Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan sinulla kesti löytää asunto, jonka ostit?

Vierailija
29.06.2017 |

Tuntuu että ei löydy mitään mikä vastaisi täysin toivomuksia ja mietin vain että pitäisikö odottaa vielä vai tyytyä johonkin joka ei ole ihan täydellinen meille.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukauden. Mutta ei mulla ollut mitään tivomuslistaa, vaan vaan ajatus miellyttävästä ja hyvinhoidetusta asunnosta oikealla paikalla.

Vierailija
2/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta. Omakotitalo kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa 2011 aloitettiin etsinnät ja kesäkuussa 2013 löytyi sopiva. Omakotitalo siis kyseessä.

Vierailija
4/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia. Katseltiin asuntoa (omakotitaloa) eri puolilta Suomeakin. Lopulta mies oli jo niin hiilenä, kun mikään ei kelvannut, päätettiin vaan randomisti ostaa tämä. Nyt aina vaan enemmän v##uttaa tämä omakotiasuminen, eikä tätä edes nykyään uskalla myydä. Toinen on rakentanut, eikä mitään tietoa oikeasti miten. Eli pitävätkö kuvat edes paikkansa. Olisi pitänyt silloin luottaa intuitioon, ettei tämä ole mun juttu. Ero tosin olisi silloin tullut...

Vierailija
5/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli vuosi. Halusin asunnon tietyltä noin 3 korttelin alueelta, kaksio, ikkunat länteen, erillinen wc ja keittokomerossa ikkuna.

Vierailija
6/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kt-kaksion. Ostopäätös kesti n. puoli tuntia tyyliin: "Tää on kiva. Mä otan tän". Olisin voinut harkita kauemmin ja minua oli varoitettu ostamasta asuntoa, johon just tulee putkiremppa.  Ostin kumminkin. Nyt olen asunut 10 vuotta ja putkiremppakin tehty. Tykkään edelleen asua tässä.

Vierailija
7/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk. Omakotitaloa etsittiin ja rivariin päädyttiin. Joko ne talot oli postimerkin kokoisilla tonteilla tai sitten liikaa remonttia ja sähkölämmitys. Kaukolämpöön liitetty rivari ja autotalli tuli vastaan. Meidän pääkriteerit oli 5 h ja keittiö, sauna ja autotalli. Löytyi yllättävästi rivarista. Olen tykännyt kovasti asua: huoltoyhtiö hoitaa lumityöt ja teinien kanssa ei tarvi jakaa saunavuoroa kuten taloyhtiön saunavuoron kanssa. Mies pääsee aamuyöllä töihin ilman auton skrapausta talvella.

Oma meni kaupaksi kuukaudessa, se vähän hirvitti mutta onneksi löytyi monta kiinnostunutta ostajaa vaikka oli kuulemma huonot ajat. Kävi tuuri.

En vähään aikaan kämppää vaihda. Tän on jokseenkin täydellinen meille.

Vierailija
8/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me etsitään kerrostaloasuntoa Helsingistä, ja monissa on tulossa putkiremontti tai muita remontteja. Ehkä pitäisi sitten kasvattaa budjettia, jos haluaisi asunnon jossa on jo putkiremppa tehty...

Vierailija
9/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittiin rivaria Tampereelta ja lähikunnista. Ehdittiin käydä noin 50 näytössä, kunnes 6 kk jälkeen löytyi tämä. Päätös ostamisesta tehtiin jo lehti-ilmoituksen perusteella, käveltiin sisään ja tehtiin käsirahaa ja viisi min ennwn näytön alkua. Viihdytty nyt 17 vuotta. Saattohoitokoti tästä tulee vielä tulevaisuudessa. En tiedä, onko lopulta hyvä juttu, että ihminen kiintyy kotiinsa liikaa....🙂

Vierailija
10/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ilmoituksia vakavissani ehkä 6kk. Kävin vain yhdessä näytössä ennen kuin kolahti. Tiesin mitä hain ja kun se löytyi, kävin kiinni.

Vierailija
11/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta. Etsinnässä oli uusi Hitas arvonnassa voitettu perheasunto tai 50-luvun kerrostaloneliö tietyltä paikalta Helsingistä. Jonkin verran tuli maksettua vuokraa tuona aikana. Mutta nyt on semmoinen mitä toivoin, ei jouduttu paljoa tinkimään tavoitetasosta.

Vierailija
12/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta etsin. Okt pääkaupukiseudulta 10v sitten. Hinnat tuntuivat jo silloin kovilta vanhoissakin kohteissa. Minulla oli tarkat kriteerit.

Vierailija
13/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti 2-3kk. Kierreltiin, tarjouskin tehtiin yhdestä - ja sen jälkeen, kun hävitty tarjouskilpa vielä harmitti, löytyi se täydellinen :)

Vierailija
14/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsintä aloitettiin 2013, 2016 toukokuussa tehtiin kaupat omakotitalosta.

Vierailija
15/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koti: 1,5-2 vuotta, en muista. Piti löytää sopivan edullinen, sopivalla työmatkalla ja sopivassa remontoitavassa kunnossa. Sitten mietittiin pari viikkoa lisää kannattaako muuttaa 1,5km päähän mun mutsista.

Kakkosasunto: Ensin puoli vuotta ja varattiin yx uudisrivari ja mietittiin toista. Sitten yhtenä perjantaina ilmestyi etuoveen huippukohde ja seuraavana päivänä pääsi enää jonoon. Seuraavan viikon aikana jonot sumplittiin ja meillekin riitti asunto.

Vierailija
16/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v

Etsin Helsingistä kaksiota. Niitä on kyllä paljon tarjolla, mutta etsin vain tietyiltä alueilta ja pohjan piti olla täydellinen.

17/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ostaa rivarikaksion ja jossain vaiheessa syksyllä 2013 rupesin kattelemaan ja huhtikuussa 2014 muutettiin. Oon kans niin nirso asuntojen suhteen että vaikka oon jatkanu huvikseni ilmoitusten selailua, tässä vuosien aikana en oo nähny ku muutaman joka olis ees näytön verran kiinnostanu....

Kohta on aika vaihtaa isompaan ja hirvittää jo etukäteen kun katoin esim. kaikki kaupunkini omakotitalot, yli 100kpl, niin mistään en olisi ees soittanu perään.

Mutta tiedän mitä haluan ja kun etsin tätä nykyistä asuntoa, kävin vain yhdessä näytössä ennen tätä ja sekin oikeastaan vain huvin vuoksi. Kun astuin tänne sisään niin tiesin että tässä se oli ja kaupat tehtiin lähestulkoon heti.

Vierailija
18/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittiin sopivaa asuntoa seitsemän kuukautta. Kun sopiva talo löytyi, teimme tarjouksen vartin päästä siitä, kun astuimme ekan kerran sisälle. Tarjous hyväksyttiin seuraavana päivänä.

Vierailija
19/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi-kaksi meni ja melkein kuusikymmentä näyttöä. Kerrostalokolmio Helsingin keskustassa. Vajaa kymmenen vuotta asuttu ja taas kuukausi takaperin tuli ostotarjous. En myy :)

Vierailija
20/23 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 vuotta katselin ilmoituksia, sitten löytyi sopiva jo pelkän ilmoituksen perusteella. Näytössä kävin ja tein tarjouksen, joka hyväksyttiin. Tyytyväinen olen. Olen aika vaativa, kaiken pitää olla oman maun mukaista, joten kohdallani olisi ollut silkkaa hulluutta ostaa "joku vaan" ja sitten olisin joka päivä puutteita miettinyt ja harmitellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi