Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisi hakea viikonloppuvieraille pienestä Sale-lähikaupasta?

Vierailija
29.06.2017 |

Loukkasin käteni, enkä voi leipoa enkä ajaa autolla. Jotain suolaista ja jotain makeaa kahvin kanssa. Voin kyllä lämmittää raakapakasteita. Onko valmispasteijat ok? Itse ainakin voisin niitä syödä. Tai mitä olisi helppo tehdä yhdellä kädellä? Toista voi käyttää vähän tukena, mutta sitä ei saisi rasittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajmin suklaapallot. Niitä on ainakin meidän Salessa keksihyllyssä.

Vierailija
2/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalaa. Vitusti Karjalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet loukannut kätesi, vieraat tietenkin huolehtivat itse ruuistaan.

Vähäjärkisten touhua, että loukkaantunut ihminen passaa yhdellä kädellä terveitä ihmisiä. Äly hoi.

Vierailija
4/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämä ovat vanhoja ihmisiä ja tulevat kauempaa. Kyllä minä heille jotain tarjoan. Tiedän kyllä, että rouva auttaa kahvinkeitossa sitten, on sellainen, joka auttaa kyllä muutekin keittiössä kun tulee. ap. 

Vierailija
5/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja ei pitäisi kirjoittaa, rasittaa. Mulla siis sormet toimii normaalisti, ranne on siteessä. 

Vierailija
6/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä ovat vanhoja ihmisiä ja tulevat kauempaa. Kyllä minä heille jotain tarjoan. Tiedän kyllä, että rouva auttaa kahvinkeitossa sitten, on sellainen, joka auttaa kyllä muutekin keittiössä kun tulee. ap. 

Siis tulevatko jostain hoivakodista, kun eivät osaa huolehtia omista ruuistaan?

7/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmispasteijat on hyviä. Ainakin olen jotain kasvispasteijoita maistanut ja ne oli hyviä. Ja onhan siellä pakastealtaassa pullia, kakkuja, karjalanpiirakoita ym. Ja miten olisi suolakeksit ja tuorejuusto? Leipäjuustoa ja hilloa? Ei kannata ottaa liikaa stressiä. Kyllä vierat ymmärtävät, ettet pysty leipomaan ja passaamaan käsi paketissa. 

Vierailija
8/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannat sillä terveellä kädellä kaljalavan =DD Olis se näky.

Vierailija
9/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tienvarresta hiekkaa ja koiranp*skaa. Sekoita ainekset veteen, laita astiaan ja tarjoa mutakakkuna.

Vierailija
10/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai vanhoillakin ihmisillä on maalaisjärkeä ja käytöstavat. Kuka edes kehtaisi olla loukkaantuneen passattavana?

Vierailija
11/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karjalanpiirakat ja munavoi on yleensä vanhempien mieleen, varmasti myös munariisipasteijat kelpaa. Sillileivät on helppo tehdä myös.

makea puoli löytyy helposti pullapuolelta tai pakasteesta.

-Toinen rampa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi