Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ottavat lainaa miehen velkojen maksuun suht uudessa suhteessa?

Vierailija
29.06.2017 |

Sitten mies katoaa ja jää velat maksuun. Mikä miehessä oli niin upeaa, että nainen voi tehdä noin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat voivansa parantaa rentun ja tehdä tästä luotettavan kotimussukan. 

Vierailija
2/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa miehen värikäs menneisyys, kun naisen hoivavietti kasvaa miehen tarinoitten myötä. Uskotaan miehen puheita, että aiemmat naiset ovat olleet ymmärtämättömiä ja huonoja kaikin puolin. Nainen kokee olevansa se ainoa oikea, kun mies uskoutuu noin arkaluontoisista asioistaan. Pieni rahallinen korvaus sitomaan mies itseensä kuuluu asiaan. Kun kerran niin rakastaa, on syytä tukea myös taloudellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätini teki myös noin ja ei koskaan saa maksettua velkoja. Tosin mies on pysynyt kuvioissa, mutta tekee vain hanttihommia. Talon kyllä heille rakensi, tädin rahoilla tosin.

Vierailija
4/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka olisi ottanut velkaa miehen takia. Entinen kaverini taas on saita nainen mutta heti uuden miehen tavattua alkoi ostamaan tälle merkkituotteita esimerkiksi n. 150€ kellon. Kun menimme torille ostamaan ruokaa hän "unohti" nostaa rahaa ja halusi minun lainaavan rahaa heidän viikonloppuruokiin. Toinen kerta hän myös "unohti" nostaa rahaa ja maksoin hänen osansa ravintolassa ja kesti ainakin viikon saada rahat takaisin. Kumma kyllä rahaa löytyy miehen tarpeisiin, hän oli mm. ostamassa tälle kengät. Siis kuka aikuinen hyysää aikuista miestä kuin pikkupoikaa? Mun toinen kaveri tekee samaa, miehelle pikavippi 2000 ja sitten tämä unelmien prinssi katosi.

Vierailija
5/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavanainen myi yrityksensä ja "sijoitti" rahat ylivelkaantuneen alkoholistimiehen velattomaksi saamiseen. Ruokkoja maksamatta neljästä lapsesta, juoma velkaa yms. Suhdetta oli vajaa vuosi takana siinä vaiheessa, eikä yhteisiä lapsia tietenkään ollut. Katkaisin välit, kun en halunnut katsoa sitä hidasta itsemurhaa.

Vierailija
6/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas nyt selvisi miksi yks mun eksä jätti mut.  En suostunut maksamaan sen velkoja. No ei mun rahat olisi edes riittäneet niihin.  :)

Vierailija
7/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi (kiitos netin) kautta tapailemani miehen taustoja. Kun naiset osaisivat tätä varoa, on nimittäin osannut luikerrella monen naisen elämään ja naiset rahoittaneet, olipa yksi ottanut tuhansien lainankin miehen entisten velkojen maksuun. Mies oli sitten häipynyt ja vaan ilmoittanut, ettei olisi lainaa ottanut, jos olisi tiennyt suhteen kariutuvan.

Vierailija
8/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään joka olisi ottanut velkaa miehen takia. Entinen kaverini taas on saita nainen mutta heti uuden miehen tavattua alkoi ostamaan tälle merkkituotteita esimerkiksi n. 150€ kellon. Kun menimme torille ostamaan ruokaa hän "unohti" nostaa rahaa ja halusi minun lainaavan rahaa heidän viikonloppuruokiin. Toinen kerta hän myös "unohti" nostaa rahaa ja maksoin hänen osansa ravintolassa ja kesti ainakin viikon saada rahat takaisin. Kumma kyllä rahaa löytyy miehen tarpeisiin, hän oli mm. ostamassa tälle kengät. Siis kuka aikuinen hyysää aikuista miestä kuin pikkupoikaa? Mun toinen kaveri tekee samaa, miehelle pikavippi 2000 ja sitten tämä unelmien prinssi katosi.

Lue 1. ja viimeinen virke uudelleen.

Vierailija
9/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vastineeksi nainen saa mieheltä tarvitsemaansa.

Vierailija
10/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitystä elämään.

Vierailija
11/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on rakastunut ja olettaa miehen olevan myös, tulee tehtyä sellaista, jota katuu loppuikänsä.

Vierailija
12/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan naisia, jotka ovat kuin sulaa vahaa kuullessaan kauniita puheita ja lupauksia tulevalle. Pientä söpöttelyä ja hellittelyä, niin a vot.

Vierailija
13/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan naisia, jotka ovat kuin sulaa vahaa kuullessaan kauniita puheita ja lupauksia tulevalle. Pientä söpöttelyä ja hellittelyä, niin a vot.

Tämä.

Vierailija
14/14 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosaaren perhesurmassakin oli mahdollisesti kyse rahasta. Mies ylivelkaantunut.

Alkoholi ja raha. Siinä kaksi pahinta ongelmien aiheuttajaa. Ja sitten kun ne yhdistää, niin onpa melkoinen pommi siinä puolisolla hoivattavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi