Onko sinulle käynyt tämä moka? - peukutusketju
Eli listataan tähän kaiken maailman mokailuja, joita sinulle on elämässä käynyt eri tilanteissa, esim. ruoanlaitossa, kotitöissa, sukulaisuussuhteissa, kaupassa, töissä... ihan missä vaan.
Ja me muut peukutellaan ylös tai alas sen mukaan, onko meille itsellemme sattunut samaa mokaa vai olemmeko välttynyt kyseiseltä mokalta.
Mä aloitan:
Olen vahingossa keittänyt perunat pohjaan.
Kommentit (40)
Tamppooni lentänyt rahapussista/laukusta kassalla.
Yrittänyt näyttää kaupassa väärän kaupan bonuskorttia, esim. K-kaupassa S-kaupan bonuskorttia.
Pieraissut herkkänä hetkenä toisen kanssa halaillessa tai kainalossa.
Istunut tuolin ohi ja tippunut pepulleen lattialle.
Olen laittanut avaimet jääkaappiin.
Olet lähtenyt päikkäreitten jälkeen töihin ja matkalla vasta tajunnut, että on väärä aika päivästä...
Lähtenyt töistä (vahingossa) työvaatteet päällä tai työkengät jalassa.
Kauppakassi rikkoutunut kotimatkalla ja ostokset ovat levähtäneet pitkin pituuksiaan.
Lähtenyt ulkomaanmatkalle ilman passia (tai henkkaria).
Kauppakassi rikkoutunut kotimatkalla, esim kahva katkennut ja olet joutunut kantamaan kauppakassia loppumatkan eriskummallisessa asennossa sylissäsi.
Luullut että ketään ei tule ja voit päästää suolikaasusi ulos, siinä samalla joku lähestyykin sinua haistaen metaanisi.
Lukinnut itsesi ulos asunnostasi.
Olen pessyt puhelimeni pesukoneessa 60° pesuohjelmalla.
Kyllä, puhdasta tuli, niin puhdasta, että kaikki toiminnot olivat peseytyneet pois! :D
Syönyt vahingossa pilalle mennyttä jugurttia.
Lähtenyt iloisesti päiväkodilta työpaikkaa kohti siniset suojapussit edelleen jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Valkopyykin sekaan on jäänyt yksi värillinen vaate, joka on värjännyt kaikki valkoiset vaatteet pesukoneessa.
Tämä kävi just tänään! Tuloksena pinkit rintsikat. :)
Käynyt vessassa ja lähtenyt liikenteeseen huomaamatta että hameesi helma on jäänyt pikkuhousuihin kiinni niin että pakarasi ja alkkarisi ovat vilkkuneet kaikelle kansalle.
Olet kattanut pöytään (valkoista) Teemaa ja luullut, että se on erityisen hienoa?
Yrittänyt avata työpaikan ovea autonavaimella.
Olet luullut tehneesi jonkun asian, koska teit saman asian eilen.