 Olisi nimittäin tarvetta!

Vierailija
38/43 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetuksista

Vierailija
39/43 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetuksista

No niinpä näkyy olevan. Miksiköhän en oo sitä ennen tuolta bongannu :0 Miten se sille soittajalle ilmenee et esto on päällä?

Vierailija
40/43 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetuksista

No niinpä näkyy olevan. Miksiköhän en oo sitä ennen tuolta bongannu :0 Miten se sille soittajalle ilmenee et esto on päällä?

Hälyyttää nopeaa varattua-ääntä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä