Laskeeko raajarikkoisuus miehen markkina-arvoa?
Jos miehellä on jonkun onnettomuuden seurauksena vaikka toinen käsi poissa ja sen tilalla on proteesi, niin syrjivätkö naiset tällaista miestä herkästi parinvalinnassa? Jos siis mies on muuten komea, älykäs, jännittävä jne.
Kommentit (10)
Tunsin nuorena kaverin, joka oli todella komea ja jolta puuttui toinen kasi kyynarpaasta alkaen, jokin tapaturma. Poika oli hyvin suosittu ja tytot piirittivat hanta!
Jos nainen haluaa (monta) lasta, voi häntä mietityttää, pystyykö mies hoitamaan yhtä hyvin kuin moniraajainen
Muuten en usko että on paljonkaan väliä, "virheet" tekevät ihmisestä kiinnostavamman
Ei mun mielestä, mutta löytyy niitä pinnallisiakin naisia...
Jännittävä kuulostaa oudolta ominaisuudelta... mutta kyllä kädetön tai pyörätuolissa oleva löytää hyvin seuraa ja kumppanin itselleen. Luonne ja elämänkatsomus ratkaisee.
Ei laske minun kohdallani. Jos mies on alkuun kiinnostava sisäisesti sekä ulkoisesti niin minua ei käsi- tai jalkaproteesi haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä miettii?
Ehkäpä kuule vaikka juuri mies jolla on proteesi. :-)
Täälä tulee vaikka mitä kysymyksiä maan ja taivaan väliltä aina ja tämä on jopa hyvä kysymys mielestäni.
Nainen90 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä miettii?
Ehkäpä kuule vaikka juuri mies jolla on proteesi. :-)
Täälä tulee vaikka mitä kysymyksiä maan ja taivaan väliltä aina ja tämä on jopa hyvä kysymys mielestäni.
Sitten voin kertoa vain minun mielipiteeni joka ei liity mihinkään markkina-arvoon. Minua ei haittaa vaikka olisi proteesi jos mies on muuten minulle sopiva.
Ei haittaisi. Neliraajahalvaantuminen tai esim. tulipalossa täysin tuhoutuneet kasvot alkaisivat ehkä haitata jos siis ensitutustuminen tapahtuisi kasvokkain.
Varmaan aina parempi