Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18390)
Pitääkö vanha sanonta paikkaansa, että jos raskaana oleva nainen odottaa poikaa, niin hän vain kaunistuu, eli iho on hyvä ja hän suorastaan "hehkuu" kauneutta. Mutta tyttösikiö puolestaan "varastaa" äidin kauneuden eli hiukset muuttuu elottomiksi, iho alkaa "kukkia" ja paino lisääntyy huomattavasti ja tulee turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoo Youtube-kommenteissa, että Turo´s Hevi Geen versio kappaleesta Scatman (ski-ba-bop-ba-dop-bop) on ekologisempi kuin alkuperäinen. Miten niin ekologisempi?
Tarkoittaisiko sitä, että ensin mainitussa on enemmän normaalia puhetta kuin scat-laulua, joka ei tarkoita mitään, eli scat-laulussa siis menee ihmisääntä tavallaan hukkaan.
Miten saan pepun pyyhittyä niin, ettei kakkosen jälkeen tule kuitenkin raitaa alkkareihin? Pyyhin mielestäni ihan huolella ja joskus myös kostealla, mutta monesti käy niin, että kun menen seuraavan kerran vessaan, niin saan pyyhkiä uudestaan... ärsyttävää! Kyse on siis ihan omasta aikuisesta takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan pepun pyyhittyä niin, ettei kakkosen jälkeen tule kuitenkin raitaa alkkareihin? Pyyhin mielestäni ihan huolella ja joskus myös kostealla, mutta monesti käy niin, että kun menen seuraavan kerran vessaan, niin saan pyyhkiä uudestaan... ärsyttävää! Kyse on siis ihan omasta aikuisesta takapuolesta.
osta vauvojen kosteus/pesuliinoja. Niitä myydään usein tarjouksessa rasia 80kpl /alle 2€. Esim. tokmannilla.
Ne kyllä sopii aikuisellekin pepulle. Itse käytän niitä esim. meikin poistoon omalta nassulta. tekee muuten ihon ihanan pehmeäksi! ja ok... käytän niitä myös toisinaan tahrojen poistoon keittiössä.
tuollainen kostea vauvapyyhe on hellävaraisempi kuin vessapaperi, ettet sitä ahteriasi verille hankaa.
toinen kikka: tilkka kosteusvoidetta vessapaperiin.
Laminoidaanko autojen tuulilasiin jätettävät sakot, miten niitä estetään kastumasta jos alkaa sataa sen jälkeen kun sakkolappu on jätetty?
Onko Antti Tuisku gayyyyyyy?
Mitä mies sanoo videolla kohdassa 0.55 heti sorryn jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Laminoidaanko autojen tuulilasiin jätettävät sakot, miten niitä estetään kastumasta jos alkaa sataa sen jälkeen kun sakkolappu on jätetty?
Sakkolappu laitetaan pieneen muovipussiin..
Vierailija kirjoitti:
Onko Antti Tuisku gayyyyyyy?
Ei ole.
Mitä ajattelette jos tutustutte uuteen naispuoliseen ihmiseen ja aluksi luulette häntä 16-18v ulkonäkönsä puolesta (nuorekkaat kasvot,vartaloltaan pienikokoinen)
Ja teille selviää että hän onkin 35v .
Onko se nolo tilanne teille itselle vai ainoastaan sille toiselle?
Mua itseä hävettää että kaikki luulee mua 20vuotta nuoremmaksi kun mulle aikuiselle naiselle puhutaan kuin pienelle lapselle ja sit kun ikä selviää niin hetki on hiljasta eikä osata suhtautua asiaan.
Onko tää vaan mulle itselle noloa vai nolottaako ketään muuta.
Mistä tietää sen, ovatko nahkahousut hyvin istuvat?
Vierailija kirjoitti:
Eiks sen istuvuuden tiedä samanlailla ku farkkujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks sen istuvuuden tiedä samanlailla ku farkkujen kanssa.
ok boomer
Voiko peräsuolessa olla jonkinlainen tulehdus, joka aiheuttaa sellaista jalkasienimäistä tai hiivamaista hajua? Ei auta edes peseminen.
Neuvottiinko teille koskaan lapsena, että tuntemattomalle ihmiselle ei pidä sanoa puhelimessa, että isä tai äiti ei ole kotona? Minulle ei neuvottu ja sanoin aina tässä tilanteessa, jos joku minulle tuntematon ihminen kysyi isää tai äitiä, että hän ei ole kotona. Vasta joskus 11-vuotiaana luin eräästä lastenkirjasta, missä annettiin ohjeita erilaisiin pulmatilanteisiin, että näin ei pidä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Neuvottiinko teille koskaan lapsena, että tuntemattomalle ihmiselle ei pidä sanoa puhelimessa, että isä tai äiti ei ole kotona? Minulle ei neuvottu ja sanoin aina tässä tilanteessa, jos joku minulle tuntematon ihminen kysyi isää tai äitiä, että hän ei ole kotona. Vasta joskus 11-vuotiaana luin eräästä lastenkirjasta, missä annettiin ohjeita erilaisiin pulmatilanteisiin, että näin ei pidä tehdä.
Ei neuvottu.
Meillä oli aina myös avaimet ulko-ovessa,ulkopuolella. Paitsi öisin.
Jos julkkis antaa haastattelun iltapäivälehteen, saako hän siitä rahaa? Mietin kun varsinkin viime keväänä ja kesänä Pia Nykänen oli melkein joka päivä Iltasanomissa tai Iltalehdessä. Kuitenkin Facebookissa eräs entinen tenavatähti sanoi, ettei haastatteluista makseta. Hän ei kai ole ollut julkisuudessakaan 20 vuoteen. Jos lehti ei suoraan maksa, tuleeko silti jotain taloudellista tai vastaavaa etua?
Tuoksahtaako kainalot vähemmän jos niistä ajaa karvoituksen pois?
Pystyykö yksittäisestä esineestä (vanha puutyökalu jossa on sekä metalli- että puuosia) poistamaan homeen hajun? Jos niin miten? Olen koittanut pesua tiskiaineella ja "hajunpoistoainetta" eli suihkutettavaa nestettä, mutta se ei ole auttanut.
kukaan ihminen ei ole "korvaamaton" mutta kaikki ovat yhtä arvokkaita. Me luulemme usein olevamme työpaikalla korvaamattomia, mutta todellisuudessa, jos jäämme töistä pois, niin ovella on jo jonoksi asti ihmisiä viemässä paikkaamme.
Ainoat, joille olemme korvaamattomia, on ihmiset, jotka rakastavat meitä.
Esim.Lapsi on korvaamaton perheelleen, oli hän sitten miten vammainen tahansa, kukaan "terve" lapsi ei ikinä voisi viedä hänen paikkaansa. Vanhemmat eivät mistään hinnasta vaihtaisi vammaista lastaan tuntemattomaan mutta "terveeseen" lapseen.