Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18402)
Jos pariskunta ottaa käyttöön yhdistelmäsukunimen mentyään naimisiin ovatko nimet molemmilla samassa järjestyksessä ?
Voiko sukunimiä yhdistää ilman väliviivaa jos nimistä saa järkevän yhdistelmän ?
esim. miehen sukunimi on kallio ja naisen sukunimi on ranta ja yhdistämisen jälkeen molempien sukunimi olisi rantakallio
Vierailija kirjoitti:
Jos pariskunta ottaa käyttöön yhdistelmäsukunimen mentyään naimisiin ovatko nimet molemmilla samassa järjestyksessä ?
Voiko sukunimiä yhdistää ilman väliviivaa jos nimistä saa järkevän yhdistelmän ?
esim. miehen sukunimi on kallio ja naisen sukunimi on ranta ja yhdistämisen jälkeen molempien sukunimi olisi rantakallio
Nimet voivat olla olla samassa järjestyksessä, mutta ei ole pakko olla. Jos nimet ovat eri järjestyksessä ne katsotaan kahdeksi eri sukunimeksi.
Sukuniä ei voi yhdistää vaan sallittuja muotoja on väliviivalla erottaminen ja välilyönnillä erottaminen,
Eli sallittuja on Ranta-Kallio ja Ranta Kallio.
https://www.maistraatti.fi/Documents/Nimiasiat/Puolison_sukunimi_ja_lap…
Vierailija kirjoitti:
Voiko sulakkeenvaihdon mokata jotenkin, jos vääntää ne jutut paikoilleen liian tiukkaan? Voiko siinä mennä jokin osa rikki?
Jos et käytä työkaluja, niin tavallisella vääntövoimalla et saa mitään rikki.
Jos sulakkeen vaihdossa joutuu käyttämään voimaa on sulaketaulussa jotain vialla ja kannattaa miettiä sulaketaulun korjaamista / vaihtamista.
Jalaton alieeni kirjoitti:
Miten voi kävellä ilman jalkoja?
Kävelyn määritelmä wikipedian mukaan. "Kävely on maalla etenemistä jalkojen varassa siirtämällä jalkaa toisen eteen ja liikuttamalla kehoa sen yli."
Näin ollen termi kävely ei välttämättä ole oikea termi, jos henkilöltä puuttuu kokonaan jalat.
Tässä jalkaproteesit katsotaan jaloiksi.
Käsillä kävelyä en laske kävelyksi.
Toisaalta e tiedä mikä olisi oikea termi liikkumiselle, jka tapahtuu kahden kainalosauvan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on todella kaunis, onko siitä hänelle haittaa? Millaista?
Pääsääntöisesti yleisesti positiiviseksi koetuista asioista on ihmisille enempi hyötyä kuin haittaa.
Kauneus koetaan yleisesti positiiviseksi ominaisuudeksi.
Joissain tapauksissa positiivista ominaisuuksista voi myös olla haittaa. Jos joku toien henkilö kokee suurta kateutta toisen kauneudesta, voi kateellinen henkilö jokok tiedostaen tai tiedostamattaan aiheuttaa haittaa kauniille henkilölle.
Jos aikuinen tuntee romanttista ja seksuaalista vetovoimaa sekä lapsia, että aikuisia kohtaan, niin onko hän edelleen pedofiili, vai joku muu?
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen tuntee romanttista ja seksuaalista vetovoimaa sekä lapsia, että aikuisia kohtaan, niin onko hän edelleen pedofiili, vai joku muu?
Wikipediassa oli tällainen määritelmä:
Pedofiilisen häiriön ("pedophilic disorder") nykyinen lääketieteellinen määritelmä kuuluu:[5]
A. Vähintään puolen vuoden ajan toistuvia, voimakkaita seksuaalisesti kiihottavia fantasioita, seksuaalisia haluja tai käyttäytymistä, joihin liittyy esimurrosikäinen lapsi tai lapsia (yleensä 13-vuotiaita tai nuorempia).
B. Henkilö on toiminut näiden halujen mukaan, tai halut aiheuttavat merkittävää kärsimystä tai vaikeuksia ihmissuhteissa.
