Miten kestää pakit?
Eli mies ei halua suhdetta kanssani eikä halua olla enää kaverikaan. Olen ihan rikki :( Miten tästä tunteesta pääsee yli. Miten tästä toivosta (kyllä hän vielä muuttaa mielensä) pääsee yli. Hän seurustelee jo uuden kanssa ja tämä raastaa minut rikki :(
Olen aikuinen nainen, keski-ikää läheinen jo, mutta sydän on kuin teini-ikäisellä taas.
Kommentit (7)
Ei oikein voi muuta kuin kestää, harmi kun toista ei voi pakottaa kiinnostumaan.
En voi käsittää miksi häntä ei kiinnostanut :( Olin rakastunut jo.
ap
Kuinka pitkään olitte yhdessä, ap? Vai oliko siis ihan tapailusta kysymys ja ette olleet vielä lainkaan suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään olitte yhdessä, ap? Vai oliko siis ihan tapailusta kysymys ja ette olleet vielä lainkaan suhteessa?
Ei ollut suhde. Ei se mies halunnut. Seksiä oli kyllä ja luulin olevani ystäväkin.
ap
Onko sinulla tietoa, minkälaisen naisen kanssa hän nyt sitten seurustelee? Itselläni oli vaikea tilanne vuosi sitten miehen kanssa, jota ehdin tapailla vuoden ajan ja elätellä toivoa (tosin meillä ei ollut seksiä koska en mene seksiin jos tilanne on epämääräinen ja tiedän miehen tapailevan muitakin). Sitten minulle selvisi, että hän ei ainoastaan ollut kasuaalisti tapaillut muita vaan yhtä ja samaa naista koko tuon ajan ja ilmeisen tosissaan vielä.
Otin selvää siitä, minkälainen nainen oli kyseessä, ja se auttoi minua ymmärtämään ettei tuo mies olisi ollut minulle se oikea. Jos itse olisin mies, en missään nimessä olisi huolinut ko. naisen kaltaista henkilöä suhteeseen kanssani, ja kohtalaisen nopeasti tulin myöskin siihen tulokseen että en halua olla tekemisissä miehen kanssa, joka on moisen naisen kanssa edes puolitosissaan.
Nyt olen tavannut elämäni miehen ja olen aikamoisen huvittunut siitä ajatuksesta, että olin tuosta toisesta miehestä koskaan edes kiinnostunut. Uuden miehen tapasin Tinderissä, suosittelen sitä lämpimästi! Sain nopeasti niin monta kivaa ja kiinnostavaa miestä tarjottimelle sieltä että sekin auttoi unohtamaan tuon yhden ja asettamaan asioita oikeisiin mittasuhteisiinsa. Erityisesti käydessäni työmatkalla eräässä eurooppalaisessa suurkaupungissa, Tinder suorastaan räjähti komeista, fiksuista ja mukavista miehistä. :D
Tsemppiä, kyllä se yli pääseminen onnistuu, vaikka ei nyt siltä tunnukaan.
Voisitteko kertoa kokemuksianne
ap