Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä varattuja miehiä VAIVAA???????

Vierailija
08.07.2008 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein viihteellä käy ja saa melko vähiin käydäkin kun aina on joku ukkomies vonkaamassa. Nytkin eräs itse asiassa tuttu hlö jota olen pitänyt suoraselkäisenä miehenä olisi ihan väen vängällä halunnut ihan jotain muuta kuin pari tanssia. ja huvittavaa on se, että en todellakaan ole mikään kohtalokas vamppi vaan tavallinen sievä kolmivitonen, muutama vatsamakkarakin löytyy. Olin ennen tätä lauantaita lähinnä huvittunut näistä viimeaikaisista työpaikan / ravintoloiden tapahtumista mutta tämä kaveri jota aina olen oikeasti pitänyt kunnon perheenisänä sai kyllä kamelin selän katkeamaan. Miten ikinä voi enää kehenkään luottaa?

Vierailija
2/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ollut KAHDESTI tilanteessa, jossa olen ollut leikkipuistossa samaan aikaan jonkin perheen kanssa... Äidin pakatessa lapsia autoon tulee perheen isä muka etsimään jotain unohtunutta lelua. Ja puhelinnumeroahan siinä sitten vongataan suorastaan iljettävän flirtin kera.

Ensimmäisellä kerralla olin niin järkyttynyt, etten juuri reagoinut, mutta seuraavalla kerralla sitten jo rähisinkin kyselijälle kunnolla. Ja marssin vaimon luokse kantelemaan. En jäänyt katsomaan, mitä seurasi, mutta toivottavasti nainen laittoi ukkonsa lujille.

Korpeaa tuollainen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se pitänyt tietää että tällä palstalla saa tällaisesta aloituksesta kuraa päälleen. En vaan jaksa uskoa että minusta sellainen huhu kiertää, kun en ole aihetta siihen antanut. Juurihan sanoin etten juuri missään edes käy ja saa nekin vähät kerrat jäädä jos meno on tuollaista nykyisin. Tuntuu vaan siltä että ihmeellisessä lintukodossa asuu ja laittaa päänsä piiloon jos luulee ettei MINUN mies vaan ikinä.... sen verran petyin tuohon hyvänä miehenä pitämääni kaveriin...

ap

Vierailija
4/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin naiset pettävät yhtä lailla mitä miehet. Puolet pettää, puolet ei.

Vierailija
5/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka päivät selailee kuvastoja ja miettii mitä tavaraa tilais miehen rahoilla. Ja illalla levittää haaransa jos mies antaa vähän shoppailurahaa. Ei ihme että varatut menee vieraisiin.

Vierailija
6/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että usko miehiin on kovaa vauhtia menossa, kun raflassa tulee limaiset varatut äijät vaan iskemään. Sanoinkin nille, että kannattaa muistaa, että ne hyvät varatut miehet ovatkin kotona perheensä kanssa, tai pelaavat sählyä äijäporukalla, ovat siis tavallaan "näkymättömiä" sinkuille. Varmasti näitä petturimiehiä on paljon, mutta ei kaikki miehet sellaisia kuitenkaan ole.

Vierailija
7/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin naiset pettävät yhtä lailla mitä miehet. Puolet pettää, puolet ei.

Juuri näin.

Vierailija
8/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sitä seuraakin vonkaavat. Vaikea sanoa, kun ei omassa tuttavapiirissä ole yhtään sellaista naimisissa olevaa miestä joka baareissa ravaisi. Kaikki ovat jotenkin sitä mieltä, että ei ole tarvetta, kun on kerran jo vaimokin.

Vierailija
9/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nimittäin oli mies viime lauantaina viihteellä ja heräs epäilys..

Vierailija
10/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama voi toki vaivata myös varattuja naisia. Ei kai siinä sinänsä ole mitään kummallista eikä uutta. Oleellista on se, miten kukin omasta vaihtelun halustaan / vaihtelunhaluisesta miehestään / vaihtelunhaluisten miesten lähentely-yrityksistä selviää eteenpäin elämässä. Se on vähän kuin murrosikä, siitä voi selvitä aika vähällä, tai sitten ei...

Vierailija
11/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein viihteellä käy ja saa melko vähiin käydäkin kun aina on joku ukkomies vonkaamassa. Nytkin eräs itse asiassa tuttu hlö jota olen pitänyt suoraselkäisenä miehenä olisi ihan väen vängällä halunnut ihan jotain muuta kuin pari tanssia. ja huvittavaa on se, että en todellakaan ole mikään kohtalokas vamppi vaan tavallinen sievä kolmivitonen, muutama vatsamakkarakin löytyy. Olin ennen tätä lauantaita lähinnä huvittunut näistä viimeaikaisista työpaikan / ravintoloiden tapahtumista mutta tämä kaveri jota aina olen oikeasti pitänyt kunnon perheenisänä sai kyllä kamelin selän katkeamaan. Miten ikinä voi enää kehenkään luottaa?

Ne uskolliset miehet tuskin löytyvät baarista...ovat kotona perheen luona

Vierailija
12/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattu mies on aina limainen ja inhottava. Kai varatullakin ihmisarvo on?? Uskoisin varattujenkin miesten olevan hyvinkin miellyttäviä ja osa varmaan ihan komeitakin. Vai onko se varattuna olo jokin sairaus?

