Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies saa Tinderissä 200 annetusta tykkäyksestä 6 takaisin, onko se normaalia vähemmän?

Vierailija
30.06.2017 |

Mitä TInderissä voi odottaa?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En normaalista tiedä, mutta itse sain noin 500 tykkäyksestä takaisin 4

Vierailija
2/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähältä kuulostaa :( Sääliksi käy. Itse saan naisena 9/10 tykkäyksestä takaisin ja olen sentään ruma ja tissitön nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko kaikille tykkäyksen (ihan validi strategia, en tuomitse) vai valkkailitko? Millä perusteella? Millaisia kuvia sinulla oli?

Vierailija
4/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia miehenä. Ainakin jos et omista instaa joka linkitettynä profiiliin ja sinulla on vaan pari kuvaa esillä.

Saatat edustaa myös ihan komeaa miestä.

Jos haluat miehenä pysyä miehenä poista tuo sovellus. Se tuhoaa itsetuntosi

Vierailija
5/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi kirjoitti:

Mitä kummaa tämä tarkoittaa?

Vierailija
6/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä keskivertoa parempi mätsäysprosentti. Itse sain ehkä 1/100 mätsättyä

Vierailija
7/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähältä kuulostaa :( Sääliksi käy. Itse saan naisena 9/10 tykkäyksestä takaisin ja olen sentään ruma ja tissitön nainen.

Joo, itse kun vielä panostin kuviin ja profiilitekstiin aika paljon ja skippasin suosiolla kaikki instababet ja salikissat ja keskityin naisiin, joiden arvelin voivan kiinnostua minusta ja joiden kanssa minulla oli usein myös yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Ymmärrän, että blogielämää viettävät hottikset eivät minulle  lämpeä, mutta aika ikävä fiilis tulee, kun juuri kukaan sellainen, jonka kanssa puhuttavaa riittäisi, ei tykännyt takaisin.

Alan epäillä olevani salaa tosi ruma, ja kukaan lähipiirissäni ei vain kehtaa sanoa sitä.

Vierailija
8/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä keskivertoa parempi mätsäysprosentti. Itse sain ehkä 1/100 mätsättyä

Valitkoitko jollakin periaatteella vai annatko sydäntä kaikille?

Vierailija
9/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan näitä naisia jotka alkaa syyttämään miehiä valikoivaksi tinderissä.

Kuinka monta miljoonaa tällaista todistetta pitää saada että uskotte että normaali mies ei pärjää tinderissä

Vierailija
10/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysi kirjoitti:

Täysin normaalia miehenä. Ainakin jos et omista instaa joka linkitettynä profiiliin ja sinulla on vaan pari kuvaa esillä.

Jos haluat miehenä pysyä miehenä poista tuo sovellus. Se tuhoaa itsetuntosi

Olen aika hyvä viestittelijä, ja kun keskustelu rullaa kivan oloisen naisen kanssa, se buustaa itsetuntoa todella paljon. Mutta sitten tulee näitä hetkiä, että ihmettelee, miksei kukaan halua jutella kanssani, ja itsetunto karisee.

Pysyn järjissäni sen ansiosta, että ajattelen Tinderin olevan vain lisä ihmisten tapaamiseen tosielämässä.

Vierailija
11/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on..

vaikutat kuitenkin tekstisi perusteella mukavalta.. Menet hukkaan tinderissä, se on pinnallisten paikka..

Missä tapaisit ikäisiäsi naisia livenä?

Vierailija
12/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Tinderiä. Näkevätkö naiset, monestako tykkäät?

Minua olisi noloa olla tykätty nro 804/16 500... :D

Vierailija
13/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko kaikille tykkäyksen (ihan validi strategia, en tuomitse) vai valkkailitko? Millä perusteella? Millaisia kuvia sinulla oli?

Karsin kauheimmat elämänkoululaiset pois, mutta muuten annoin helposti tykkäyksen eli ehkä noin 90 prosentille. Yksi kesäinen ammattilaisvalokuvaajan ottama kuva, yksi missä pelaan erästä urheilulajia ja yksi chillailukuva kodistani. Ei siis mitään juntteja paidattomia kaljakuvia

Vierailija
14/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan noin 1/20 ja on noita seurapiirimätsejäkin ollut muutama, tosin eivät ole avauksiin vastanneet.

Muutamasta viestistä eteenpäin pääseminen onkin sitten eri juttu..

Vierailija
15/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PTFU-blogin testin perusteella tuollainen tavallinen mies sai minusta yllättävän paljon mätsejä:http://www.ptfu.fi/2015/05/tinder-mies-tulee-oletko-valmis-suuri.html Yli kolme kertaa parempia tuloksia tuollaisella älykköprofiilillakin.

Vierailija
16/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aikalailla yhtä paljon mutta olenkin naisten mielestä aika ruma joten ei ihme. En ole edes kirjannut että olen lyhyt eli oikeasti varmaan kukaan nainen ei olisi ollut kiinnostunut. Poistin tinderin kun se laski jo valmiiksi matalaa itsetuntoa. Olisinpa sentään edes ruma nainen niin silläkin olisi enemmän vientiä

Vierailija
17/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikatkaa miehet naisia vähä sen perusteelle mihin on mahkuja. Jos ootte tavallisia pulliaisia niin niitä missejä on turha klikkailla. Eivät takuulla klikkaa takaisin.

Vierailija
18/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kaiken. Tinder on ihan surkea sovellus miehelle, jos mies ei ole sen näköinen, että saisi muutenkin naisia missä vaan. Naiselle tuo on puolestaan hyvä sovellus.

Vierailija
19/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on..

vaikutat kuitenkin tekstisi perusteella mukavalta.. Menet hukkaan tinderissä, se on pinnallisten paikka..

Missä tapaisit ikäisiäsi naisia livenä?

Kavereiden kautta ja musapiireistä tulee tavattua jonkin verran, mutta en ole enää yliopistolla, niin sellaisia luontevia arkisia kohtaamistilanteita on paljon vähemmän.

Vierailija
20/80 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikatkaa miehet naisia vähä sen perusteelle mihin on mahkuja. Jos ootte tavallisia pulliaisia niin niitä missejä on turha klikkailla. Eivät takuulla klikkaa takaisin.

Kuten varmaan huomasit, niin tuossa eräskin oli nimenomaan jättänyt ne beibet väliin, ja klikannut sellaisia, joihin arveli olevan mahkut. Eipä tuottanut tulosta. Surkea sovellus.