Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee tuuli ulkona, tuntuu että puut lähtee irti maasta.

Helsinki
30.06.2017 |

Merellekin lupasivat 5-6 m aaltoja. Nyt ei olisi kiva olla laivalla ollenkaan.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistilistaa:

Isokorvaiset koirat sisälle

Älä lenkkeile puisessa metsässä

tarkista kasvihuone

Ota pyykit pois narulta, ellet halua naapurin keräävän pihapuistaan sun mummokalsareita

Älä lähde veneilemään (paitsi se yksi, jolle tämä nyt on jo myöhäistä, pysy sä vaan pinnalla.)

Tänään ei pihajuhlia juhlakatoksessa. Anopin voi kutsua, kjehkjeh

Millainen on ei-puinen metsä? 

Hakattu?

Vierailija
42/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkeminen oli outoa, kun tuuli vei rikkaruohot mennessään. Sori naapurit! 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voinut istua pihapenkillä, kun petäjä alkoi "pommittaa" minua. Ts vanhat kävyt tippuivat alas kovassa tuulessa ja lensivät pitkällekin puusta. Kun yksi kopsahti ihan viereen penkille ja siitä jalalle, ymmärsin lähteä sisälle. Nyt kuuluu vain tuulen jyrinää. Vantaa.

Vierailija
44/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siivouspäivä. Ajattelin kokeilla myös lentävää mattoa. Vilkutan sitten, jos osaan väistellä venäläisiä hävittäjiä.

Vierailija
45/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voinut istua pihapenkillä, kun petäjä alkoi "pommittaa" minua. Ts vanhat kävyt tippuivat alas kovassa tuulessa ja lensivät pitkällekin puusta. Kun yksi kopsahti ihan viereen penkille ja siitä jalalle, ymmärsin lähteä sisälle. Nyt kuuluu vain tuulen jyrinää. Vantaa.

Tuo on muuten pelottavaa! Tulin pari tuntia sitten metsän (puisen metsän, iiiiik) läpi kaupasta kotiin, ja ympärillä humahteli raakoja kuusenkäpyjä maahan. Yksikään ei sentään osunut!

Vierailija
46/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa aina tällaisella säällä viedä isokorvainen koirani ulos. Pidän hihnasta kaksin käsin kiinni siltä varalta, että tuuli yrittää viedä sen.

Laita sille Dumbolle nilkkapainot:)

Hahah. mielikuva hymyilytti. :)

Tuskinpa hymyilytti kun alapeukutit.

Vierailija
47/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen myrskyn silmässä täällä Tampereella ollaan, kun mikään ei vieläkään lennä? Huomenna pitäisi lähteä autolla Kihniöön (ei ihotauti, vaan paikkakunta pohjois-Pirkanmaalla), ja lentäminen säästäisi dieseliä.

T. hippitäti ja liitohelmat

Vierailija
48/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lentää lehmätkin.

Vierailija
49/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten pelottavaa! Tulin pari tuntia sitten metsän (puisen metsän, iiiiik) läpi kaupasta kotiin, ja ympärillä humahteli raakoja kuusenkäpyjä maahan. Yksikään ei sentään osunut!

Tuskin kävyt ketään tappaa mutta kaatuvat puut ja katkeevat oksat voi sen tehdä. Luonnonvoimat on asia, mitä ei saa väheksyä. Me ollaan aika pieniä ja heikkoja luonnon rinnalla.

Vierailija
50/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lentää lehmätkin.

Lentävä meijeri.

Vierailija
51/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta pitäis lähteä kävellen kaupassa käymään. Saas nähdä, saanko ostokset ehjänä kotiin asti. Onneksi on painavia ostoksia tiedossa.

Saatiin kaupassa käytyä. Nyt turvallisesti kotona. Lapsi vaan pelleili matkalla kädet levällään juosten että "aaaaargh! Tuuuli vie minut mennessäääääään.......".

Häpesin silmät päästäni kun ajattelin, että mitäköhän ohi ajavat autot mietti, että onkohan tolla lapsella joku kohtaus. 😳 No ehkä meidän aikuistenkin pitäis ottaa mallia lapsista ja ottaa ilo irti näinkin pienistä asioista. 😂

Vierailija
52/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko iskelmäfestareilla lentelee teltat ja asuntovaunut?

Ja anttituiskut ja annapuut!

Mä pidän kyllä epätodennäköisenä skenaariota, jossa anttituisku saa annapuun kaadettua...

Vierailija
53/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torninosturikuskit saa laiskotella luvan kanssa.

Vieläkö lapset lennättää leijoja?

Koiranomistajat varmaan lennättää niitä isokorvaisia koiria.

Mä en ole yhtään tyytyväinen, mulla on hoikka ja isokorvainen MIES. Ulkonaliikkumiskiellossa, kunnes lakkaa tuulemasta.

Vierailija
54/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provinssirock ja 24 astetta vain.vähän tuulee!!

Vierailija
55/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta pitäis lähteä kävellen kaupassa käymään. Saas nähdä, saanko ostokset ehjänä kotiin asti. Onneksi on painavia ostoksia tiedossa.

Saatiin kaupassa käytyä. Nyt turvallisesti kotona. Lapsi vaan pelleili matkalla kädet levällään juosten että "aaaaargh! Tuuuli vie minut mennessäääääään.......".

Häpesin silmät päästäni kun ajattelin, että mitäköhän ohi ajavat autot mietti, että onkohan tolla lapsella joku kohtaus. 😳 No ehkä meidän aikuistenkin pitäis ottaa mallia lapsista ja ottaa ilo irti näinkin pienistä asioista. 😂

Hauska! 😁

Vierailija
57/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen myrskyn silmässä täällä Tampereella ollaan, kun mikään ei vieläkään lennä? Huomenna pitäisi lähteä autolla Kihniöön (ei ihotauti, vaan paikkakunta pohjois-Pirkanmaalla), ja lentäminen säästäisi dieseliä.

Unohda Kihniö. Tule Ylöjärvelle (ei oksennustauti, vaan kaupunki Pirkanmaalla). Täällä lentää hipit, helmat ja puut.

Vierailija
58/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda Kihniö. Tule Ylöjärvelle (ei oksennustauti, vaan kaupunki Pirkanmaalla). Täällä lentää hipit, helmat ja puut.

Sielläkö se onkin? Otatte pöheikön pölläyksen uusiksi? Ylöllä on kyllä viihtyisää, paitsi jos oksentaa. - Laskeskelin suuntaa, täältä päätyy tuulen mukana todennäköisemmin Pirkkalaan, ja se ei kyllä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä