Te intohimoisesti rakastuneet, miten suhteelle kävi vuosien jälkeen
Kommentit (17)
Viisi vuotta takana ja kesällä naimisiin. Intohimoa on arjessa. Mutta jos sitä ei aina ole, niin järkeä on onneksi päässä molemmilla 😊
Mulla loppui kuin seinään, valitettavasti. Paloi hetken niin kiihkeällä liekillä, että se oli jopa pelottavaa. Onpahan mitä vanhana muistella..
36 vuotta yhdessä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana intohimo on laimennut mutta pilkahtelee silloin tällöin. Kuten nyt lomalla. Rakkaus on säilynyt läpi tuulten ja myrskyjen.
Kamalaa, mutta mun on myönnettävä etten ole tuntenut palavaa intohimoa koskaan, vaikka seurusteluita, avioliitto...
25 kohta yhdessä. Ollaan naimisissa ja yhä näemme toisemme seksikkäinä. Seksiä pari-kolme kertaa viikossa...
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa, mutta mun on myönnettävä etten ole tuntenut palavaa intohimoa koskaan, vaikka seurusteluita, avioliitto...
Noh, mun palavin intohimoni oli avioliiton aikana toiseen mieheen.. :/
20v yhdessä ja kuivakkaa menoa on.
Tarkentaisko joku, miten intohimoisesti rakastuminen eroaa tavallisesta rakastumisesta. Mistä tietää, että ollaan intohimoisen puolella?
Vierailija kirjoitti:
Tarkentaisko joku, miten intohimoisesti rakastuminen eroaa tavallisesta rakastumisesta. Mistä tietää, että ollaan intohimoisen puolella?
Jos joudut kysymään, et ole kokenut.
Yhtäkkiä alkoi löytyä kymmeniä vuosia intohimoisessa liitossa eläneitä.
21 vuotta yhdessä ja olemme edelleen todella rakastuneita toisiimme. Intohimoa löytyy myös.
Tapasin hänet kun olin 16, vei multa heti jalat alta. Pienen hetken oli juttua mutta kariutu kun oltiin niin penskoja ja pitkä välimatka.. 10 vuotta sen jälkeen yhtäkkiä törmättiin taas, sinkkuna molemmat, nyt 2 vuotta yhdessä ja edelleen samat perhoset vatsassa kuin sillon backinthedays tuitui<3 :D
Vierailija kirjoitti:
Esimerkit omasta kaveripiiristäni :
Intohimoton : aletaan olemaan ja ollaan yhdessä, mutta ei ns. julkisia hellyydenosoituksia juurikaan tai paljoa, molemmat jatkaa harrastuksiaan jne. ja kykenevät olemaan erossa alkuaikoinakin pitempiä aikoja. Mistään ei oikein näe, että pari on rakastunut, mutta tietää että ovat yhdessä. Keskustelevat Ikeassa käymisesta, asunnon sisustamisesta ja laskujen jakamisesta.
Intohimoinen : eivät kykene pitämään näppejään irti toisistaan, halailevat ja suukottelevat ja vaihtavat katseita. Puhuvat toisista lämpimästi. Viettävät kaiken mahdollisen ajan yhdessä tiiviisti kiehnäten.
Luulin tosissani rakastuneeni intohimoisesti ex-mieheeni, mutta sitten naimisissa ollessani rakastuin toiseen niin että se jos mikä oli ihan toisesta todellisuudesta. Päädyttiin lopuksi eroon exän kanssa ja nyt olen tämän toisen kanssa ollut muutaman vuoden. Onhan tunne vähän alusta tasoittunut mutta silti ihan mahtavaa :)
Intohimoinen rakkaus on jotain elokuvien aivopesua, ainakin omalla kohdalla luulen niin. Nimim.sen kun näkisi
Onko sillä väliä, onko menty intohimoisesti vai ei-intohimoisesti yhteen jos on liittoo kuitenkin kestää? Ei se intohimoinen tapa sen parempi tapa ole. Itselle on tärkeää, että on samanlainen arvopohja. Huumakausia voi sitten tulla myöhemminkin.
32. Vuosi menossa ja intohimo vain yltyy! Tosin emme ole naimisissa keskenämme