Runo kilttimiehen elämästä
Olen liian kiltti ja siksi kotona yksin /
Kun jännämies ja nainen makaavat sylityksin.
Jännämies naisesta ihanalle tuntuu /
monen naisen elämä jännämieheen tuhoutuu.
Kilttimies olisi naiselle vaihtoehto hyvä /
mutta epäluulo kilttistä kohtaan on liian syvä.
Jännämies pumppaa päivän kolmatta muijaa /
kilttimies kotona tyhjentää korillista kaljaa.
Kiltin miehen kohtaloksi koitui alkoholismi /
samalla kun jännämies taas uuden naisen iski.
Miksi kunnollinen mies ei naisille kelpaa? /
Siitä olette mielestäni selityksen velkaa.
Jännämies baarissa paskaisesti nauraa /
On kilttimiehen elämä kamalaa kuraa.
Kommentit (10)
Miten tuo naiselle ihanalta tuntuu? Olen luullut että jännikset on niitä jotka vain tyydyttävät itsensä naiseen? Jos nainen myös nauttii ja saa sen orgasmin niin onko siinä sitten mitään pahaa?
Jänniksessä on samat ominaisuudet kuin kilttiksessäkin, muttä hän osaa peittää ne. Pitää siis opetella kusettamaan, sitten lohkeaa.
Käyttäjä6113 kirjoitti:
Jänniksessä on samat ominaisuudet kuin kilttiksessäkin, muttä hän osaa peittää ne. Pitää siis opetella kusettamaan, sitten lohkeaa.
No eihän ole. Jänniksessä on jännäominaisuuksia, mutta kilttiksessä ei
"Hitto vie, jos kehtaisin
sun kanssas' kyllä vehtaisin.
Jos aamulla puhut munasta,
niin poskille nousee punasta."
Tuollaisen runokortin kerran näin. Voit hyödyntää tekstiä seuraavassa runossasi.
hei kilttikset, oletteko tosi rumia? lihavia? puhutteko naisille?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6113 kirjoitti:
Kilttis ja jännis ovat muuten samoilla ominaisuuksilla varustettuja naisia vihaavia mylkqvisteja, sillä erotuksella että jännämies on rohkea ja puhelias ja siksi saa, ja kilttimies on umpimielinen ja saamaton. Kuitenkin molemmille nainen = råikä. Kilttimies tämän tosiasian ihan suoraan myöntääkin täällä kutsumalla naista råiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6113 kirjoitti:
Niin nämä "jännäominaisuudet" ovat juuri sitä kusettamista, jolla peitetään totuus. Kilttis saisi samalla kusetuksella yhtä paljon, mutta ei halua tai osaa kusettaa. Lisäksi jänniksessä on ekstrana ylimääräisiä neg. ominaisuuksia, kuten rikollisuus.
Vierailija kirjoitti:
hei kilttikset, oletteko tosi rumia? lihavia? puhutteko naisille?
Ruma joo, mutta urheilullinen kroppa. Puhun naisille ja he ovat ihan ystävällisiä mulle. Eivät vain kiinnostu siinä mielessä, koska oon liian kiltti ja mukava
Olen varmaan outo, mutta nää on hauskoja.
T: Nainen
Tiedän tunteen.
Toinen kilttis