Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku haastatella kaikki julkkikset jota ei osallistunut Prideen

Vierailija
28.06.2017 |

Se on niin tarkeaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "julkkis"?

Vierailija
2/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kerromaan vaan mikai ei osallistunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "julkkis"?

Semmonen kenet ihmiset tuntee

Vierailija
4/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki prideen osallistumattomat on kai lähtökohtaisesti homovihaajia, ja kaikki unelmamielenosoitukseen osallistumattomat lienevät rasisteja.

Vierailija
5/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan joku tekisi

Vierailija
6/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en ole julkkis mutta kerron silti. En ole ikinä kyseiseen tapahtumaan osallistunut. Miksi niin tekisin? Paras ystäväni on lesbo eikä hänkään mene. Olisi siinä lapsillekin selittämistä mikä tämä juttu on. Ystäväni käy usein tyttöystävänsä kanssa meillä eikä yksikään lapsi sitä kyseenalaista tai mieti.

Ihan oikeasti tähän maailman aikaan joku tapahtuma ei määritä hyväksyntää. Se näkyy ihan muualla.

Vierailija
7/11 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän  siihen suinkaan kaikki Suomen homotkaan osallistuneet ( eli siis se suurin osa heistä), mutta ei se silti tarkoita että he sitä vastustaisivat jotenkin.

Vierailija
8/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äänestäisin heti!

Ei homoudesta tarvitse tehdä pääuskontoa ja onkin hienoa, etteivät kaikki julkisuuden ihmisetkään ole sen aatteen takana.

En ymmärrä miksi tämän asian täytyy olla tapetilla aina ja joka paikassa, ei sitä seksuaalisuutta tai suuntautumista ennen tavattu/tarvittu toitottaa missään. Kohtahan tässä tarvitsevat heterotkin oman jättitapahtumansa ja kulkueensa. Liputtaisin sille, mutta olisi outoa osallistua julistautumaan julkiheteroksi. Heterous on kuitenkin minun yksityisasiani, enkä julista intiimiasioitani yleisillä paikoilla.

Vierailija
9/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jota

Vierailija
10/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi vastustan homoutta. He pakottavat kaikki osallistumaan heidän pervoiluihinsa.

Vastustat ihan muista syistä. Tiedät sen itsekin joten älä jaksa keksiä tekosyitä. Pride kulkueet ei ole

mitään pervoilua. Eikä kukaan sukupuolivähemmistöön kuuluva kyllä pakota osallistumaan jos ei halua. Mistä tuon revit? Itse olen lesbo ja en kyllä pakota ketään osallistuman prideen. En itsekkään ole kulkueisiin ikinä osallistunut tai käynyt edes seuraamassa.

Vierailija
11/11 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi vastustan homoutta. He pakottavat kaikki osallistumaan heidän pervoiluihinsa.

Vastustat ihan muista syistä. Tiedät sen itsekin joten älä jaksa keksiä tekosyitä. Pride kulkueet ei ole

mitään pervoilua. Eikä kukaan sukupuolivähemmistöön kuuluva kyllä pakota osallistumaan jos ei halua. Mistä tuon revit? Itse olen lesbo ja en kyllä pakota ketään osallistuman prideen. En itsekkään ole kulkueisiin ikinä osallistunut tai käynyt edes seuraamassa.

Hesari tehnyt jo monta juttua niista jotka jaanyt pois. Hienoa!