Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa vähän :/ Vauva kitisee ja mun pitäisi pakata matkalle ja ällöttää kun huonekalujen alla on villakoiria ym kun en saa siivottua

Vierailija
29.06.2017 |

Vauva on nyt jotenkin kitisevä. Laitan kantoreppuun, haluaa pois. Laitan lattialle, konttaa luokseni ja kitisee.
Mies on töissä.

Minun pitäisi saada pakattua laukut matkalle sekä siivottava. Pystyn tehdä perusimuroinnin kun vauva on kantorepussa mutta en pysty imuroida ja pestä huonekalujen alta. Ällöttää ihan kun keittiössäkin on ties mitä mähmää tasojen ja koneiden alla kun en vain pysty pestä sieltä :(
Mies tulee myöhään kotiin ja sitten vauva kohta nukkuu enkä voi imuroida kun se nukkuu.
Saan tehtyä ruokaa ja tiskit vauva kantorepussa mutta joitakin kotitöitä en..
Jos annan vauvan olla lattialla että kuuraan keittiön lattian kunnolla eli imuroin eka ja sitten hinkkaan harjalla ja vedellä puhtaaksi, vauva joko kitisee tai jos ei niin ainakin menee joka paikkaan, tyhjentää kaapit, laittaa kaiken suuhun jne. Pitää vahtia koko ajan.
Se nukkuu vain kantorepussa tai autossa joten ne ei ole ratkaisut kun minun pitäisi kontata keittiön/vessan lattioilla.

Ja vauva huitoo ja huutaa niin hirveästi kun leikkaan sen kynsiä vaikka laulan ja näytän leluja. En saanut leikattua hyvin ja nyt kirveltää mun kaulaa kun se raapi :(

Se on nyt onneksi nukahtamaisillaan tähän kantoreppuun niin saan sentään silitettyä. On sekin hankalaa näin mutta saan tehtyä.

Vinkkejä pliis :/ Mua niin ärsyttää tuo epäsiisteys! Tiskikoneen allakin on jotain ällöä ja vauva tunkee sinne sormiaan ja koko ajan pitää nostaa pois tai laittaa kantoreppuun. Ja kun on kantorepussa niin en saa siivottua sieltä alhaalta :/

Miten te muut mammat teette nuo asiat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaista. Plus kolme isompaa lasta jotka levittävät tavaroita ja heittelevät pikku Legoja lattialle.. Koko ajan saa olla komentamassa että nostavat ylös.

Vierailija
2/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen sillee, että teen joka päivä jonkun pienen askareen eli suursiivouspäivät voi unohtaa heti. Imuroinnissakin esim. imuroin vaikka vain yhden huoneen ja seuraavana toisen. Pyyhin pölyjä yhdeltä pöydältä ja seuraavana päivänä toiselta. Näin yleissiisteys säilyy, eikä vauva menetä totaalisesti hermojaan ja ehdi tuhoamaan kämppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit katsoa sinne kuuluisaan peiliin. Miksi olet opettanut vauvan kantoreppuun etkä omaan sänkyyn?

Meillä ei ole koskaan ollut kantoreppua eikä tuollaisia ongelmiakaan.

Lapsi unille omaan sänkyyn ja äidin kädet ovat vapaat tekemään mitä ikinä tahtoo.

Toinen virhe minkä olet tehnyt on ettet ole opettanut lasta ääniin.

Kun sain vauvan niin laitoin aina radion päälle kun olin valveilla ja musiikki soi koko ajan, tottui ääniin ja meluun. 

Oli helppoa kun toinen lapsi syntyi, vauvan itku ei herättänyt esikoista.

Alkuun nukutin lapset äitiyspakkauslaatikossa joka oli pinnasängyssä, pienempi tila ja ei ahdista vauvaa.

Joiltakin vauvanhoito sujuu luonnostaan ja toiset saa siitä aikaan ongelmia.

Lisäänpä vielä että vauva vaistoaa sinun stressaamisen ja on siksi levoton. Jos olet itse rauhallinen on vauvakin rauhallinen. Tätä eivät monet hoksaa. Lastenhoito on yksinkertaista puuhaa. Pitää ottaa rennosti ja stressailematta. 

Kaiken lopuksi, ennakoi, ennakoi ja ennakoi. Ole aina muutama askel edellä lapsen tarpeita niin hommat hoituu. 

Vierailija
4/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin se kantoreppu.

Selkäsi menee paskaksi tuon taakan kanssa. Ilmeisesti vauva nukkuu vain kantorepussa tai autossa. Mitenkä yöuni?

Johan tuossa lapsenkin selkäranka ja luusto on vaarassa.

Ei meidän tarvitse olla kuin kehitysmaissa jossa äidillä on lapset peltotöissä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan