Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivooja! Miten pitkän matkan joudut kävelemään siivouskomerosta ennenkuin pääset aloittamaan työvuorosi työt?

Vierailija
29.06.2017 |

Mä joudun ottamaan vain ihan muutaman askeleen. Meidän työpaikalla henkilökunnan vessat sijaitsevat ihan siivouskomeron vieressä, joten mä alotan aina työn niistä että pääsen mahdollisimman nopeasti aloittamaan työt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskomerosta? Meillä on pukuhuoneet (hotellisiivous), työaika alkaa periaatteessa siitä kun astutaan työvaatteissa käytävälle, sitten haetaan siivousliinat varastosta ja mennään hissiin joka vie eri kerroksille. Tuleehan tuossa käveltyä ennen kuin pääsee ensimmäiseen huoneeseen. Vaihdetaanko teillä työvaatteisiin siellä komerossa vai miten se toimii, mikä kohde?

Vierailija
2/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En minä sentään asu siellä siivouskomerossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivouskomerosta? Meillä on pukuhuoneet (hotellisiivous), työaika alkaa periaatteessa siitä kun astutaan työvaatteissa käytävälle, sitten haetaan siivousliinat varastosta ja mennään hissiin joka vie eri kerroksille. Tuleehan tuossa käveltyä ennen kuin pääsee ensimmäiseen huoneeseen. Vaihdetaanko teillä työvaatteisiin siellä komerossa vai miten se toimii, mikä kohde?

No vessassa vaihdan työvaatteet. Sitten täytän siivouskärryn ja lähden kierrokselle. Ihan vaatekauppaa siivoan. Ap

Vierailija
4/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta meillä palkallinen työaika alkaa siitä kun työvaatteet päällä ollaan kirjauduttu sisään työajanseurantajärjestelmään ja vuoro listan mukaan virallisesti alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme