Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa rintsikoita jossa pieni ympärys ja iso kuppi?

Vierailija
28.06.2017 |

Muu kuin Change, niiden liivit ei istu mulle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ShockAbsorberit 65F, täsmälleen samankokoiset PureLimet 60H. Nettikaupoista saa ja kannattaa tarkistaa tammialet, hajakokoja jää aina.

Vierailija
2/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ShockAbsorberit 65F, täsmälleen samankokoiset PureLimet 60H. Nettikaupoista saa ja kannattaa tarkistaa tammialet, hajakokoja jää aina.

No mistä ostit? En kylläkään urheiluliivejä nyt etsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa naisia joilla on pieni ympärys ja iso kuppi?

Vierailija
4/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksessa on 60-65 ympäryksellä olevia liivejä mutta en tiedä mihin kuppiin asti ne on!

Vierailija
5/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cubuksessa on 60-65 ympäryksellä olevia liivejä mutta en tiedä mihin kuppiin asti ne on!

Pitäisi olla I tai J, ympärys 65-70.

Vierailija
6/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ongelma löytää edes 70E liivejä, joten minäkin ottaisin vinkit vastaan!

Vierailija
7/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady, Fredan liike ainakin.

Vierailija
8/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady

T. F65

Vierailija
9/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 70 ympärysmitta ei ole liian suuri niin Espritillä onkuppeja  G:n saakka.

http://www.esprit.fi/women/clothes/alusasut/suodatin-suuret-kupit

Vierailija
11/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta näyttäisi löytyvän 65 ympärystä G-kuppiin asti.

Vierailija
12/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannista.

Vierailija
13/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannista.

Hieman jos avaisit enemmän tätä 🙄

Vierailija
14/25 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravissimo on englantilainen, nettikauppa, mutta itse en ole tilannut. Olen onnistuneesti tilannut lumingerielta.

70G

Vierailija
15/25 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy toki, mutta jos haluat oikein liikkeeseen lampsia, niin yhdessäkään ketjulafkassa erikoiskoja ei ole. No jostain Stockmannilta saattaa löytyä jotain. Muutoin osoitteesi on ne pienet erikoisliikkeet, joita nyt yleensä on pienimissäkin paikoissa edes se yksi. Niistä yksiä liivejä ei vaan yleensä osteta edes sillä Changen hinnalla.

Vierailija
16/25 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä löytyy toki, mutta jos haluat oikein liikkeeseen lampsia, niin yhdessäkään ketjulafkassa erikoiskoja ei ole. No jostain Stockmannilta saattaa löytyä jotain. Muutoin osoitteesi on ne pienet erikoisliikkeet, joita nyt yleensä on pienimissäkin paikoissa edes se yksi. Niistä yksiä liivejä ei vaan yleensä osteta edes sillä Changen hinnalla.

Meritta Bra on kai laskettavissa näihin erikoisliikkeisiin? Kahdesta eri MB liikkeestä kokemuksia, eikä kummassakaan löytynyt yhtään liiviä kokoa 65J/30GG valmiina hyllystä. Tilata olisi pitänyt ja odottaa ties kuinka kauan. Tilasin sitten taas itse suoraan figleavesilta.

Vierailija
17/25 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerieta suosittelen minäkin. Tosi paljon valinnan varaa eikä hinnat ole huimat. Myös palautus ja vaihto on helppoa, mutta useasti olen tilannut ja vain kerran ei ole malli natsannut. 70I

Vierailija
18/25 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meritta Bra on kai laskettavissa näihin erikoisliikkeisiin? Kahdesta eri MB liikkeestä kokemuksia, eikä kummassakaan löytynyt yhtään liiviä kokoa 65J/30GG valmiina hyllystä. Tilata olisi pitänyt ja odottaa ties kuinka kauan. Tilasin sitten taas itse suoraan figleavesilta.

Ei mitään hajua, kun en ole sellaisesta liikkeestä koskaan kuullutkaan. Itse käytän pienen asuinpaikkakuntani ainoaa liikettä ja sieltä löytyy joka kerta. Oma kokoni on myös tuo 65I/J.

Vierailija
19/25 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulla Funky Lady.

Netistä www.figleaves.com

Vierailija
20/25 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt kokoa 70F Sokokselta. Toki ei ole iso valikoima. Parhaat liivit saat alusvaateliikkeestä joita on jokaisessa vähänkään isommassa kaupungissa.

Nettikaupoista olen tilannut Lumingerieltä mutta itse tykkään mennä liikkeeseen ja sovittaa paikanpäällä jotta vältyn palautus/vaihto rumbalta.

Itse en suosittele Cubus/hm ym halppisliivejä. Mikään ei ole niin inhottavas kuin huonosti istuvat alkusvastteet (näissä laadun kyllä huomaa eli osta mieluummin parit hyvät/hintavat kuin monet parinkympin räpsyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi