Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18580)

Vierailija
18581/18580 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturboi*atko kaikki? 

Eivät. Ainoastaan 99,99% harrastaa kyseistä haureutta, joka aiheuttaa karvojen kasvamista kämmeniin sekä näön heikkenemistä, ainakin hetkellistä, jos mälli sattuu lentämään suoraan silmään.

Vastauksesi voidaan mielestäni katsoa "veetuiluksi", joka on tässä ketjussa kielletty. 

Tutkimusta aiheesta ei varmaankaan ole tehty, enkä tiedä, vastaisivatko ihmiset nimettömänäkään aivan todenmukaisesti, jos heiltä asiaa kysyttäisiin. 

Ainakin tekoäly väittää, että masturbointi on erittäin yleistä, ja on yleistynyt vuosikymmenten saatossa. Vastaavasti yhdyntöjen määrä on vähentynyt, eli on tyypillistä, että monet harrastavat mieluummin sooloseksiä kuin seksiä kumppanin kanssa. Halukkuus yhdyntään on siis vähentynyt, ei niin, että seksin saamisen mahdollisuus olisi samassa suhtessa vaikeutunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän