Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokisitko epäonnistuneesi vanhempana jos lapsesi joutuisi käymään terapiassa?

Vierailija
29.06.2017 |

?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi riippuisi mistä syystä lapsi käy terapiassa.

Vierailija
2/3 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokisin olevani enemmän epäonnistunut, jos en ottaisi lapsen masennusta tosissani ja hakisi siihen apua.

Toki olemme miettineet miehen kanssa kahdestaan, terapeutin kanssa ja lapsen kanssa keskustellen paljonkin sitä, mitä hänen masennuksen takana on ja miten voisimme miehen kanssa muuttaa toimintatapojamme edistääksemme paranemista. Olen toki miettinyt myös, olenko jotenkin itse aiheuttanut tuon.

Mutta lapsella puhkesi masennus ja ahdistushäiriö kahdeksannella rankan koulukiusaamisen ja samanaikaisen isän syöpäsairauden takia. Miehen suvussa on myös masennustaipumusta. Suhteemme lapseen on erinomainen ja pystymme puhumaan rehellisesti.

Olisi itse asiassa helpompaa, jos vikaa olisi minussa, niin voisin jotakin tehdä asialle. Nyt kun lapsen turvallisuudentunne meni muruiksi tuollaisista syistä, asialle ei kauhean nopeasti mitään pysty tekemään. Onneksi hän on nyt uudessa koulussa ja kavereita on, ja isäkin on parantunut, joten tilanne korjaantuu varmaan ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kokisin olevani enemmän epäonnistunut, jos en ottaisi lapsen masennusta tosissani ja hakisi siihen apua.

Toki olemme miettineet miehen kanssa kahdestaan, terapeutin kanssa ja lapsen kanssa keskustellen paljonkin sitä, mitä hänen masennuksen takana on ja miten voisimme miehen kanssa muuttaa toimintatapojamme edistääksemme paranemista. Olen toki miettinyt myös, olenko jotenkin itse aiheuttanut tuon.

Mutta lapsella puhkesi masennus ja ahdistushäiriö kahdeksannella rankan koulukiusaamisen ja samanaikaisen isän syöpäsairauden takia. Miehen suvussa on myös masennustaipumusta. Suhteemme lapseen on erinomainen ja pystymme puhumaan rehellisesti.

Olisi itse asiassa helpompaa, jos vikaa olisi minussa, niin voisin jotakin tehdä asialle. Nyt kun lapsen turvallisuudentunne meni muruiksi tuollaisista syistä, asialle ei kauhean nopeasti mitään pysty tekemään. Onneksi hän on nyt uudessa koulussa ja kavereita on, ja isäkin on parantunut, joten tilanne korjaantuu varmaan ajan kanssa.

Kannattaa yläasteiässä kiinnittää myös henkisen puolen kanssa myös siihen kooneistoon laitettavaan ravintoon.

Itse olin masentunut yläasteella ja rauta-arvot ja myös hemoglobiini oli alhaalla. Hemoglobiini ei enää rautakuurin jälkeen ole ollut alhaalla, mutta rauta on, joka on tärkeä mielenterveyden hivenaine.

Keskusteluapu tärkeä...

Huomasin myös tässä taannoin, että kamomilla tee on oikein hyvä kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tuote. Pitää suoliston kunnossa, sisältää mieltä auttavia ainesosia ja on miedon makuista ja hyvää. Kannattaa lilluttaa pussia mahdollisimman kauan, jotta kaikki hyvät ainesosat irtoaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän