Kauhee tuuli ulkona, tuntuu että puut lähtee irti maasta.
Merellekin lupasivat 5-6 m aaltoja. Nyt ei olisi kiva olla laivalla ollenkaan.
Kommentit (58)
Pirkanmaallakin tulee, mutta on silti lämmintä.
No niinhän sitä eilen luvattiin iltalehdissä niin kovaa tuulta, että puitakin voi kaatuilla.
Pelottaa aina tällaisella säällä viedä isokorvainen koirani ulos. Pidän hihnasta kaksin käsin kiinni siltä varalta, että tuuli yrittää viedä sen.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa aina tällaisella säällä viedä isokorvainen koirani ulos. Pidän hihnasta kaksin käsin kiinni siltä varalta, että tuuli yrittää viedä sen.
Luin ensin että isokarvainen ja ajattelin että on siinä näky. 😂
Vierailija kirjoitti:
Laita sille Dumbolle nilkkapainot:)
Pelottaa mun kasvihuoneen puolesta.
En uskalla mennä kastelemaan kun pelkään että käy niinkuin Ihmemaa OZ:ssa ja tönö laskeutuu jonnekin Keravalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sille Dumbolle nilkkapainot:)
Hahah. mielikuva hymyilytti. :)
Lähdettiin juuri merelle aika tukevalla paatilla. Matka on itäänpäin eli vastatuulta.
Tiedossa siis hakkaamista ja pauketta...
Kohta pitäis lähteä kävellen kaupassa käymään. Saas nähdä, saanko ostokset ehjänä kotiin asti. Onneksi on painavia ostoksia tiedossa.
Joo... jätän nyt kyllä lenkin välistä, kun reitti kulkisi metsäisiä teitä pitkin. Varmasti kaatuu puita.
-Helsinki
Vierailija kirjoitti:
En uskalla mennä kastelemaan kun pelkään että käy niinkuin Ihmemaa OZ:ssa ja tönö laskeutuu jonnekin Keravalle.
Apua....mun tomaatit ! Menenkin heti katsomaan
t: Läntinen uusimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua....mun tomaatit ! Menenkin heti katsomaan
t: Läntinen uusimaa.
Muista laittaa kaikki luukut säppiin. Kerran unohtui auki ja tuuli tarttui siihen ihan erilailla, lähti jo osittain irti perustuksista. :)
Pyykit ei varmaan ole enää siellä missä pitäisi. Ou nou!!
Jos jonkun pihalle on ilmestynyt pikkareita ne on sit varmaankin mun. :)
Muistilistaa:
Isokorvaiset koirat sisälle
Älä lenkkeile puisessa metsässä
tarkista kasvihuone
Ota pyykit pois narulta, ellet halua naapurin keräävän pihapuistaan sun mummokalsareita
Älä lähde veneilemään (paitsi se yksi, jolle tämä nyt on jo myöhäistä, pysy sä vaan pinnalla.)
Tänään ei pihajuhlia juhlakatoksessa. Anopin voi kutsua, kjehkjeh
Vierailija kirjoitti:
Laita sille nilkkapainot
Vierailija kirjoitti:
Muistilistaa:
Isokorvaiset koirat sisälle
Älä lenkkeile puisessa metsässä
tarkista kasvihuone
Ota pyykit pois narulta, ellet halua naapurin keräävän pihapuistaan sun mummokalsareita
Älä lähde veneilemään (paitsi se yksi, jolle tämä nyt on jo myöhäistä, pysy sä vaan pinnalla.)
Tänään ei pihajuhlia juhlakatoksessa. Anopin voi kutsua, kjehkjeh
Millainen on ei-puinen metsä?
Apua, nauroin puiselle metsälle vedet silmissä :D
Täällä tuulee niin kovaa, että huonekasvitkin kärsivät myrskystä, kun yritän läpivedon avulla viilentää kuumaa kerrostalokämppääni. Onneksi ei ole sentään kasvihuonetta parvekkeella!
Vierailija kirjoitti:
Ja hiukset päästä!
Terveisiä Turusta :)
Turussa on tosiaan mitä kaunein kesäpäivä ja 22 astetta lämmintä.
Torninosturikuskit saa laiskotella luvan kanssa.
Vieläkö lapset lennättää leijoja?
Ja hiukset päästä!
Terveisiä Turusta :)