Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkämuotoinen jalkaterä teillä on?

Vierailija
29.06.2017 |

Tästä kuvasta äänestysvaihtoehdot: http://imgur.com/VlyixEU

Itselläni on egyptiläinen jalkaterä ja inhoan sitä kun pottuvarvas on niin iso. Lapsena häpesin isoja pottuvarpaitani niin paljon että yritin palelluttaa ne :D

Mutta tavallaan se jalkaterä on kokonaisuutena kaunis, kun kaikki varpaat on niin siistissä viistossa rivissä eikä mitään sojota.

Minkämuotoinen jalkaterä teillä on?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista. Mulla taitaa olla joku ihan oma kajanaland-latta.

Vierailija
2/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalainen, 40 koko ja pitkät varpaat. Naurattaa joidenkin tynkäkynnet jaloissa, itselläni on isot kynnet :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on egyptiläisen ja roomalaisen väliltä: iso- ja etuvarvas (?) on lähes saman mittaiset ja loput sitten lyhenevät. Mulla on mielestäni sievät jalat, isovarvas näyttää lähinnä leveältä peukalolta eikä ole muihin varpaisiin verrattuna megaiso, ei ole vaivaisenluita, isoja kovettumia, kaikki kynnet on siistit jne. Muualla onkin sitten ulkonäössä parantamisen varaa :D

Vierailija
4/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikkalainen, 40 koko ja pitkät varpaat. Naurattaa joidenkin tynkäkynnet jaloissa, itselläni on isot kynnet :0

Naurattaa toisten tynkäkynnet?

Sinulla on jännittävä elämä.

ohis

Vierailija
5/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa ja aloitusviestissä on eri kysymykset...

Minulla on egyptiläinen niin kuin kuin näemmä suurimmalla osalla vastaajista.

Vierailija
6/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jalkasi kuulostavat rumilta. Itsellenikään ei siis ole tynkäkynsiä, joku kun sitä kuitenkin epäilee kohta.

Vierailija
7/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa toisten tynkäkynnet?

Sinulla on jännittävä elämä.

ohis

Miehen ja siskon kynnet olen nähnyt, pikkuvarpaan kynsi on kuin nuppineulan pää :0

Vierailija
8/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta jalkasi kuulostavat rumilta. Itsellenikään ei siis ole tynkäkynsiä, joku kun sitä kuitenkin epäilee kohta.

Ai täällä piti arvostella toisten jalkoja en tiennytkään.

Vierailija
9/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomautin vain kun oma kommenttisi kuulosti niin arvostelevalta.

Vierailija
10/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tynkäkynnet! Varsinkin pikkuvarpaassa. Kun leikkaan kynnet, pikkuvarvas on lähes kalju. Aina olen pitänyt hyvänä asiana, kun muuten oon kookaskoipinen niin jotain pientä ja siroa sentään seassa.

Vierailija
11/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi muuten kreikkalainen, mutta ei ole pitkät varpaat ja kengännumero on hyvin pieni. Sukulaiset sanovat pohjoissuomalaiseksi ominaisuudeksi. Ehkä tämä on ihan minun oma kreikkalais-lappalainen mallini.

Vierailija
12/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kreikkalainen, koko kylläkin 37ja mullaki on isot kynnet, jotka kasvavat nopeasti. Mä sanon niitä korppikotkan kynsiksi, lähinnä sen pituuden takia. Mieluummin haluaisin söpöt nakkivarpaat kuin tällaiset sormia muistuttavat varpaat, joista kasvaa torakynnet. Ei kovin sievät ja naiselliset, vaikka pisintä toista varvasta sanotaankin akkavallaksi.

Vierailija
13/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomautin vain kun oma kommenttisi kuulosti niin arvostelevalta.

Kuten kirjoitin, vain miehen ja siskon varpaat on tälläiset eivätkö he loukkaanu. Vastakommenttia on tullut karvaisista varpaistani :/

Vierailija
14/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kreikkalainen, koko kylläkin 37ja mullaki on isot kynnet, jotka kasvavat nopeasti. Mä sanon niitä korppikotkan kynsiksi, lähinnä sen pituuden takia. Mieluummin haluaisin söpöt nakkivarpaat kuin tällaiset sormia muistuttavat varpaat, joista kasvaa torakynnet. Ei kovin sievät ja naiselliset, vaikka pisintä toista varvasta sanotaankin akkavallaksi.

Joo sandaaleissa katselin eilen varpaitani kun tursusivat ulos ja heiluttelin niitä, näyttävät että katkeavat joku päivä :D

Vierailija
15/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ihan nätti jalka. Äiti kuitenkin sanoi mulle noin joka päivä ensimmäisestä elinpäivästäni lähtien että mulla on liian iso isovarvas ja vaaleanpunainen kantapää, joten en voi pitää sandaaleja. Kiitos äiti.

Vierailija
16/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on 36 jalka ja pienet kynnet ja varsinkin niin pienet ja muutenkin hassut pikkuvarpaan kynnet että käytän varpaisssa aina lakkaa niiden vuoksi. Muuten mulla on kivat ja somat jalat 😊

Vierailija
17/21 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen malleja on enemmän kuin noissa vaihtoehdoissa.

Haastavaa sanoa kun siihen vaikuttaa sukujuuret ja geenit mitä kaikkia piirteitä sitten on niin siitä tulee sitten sekoitus ja itselläni on slaavilaisia itämaisia piirteitä ja jalat orientaaliset egyptiläiset mongolialaiset.

Vierailija
18/21 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiläinen. Tosin omat varpaani eivät lyhene noin jyrkästi kuin kuvan esimerkissä.

Vierailija
19/21 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah kamalaa jos ois germaaninen tai kelttiläinen... Etenkin jälkimmäinen noista, huvittava.

Vierailija
20/21 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitikö äänestää sitä joka itsellä on vai parhaan näköinen? No onneksi ovat sama, eli egyptiläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme