Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi CITYMARKET on kallein kauppa?

Vierailija
29.06.2017 |

Luusisi että iso kauppa olisi halvempi, miksi cittari on kallis?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää ei ole varaa käydä K-Supermarketissa joten tyydyn S-Markettiin. Jos tarvitsen jotakin erikoistuotetta ruuanlaittoon, käyn sen K:sta hakemassa. Nämä siis eivät ole cittari tai prisma vaan peruskaupat.

Meidän Korson K-Supermarketissa on ollut usein Norjan lohifile tarjouksessa 7,99. Joskus jopa 6,99. 

S-Marketissa en ole tämmöisiä tarjouksia nähnyt.

Sinkkumies

Vierailija
42/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauspäivärahalla kirjoitti:

No ei ole...luulin ostaneeni Tokmannilta halvemmalla sinappituubin, perunajauhoja ja joku kolmas tavara vielä oli, mitä en muista. Menin sen jälkeen Cittariin ostamaan halpoja kananmunia ja ohikulkiessani katsoin hinnat. Olisin saanut halvemmalla Cittarista samat tavarat, hintaero 5-9 centtiä/tuote. Tämä harmitti kun ei ollut kuin 4 euroa rahaa.

Esim. Meiran ketsuppi on halvempaa Prismassa, kuin Tokmannilla, Wink ;)

Tokmanni ei enää ole niin halpa kuin alkuaikoina.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu maksaa enemmän. Tästä poikkeuksena Jumbon Cittari jonka hevi-osasto ala-arvoinen

Vierailija
44/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CM löytyy hyviä Plussa-tarjouksia, leluja edullisesti punalaputettuina (esim. My little pony baby flurry heart cm 30e, prisma 69,90e viime kuussa), vaatetarjouksia, meikkitarjouksia (esim. silloin tällöin Maybelline/Loreal -40%), erikoisempia ruokatuotteita. Ja niin edelleen. 

Ostosreissu on paljon mielenkiintoisempi, kun voi löytää tarvittavia juttuja alesta tai saa muuta ideoita. Prismat ovat monotonisia ja tylsiä. Useimmin kuitenkin käyn Lidlissä.

Mikä tarjous on 69,90 jostain lelusta?

Vierailija
45/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on vaan niin tylsä kauppa, sieltä saa maidot ja leivät ja jauhelihat mutta harvoin mitään uutuuksia tai erikoisempia tuotteita. Jos haluan ostaa herkkuja, suuntaan paljon mieluummin cittariin.

Toisaalta meidän cittarissa on niin paljon tarjouksia että kokonaiskori jää luultavasti kuitenkin halvemmaksi. Prismassa myydään päiväystuotteet -30% alella, cittarissa alet on paljon suurempia. Nytkin oli graavilohet eurolla paketti ja kananmunat 20 senttiä paketti. Cittarista tekee usein tosi hyviä löytöjä! Tykkään myös Pirkka-tuotteista.

Vierailija
46/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi miettiä halpuus / valikoima omien ostotottumuksiensa kautta. Mulle on ihan sama mitä Reissumies tai Skyr tai marinoitu broileri maksaa, koska en osta niitä koskaan. Kalan ja lihan tuoreudesta taas en tingi, joten ne ostan torilta tai kauppahallista. Cittarissa on hyvä valikoima, joten jos pitää mennä markettiin, menen sinne. Mieluummin kuitenkin jokin pienempi kauppa.

Vierailija
47/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kallein, kyllä ruokatavarat on pikkukaupoissa vielä kalliimpia, ja kulutustavarat vaikkapa Stockmannilla.

Vierailija
48/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut totuttaneeni itseni liian hyvään. Prismassa tulen vihaiseksi, kun heviosasto on ihan luokaton ja liha/kalatiskiltä ei löydy mitään houkuttelevaa. Tottahan Citymarketissa saa maksaa itsensä kipeäksi, mutta saa sentään hyvää syötävää, mitä Prismasta ei edes löydy.

Vierailija
49/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on vähän kuin se kulahtanut vaimo 30 vuoden avioliiton jälkeen. Täyttää perustarpeet, muttei siinä ole hurraamista.

Sinkkumies

Vierailija
50/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi luottaa cittarin ruokien laatuunkaan, olen pari kertaa saanut pilaantuneen grillibroilerin.