Vierailija
13/27 |
08.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaava sinkku vielä menee, hän ei ole pettämässä kumppaniaan eikä siten sen suhteen epärehellinen, kuten varattu vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
14/27 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme miehiä vaivaa?? Antakaa hyviä neuvoja miten karkotan yli-innokkaan perheellisen äijän! Lapsemme käyvät samaa kesäkerhoa ja aluksi pidin tätä miestä kivana ja kaverillisena, mutta nyt tulee jo suoria ehdotuksiakin. Olen sanonut pahastikin takaisin, mutta mies vain nauraa ja tuntuu innostuvan lisää...Kohta pitää varmaan lopettaa koko kerho :(

Vierailija
15/27 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme miehiä vaivaa?? Antakaa hyviä neuvoja miten karkotan yli-innokkaan perheellisen äijän! Lapsemme käyvät samaa kesäkerhoa ja aluksi pidin tätä miestä kivana ja kaverillisena, mutta nyt tulee jo suoria ehdotuksiakin. Olen sanonut pahastikin takaisin, mutta mies vain nauraa ja tuntuu innostuvan lisää...Kohta pitää varmaan lopettaa koko kerho :(

Sano, että nyt loppui huumori ja seuraavaksi soitat vaimolle.

Vierailija
16/27 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on petetty. Yleensä minä olen meistä kahdesta se, joka huolehtii kaikesta, myös rahasta.

Vierailija
17/27 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naimisissa olevien. Sitä en ole ikinä ymmärtänyt. Muka ollaan niin avoimia ja luotetaan kumppaniin ja vuorotellen käydään ottamassa kuppia kylillä. Ja mitä siitä seuraa? Pää viinaa täynnä, harmaja, tasapaksu arki takana, ja mukavan näköinen tyyppi baaripyödän toisella puolella. Ihminen on ihminen vikoineen ja puutteineen ja hairahduksineen.

Miksi pitää lähteä ilman aviopuolisoa juomaan pää täyteen ja sitten itsekontrollin pettäessä tulee surullisia pettämistarinoita.

Jos pitää mennä baariin, niin menkää sen oman kultanne kanssa. Tai olkaa menemättä, jos ei lähde. Älkääkä ehdoin tahdoin hommatko itseänne kiusaukseen!

Vierailija
18/27 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naimisissa olevien. Sitä en ole ikinä ymmärtänyt. Muka ollaan niin avoimia ja luotetaan kumppaniin ja vuorotellen käydään ottamassa kuppia kylillä. Ja mitä siitä seuraa? Pää viinaa täynnä, harmaja, tasapaksu arki takana, ja mukavan näköinen tyyppi baaripyödän toisella puolella. Ihminen on ihminen vikoineen ja puutteineen ja hairahduksineen.

Miksi pitää lähteä ilman aviopuolisoa juomaan pää täyteen ja sitten itsekontrollin pettäessä tulee surullisia pettämistarinoita.

Jos pitää mennä baariin, niin menkää sen oman kultanne kanssa. Tai olkaa menemättä, jos ei lähde. Älkääkä ehdoin tahdoin hommatko itseänne kiusaukseen!

Vierailija
19/27 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissanne?! Eikö varattuna saa enää käydä ystävien kanssa baarissa / tanssimassa, vaan kaikki aika pitää viettää puolisonsa kanssa. Uskomatonta! Minä ainakin käyn, ja samoin mieheni, ilman toista ulkona, sillä minä tykkään tanssia ja mieheni viihtyy enemmän rokkikeikoilla, joten toinen usein kyllästyy. Ja vaikka alkoholia tulisikin otettua, ei se tarkoita että lähtee heti pettämään. Minä ainakin tarvitsen muutakin sosiaalista elämää kuin puoliso...

Vierailija
20/27 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla ei ole tapana juoda itseään ylihumalaan ja pettää itsekontrolliaan. ja kykenee olemaan pettämättä vaikka joisi paljonkin. kaikilla kun ei ole ns.kiusausta pettää. ja huom. puhun nyt vain omasta puolestani mutta uskon että kaltaisiani on paljon-miehiä että naisia.

tykkään käydä myös kavereideni kanssa ilman miestäni "viihteellä" tanssin ja juttelen eri ihmisten kanssa silloin-ja hui kauhistus-myös toisen sukupuolen kanssa.

siltikään ei koskaan ole (9vuoden suhde takana) ollut pettäminen lähelläkään saatika edes mielessä.

itse ihmettelen aina ihmisiä jotka eivät kykene ymmärtämään sosiaalisen kanssakäymisen ja flirtin eroja. tai vonkaamisen tmv.

itse nauran ja juttelen ja heitän läppää paljonkin baarissa ollessani mutten suinkaan sekoittaisi sitä flirttiin tai iskemiseen. on minullekin paljon tultu heittämään läppää ja hymyilty jne. mutten laske sitä "iskemiseksi" uskon että moni hiukan epävarmempi henkilö kuvittelee että jokainen sosiaalinen kontakti varsinkin BAARISSA on iskemistä :) mutta ei se ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä