Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä asunnosta? Onko ok?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus. Avarat näkymät. Lokaatiota en kommentoi.

Vierailija
2/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva. Hinta myöskin edullinen, mutta eipä kait Kontulassa kämpät kalliimmalla mene kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kontula oikeasti niin kamala kuin mitä siitä sanotaan?

Vierailija
4/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ostaisin!

Vierailija
5/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylllättävän edullinen. Mielenkiintoinen kohde sijoittajalle. Maksoin itse juuri 7k neliö😂

Vierailija
6/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis asunto mut alue...

Vierailija
7/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä voin tietää onko se SULLE ok.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa, voinko mä ostaa tän puseron, onko ok, mulla on häissä 100 eri ruokalajia, onko ok, mä meinaan sijottaa 25k€ autoon, onko ok?

Mistä mä tiedän onko se sulle ok.

Vierailija
8/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pohjasta. Läpi talon menee ahdas, pimeä käytävä. Ei pitkiä näkymiä missään. Keittiö on myös minun makuuni liian pieni. Saunan puuttuminen on viimeinen naula arkkuun.

Mutta jos pohja sopii omiin tarpeisiisi, miksipä ei.

Kontula on ihan ok, varsinkin tuolla korkeudella. Ei kuulu ördäys. En jaksa katsoa, kuinka lähellä tuo on ostaria. Ostareilla on aina ...erikoista sakkia liikkeellä. Ja häiriöitä.

Vierailija
9/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen ainakin. Jos kontulaa mietit paikkana, niin ei ole mielestäni niin paha kuin puhutaan, riippuu mihin on tottunut. Tosin ostarialue juuri niin kamala kun puhutaan. Itse olen asunut nyt muutaman vuoden olosuhteiden pakottamana lähellä tuota myytävää asuntoa. Ei ole alueena sitä pahinta kontulaa, ainakaan mielestäni.

Vierailija
10/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontula on ihan samanlainen lähiö, kuin vaikka Malmi, Kannelmäki, Vuosaari jne.

Tuo asunto sijaitsee talossa, joka oli vielä 10 vuotta sitten jonkun vakuutusyhtiön vuokratalo ja talo oli varsin huonossa kunnossa, kun asunnot myytiin. Yhtlö on tehnyt paljon isoja remontteja ja lisää on kai tulossa. Ympärillä on vuokrataloja. Vieressä on Lampipuisto, jonka leikkipuisto aukeaa uudestaan syksyllä.

Vierailija
11/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestäni tuo ei nyt ihan täytä avokeittiön määritelmää vaan kutsuisin sitä pikemminkin keittokomeroksi. Vähän liikaa käytäviä mun makuun ja keittiöhän on pieni. "Hyvin mahtuu ruokapöytä", joo, jos se on pieni 4-hengen ruokaryhmä. En usko, että oma neljän hengen pöytäni tuonne kovin helposti mahtuisi.

Arvostaisin myös saunaa asunnossa. Jotenkin tuntuu, että kolmen huoneen asunnoksi on aika vähän neliöitä. Tietenkin saunan puuttuminen vaikuttaa tähän. Makuuhuoneet vaikuttavat kuitenkin kuvien perusteella tilavilta.

Tämä olisi mielestäni hyvä soluasunnoksi. Kolme erillistä makuuhuonetta ja yhteinen kylppäri ja keittiö. Se maksaisi vähän enemmän, jolla on pääsy parvekkeelle.

Keittiön kaapin ovi pesualtaan alla on kulunut, keittiö näyttää muutenkin edullisesti tehdyltä, ehkä se ei ole kovin uusi. Mutta eihän siitä ole vielä montaa vuotta kuin tuollaisia pyöreitä altaita paljon asennettiin. Hmm. Henkilökohtaisesti haluaisin suuremman pesualtaan keittiöön.

Kylpyhuone näyttää periaatteessa ihan hyvältä, koska se on uusittu. Suihkuseinä näyttää likaiselta. Onko siellä tilaa kuivata pyykiä?

Onko siellä mitään muita kiinteitä kaappeja kuin keittiön kaapit ja yhden huoneen seinän mittainen kaapisto? Eikö mitään eteisessä vai eikö mahdu kun käytävä niin kapea?

Perussiistiltä näyttää asunto, seinät valmiiksi maalatut valkoiset niin helppo sisustaa oman maun mukaiseksi.

Vierailija
12/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kämppä sisältä, mutta talo ja piha-alue eivät ulkonäkönsä vuoksi vakuuta.

Vierailija
13/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä? 

http://www.etuovi.com/kohde/9975785?sc=M1081917968&pos=1

ap

Jotenkin slummimpi, pimeä piha eikä asuntokaan järin valoisa. Pohja ihan ok. Mutta alue...

Vierailija
15/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kontula oikeasti niin kamala kuin mitä siitä sanotaan?

Ei vaan kauheampi. Kaveri asui siellä ja halusi jatkuvasti pois. Puolet kerroista kun kävin moikkaamassa, joku tuntematon yritti myydä huumeita tai varastettua tavaraa. Hirveä paikka

Vierailija
16/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä? 

ap

Tuo toinen makuuhuone on joku siivouskomeron kokoinen?

Vierailija
17/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois mulle, mutta sinusta en tiedä. Mielipidettä kannattaa kysyä siltä, jolle kämppää ollaan hommaamassa.

Vierailija
18/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä? 

ap

Alueesta en osaa sanoa mitään, mutta tosi nätti asunto. Terassiparveke aivan ihana, kuin vihreä keidas. Jos alue ok, ostaisin noista kahdesta tämän.

Vierailija
19/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap köyhä vai miksi katsot noin pienen hintaluokan asuntoja?

Vierailija
20/37 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto itsessään, sen sisustus ja hinta on ok. Mutta alue ja sijainti on ihan kauhea.

Ja kolme tärkeintä asiaahan asuntoa ostettaessa on: sijainti, sijainti, sijainti. Sitä ei voi muuttaa. Valitettavasti.