C. Henkilö on vähintään 16-vuotias ja vähintään viisi vuotta vanhempi kuin A-kohdan mukainen lapsi.
Tämän perusteella siis aikuinen on pedofiili, jos hänellä on näitä lapsiin kohdistuvia, toimintaa tai vaikeuksia aiheuttavia haluja, vaikka hänellä olisi niiden lisäksi aikuisiin kohdistuvia haluja.
Epätoivoista, mutta kokeillaan eli hakusessa biisi, jossa mies puhuu musiikin päälle. Kyseessä muistaakseni kappale 70-luvulta ja ainoa kohta minkä muistan on "elä elämäsi kuin..." . Saattaa olla joku runo alun perin. Ja siis suomalainen. Nimi oli muistaakseni yksi sana.
Kumpi on vatsa ystävällisempää ulkomailla, syödä tuttuja ruokia niin pitkälle kuin mahdollista vai syödä sitä mitä paikalliset syövät ?
Vierailija kirjoitti:
En ole onnistunut vahvistamaan älykännylläni laskuja, kysyy koodia. Olen laittanut sen pankin sivun avaus-
koodin, puhelimen avauskoodin- ei hyväksy!? Miten sen koodin saa? Tumpelo olen, myönnän kiltisti.
Mikä pankki käytössä? Oletko siis aina hakenut sovelluksesta uuden koodin kun sitä on kysytty vai oletko yrittänyt käyttää yhtä samaa sovelluksen koodia, avainlukulistan numeroita tai käyttäjätunnusta laskujen vahvistamisessa?
Mistä miehet tietävät ottavansa naisen oikein vuoteessa? Tietysti voi kertoa ennen aktia mitä haluaa ja ei halua mutta miestenhän pitää olla todella intuitiivisia, jotta pystyvät lukemaan naista.
Mitä joululahjaksi henkilölle joka sanoo ettei tarvitse hankkia mitään?
sanoi samaa viime vuonna ja kiukutteli sitten puolet aatosta kun hänelle ei oltu hankittu mitään
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoista, mutta kokeillaan eli hakusessa biisi, jossa mies puhuu musiikin päälle. Kyseessä muistaakseni kappale 70-luvulta ja ainoa kohta minkä muistan on "elä elämäsi kuin..." . Saattaa olla joku runo alun perin. Ja siis suomalainen. Nimi oli muistaakseni yksi sana.
Hämärästi muistelisin , että esitti Tapani Perttu, oliko jotakin olet osa kaikkea ja jotakin taivaankappaleista?
Meillä oli kihomatotartunta viime viikolla, johon söimme Vermox-kuurin. Minä itseasiassa söin tabletin kolmena päivänä peräkkäin, kun oireet tuntuivat jatkuvan. Nyt kuitenkin edelleen takapuolessa on kihelmöintiä ja outoja tuntemuksia, ehkä pientä kipuakin. Outoa on, että oireet vaivaavat vain päivisin kokoaikaisesti. Öisin mitään ei ole, mutta alkavat taas pian heräämisen jälkeen. Voiko kyseessä olla edelleen kihomadot vai mitä helvettiä? Oon totaalisen stressaantunut aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole onnistunut vahvistamaan älykännylläni laskuja, kysyy koodia. Olen laittanut sen pankin sivun avaus-
koodin, puhelimen avauskoodin- ei hyväksy!? Miten sen koodin saa? Tumpelo olen, myönnän kiltisti.
Mikä pankki käytössä? Oletko siis aina hakenut sovelluksesta uuden koodin kun sitä on kysytty vai oletko yrittänyt käyttää yhtä samaa sovelluksen koodia, avainlukulistan numeroita tai käyttäjätunnusta laskujen vahvistamisessa?
Nordea on. Ai pitää joka kerta hakea uusi vahvistuspinkoodi sovelluksesta?
Voiko sulakkeenvaihdon mokata jotenkin, jos vääntää ne jutut paikoilleen liian tiukkaan? Voiko siinä mennä jokin osa rikki?