Miehienne/ Naisienne kusipäisimmät temput tai letkautukset mitä ikinä ootte kokeneet..
No niin nyt voitais voimalla kommentoida ja tuoda esille meidän kumppaneiden kusipäisiä piirteitä. He itse eivät edes välttämättä näe teoissaan/ puheissaan mitään väärää/ sopimatonta, eli ovat siis huono käytöksisiä juntti-idiootteja toisinaan tai pohjimmiltaan.
Ööö.. itsellä aika monta veemäistä kokemusta, mutta ärsyttävimpiä on ehkä se että mies sanoo mitä vaan typerää/ valheita suustaan missä tilanteissa tahansa. Kuten mun kaveri on kiinnostunu musta ja silti hengas sen kans.. Lainasin kaverille kortsuja??? Roskiksesta löyty kortsu...: mä runkkaan kortsuun se ei tuu sotkuu.. Ei hitto tää lista vois jatkuu loputtomiin tulee vaan kokoajan mieleen lisää ja lisää... :D Niin ja sit yks mies oli ihan hirvee koska se oli vaan niin muijamainen + neuroottinen :D
Kommentit (2)
Apua.. erään Äiti tuli usein ilmoittamatta hoitamaan "poikansa" asioita ja avain auntoon.. esim. kun olimme aamulla heränneet yön peti puuhista alasti.. siinä siis minä p.. paljaana. JA Huomenta... :D
Puhelin soi, kun olimme naimassa. Anoppini siellä soitti tyttärelleen, ja tytär vastasi... Ei ollut seksiä hetkeen sen jälkeen.