Vierailija
51/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut totuttaneeni itseni liian hyvään. Prismassa tulen vihaiseksi, kun heviosasto on ihan luokaton ja liha/kalatiskiltä ei löydy mitään houkuttelevaa. Tottahan Citymarketissa saa maksaa itsensä kipeäksi, mutta saa sentään hyvää syötävää, mitä Prismasta ei edes löydy.

Sinne Prisman liha osastolle kun kävelee, niin samat uuvuttavat tapaukset vuodesta toiseen. Ei mitään yllätyksiä, tai uusia halpoja sisäänostoja. Ei mitään uutta. Koskaan. 

Täytynee sitten vain syödä se koko Prisman samana pysyvä lihaosasto lävitse yksi kerrallaan monotoonisesti hyllyä eteenpäin seuraten.

Sinkkumies

Vierailija
52/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina Citymarketissa, koska minulla on siihen varaa. Rikas kun olen. Menkää te köyhät sinne Liiteriin ja Ääsmarketteihin vaan.

Vierailija
53/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi luottaa cittarin ruokien laatuunkaan, olen pari kertaa saanut pilaantuneen grillibroilerin.

Mun grillistä ei ole noussut kertaakaan pilaantunutta broileria.

Sinkkumies

Vierailija
54/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole cittaria tai prismaa kumpaakaan lähellä. Cittarikin on halpa lähikauppoihini verrattuna.

Vierailija
55/62 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitäisi miettiä halpuus / valikoima omien ostotottumuksiensa kautta. Mulle on ihan sama mitä Reissumies tai Skyr tai marinoitu broileri maksaa, koska en osta niitä koskaan. Kalan ja lihan tuoreudesta taas en tingi, joten ne ostan torilta tai kauppahallista. Cittarissa on hyvä valikoima, joten jos pitää mennä markettiin, menen sinne. Mieluummin kuitenkin jokin pienempi kauppa.

Kauppahallissa ei useinkaan tiedä koska ne lihat on edes teurastettu. En menis luottamaan tuoreuteen, kun vanhaa lihaa olen saanut juuri ainoastaan kaupan "tuoretiskiltä". Kalassa on vähän toinenjuttu jos pyyntipäivä on merkitty. 

Sinkkumies

Vierailija
56/62 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat rahantekokone kauppiaalle. Monet puhuu miten Alkon monopoli on perseestä mutta Citymarket-kauppiaiden valtavat vähittäismyyntimonopolit ne vasta perseestä onkin.

Siksi koska kauppiaan vaimon pitää vaihtaa mersu joka toinen vuosi.

Vierailija
57/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppahallissa ei useinkaan tiedä koska ne lihat on edes teurastettu. En menis luottamaan tuoreuteen, kun vanhaa lihaa olen saanut juuri ainoastaan kaupan "tuoretiskiltä". Kalassa on vähän toinenjuttu jos pyyntipäivä on merkitty. 

Sinkkumies

Samaa mieltä tästä.

Vierailija
58/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokkaan fondueta, niin koukkaan CM kautta. Tässähän Prisma sitten ylihinnoittelullaan häviää muutkin tuotteet samalla..

Sinkkumies

Eipä tarvii ihmetellä enään, että oot sinkku, koska olet noin julmetun nuuka.

Naisen seurassa ollessasi itkisit suolasia kyyneleitä kun joutuisit hänen seurassaan itsekin ostamaan jotakin hemmottelua itsellesikin.  Esim vaikka jäätelön kesähelteellä... siis edes itsellesi, puhumattakaan että kohtelias mies tarjoaisi myös seuralaiselleen jäätelön. 

Nuo aiemmin mainitsemasi pakastusrasiat on toivottavasti pestävää ja kestävää mallia, jollon ne ehkä kestävätkin seuraavat 50 vuotta sinkkumiehen käytössä. Vissiin vanhoja keitonjämiä niihin laitat ja pakastat?

Vierailija
59/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä huomannut monesti että cm hevi osastolla monet tuotteista ollut homeessa jo :-)

Vierailija
60/62 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa on halvemmat perushinnat, mutta jos cittarista ostaa sen mukaan mitä on tarjouksessa niin varmasti säästää. Prismassa on ainakin täällä meilläpäin myös huonompi heviosasto joka on itselle ainakin tärkein sillä laatu ja hinnat vaihtelee enemmän kun perus makaroonissa.