Onko sinulle käynyt tämä moka? - peukutusketju
Eli listataan tähän kaiken maailman mokailuja, joita sinulle on elämässä käynyt eri tilanteissa, esim. ruoanlaitossa, kotitöissa, sukulaisuussuhteissa, kaupassa, töissä... ihan missä vaan.
Ja me muut peukutellaan ylös tai alas sen mukaan, onko meille itsellemme sattunut samaa mokaa vai olemmeko välttynyt kyseiseltä mokalta.
Mä aloitan:
Olen vahingossa keittänyt perunat pohjaan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut julkisella paikalla valkoisissa housuissa ja minulle on tullut ohivuoto.
Mulle kävi tämä työpaikalla.
Heräsin pusikosta nakki per*seessä.
Olen kakannut aikuisiälläni housuuni.
Vispasin vaniljakastiketta sähkövispilällä ja irroitin hetkeksi otteeni kulhosta. Seuraukset arvannette!
Minulla on jäänyt pyykkien taskuun joku nenäliina tms paperinpala ja pyykit ovat olleet sitten ihan täynnä valkoista paperinöyhtää pesun jälkeen.
Olet puhunut väärälle henkilölle esim. kaupassa kun hän on ollut takaapäin
Valkopyykin sekaan on jäänyt yksi värillinen vaate, joka on värjännyt kaikki valkoiset vaatteet pesukoneessa.
Olet puhutellut kaupassa/liikeessä henkilöä, jota olet luullut myyjäksi, ja sitten tämä henkilö ei ole ollutkaan myyjä.
Puhunut sellaisia asioita jota toinen ei olisi tarvinut kuulla.
Olet tervehtinyt julkkista, koska olet tunnistanut tutut kasvot ja ensin arvellut, että kyseessä on joku vanha tuttusi.
Olet yrittänyt kaupassa maksaa väärän maan valuutalla (Suomessa).
Joku on kysynyt tietä ja olet neuvonut väärin.
Olet sekoittanut jotkut sivistyssanat keskenään ja käyttänyt väärin.
Olet käynyt kysymässä tarjousta väärästä liikkeestä (esim. olet käynyt K-kaupassa kysymässä, miksi siellä ei ole S-kaupan tarjousjauhelihaa myynnissä).
Olen rikkonut kananmunan pari kertaa lasin ohi.
Joku kysynyt sinulta englanniksi jotain ja olet vastanut siihen suomeksi.
Olen ollut julkisella paikalla valkoisissa housuissa ja minulle on tullut ohivuoto.