Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18403)
Miksi monet naiset koettuaan avioeron, alkavat laittaa someen paljastavia kuvia itsestään.
Tämä kysymys ei ole provo, joten toivon saavani asiallisen vastauksen. Jos mies ja nainen seisovat kasvokkain tanssilattialla täysissä pukeissa onko mahdollista että nainen tuntee miehen elimen vai tapahtuuko tämä vain jos miehellä seisoo? Olen aseksuaali nainen, joten ei ole kokemusta seksistä ja nyt mietin käyttikö eräs mies minua seksuaalisesti hyväksi eilisissa bileissä tanssilattialla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Up tarkoittaa viestiketjuissa?
Ketju nousee etusivulle ensimmäiseksi. Up ei sinänsä sanana tässä ole merkitystä, yhtä hyvin se voisi olla Pöh.
Minusta "pöh" antaisi vaikutelman, että koko ketjua ei olisi pitänyt aloittaa.
mitä ihminen tekee kun hän
a) hulluttelee
b) sekoilee
c) ryvettyy?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet vessassa istuvat pöntöllä ja antavat molon levätä wc istuimen renkaan päällä jotta kaikki sukupuolitaudit ryömii esinahan alle?
Tietämykseni mukaan se molo kyllä roikkuu ememmän tai vähemmän siellä pöntössä (veijarin koosta riippuen) Isolla asiallakin ollessa miltei aina tulee vähän pissuakin, niin...
M49
Missä punatulkut ovat kesäisin?
Vierailija kirjoitti:
Missä punatulkut ovat kesäisin?[/quote
Samaa miettinyt ja missä tilhet lymyää, joskus tulevat parvena syömään puutarhan puista marjoja muulloin niitä ei näy??
Tilhet ovat pohjoisen lintuja. Taigalla asujia. Talvella laskeutuvat etelämmäksi ruoan perään. Pesivät pohjoisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi romanit puhuvat kovalla äänellä, esim kaupoissa ja muuallakin?
Itse olen olettanut sen johtuvan heidän perinteistään.
Heillä ei ole ollut tapana kirjata ylös historiaansa vaan tarinankerronta on ollut tärkeää. Voisi kuvitella, että kuuluva, selkeä ääni on ollut heillä perinteisesti hyvin haluttu ominaisuus. Samasta olen ajatellut johtuvan heidän usein upeat lauluäänet.
Mutta tämä vain tietty omaa pohdintaani.
Romanikulttuurissa kunnioitetaan vanhoja ihmisiä, joilla on usein huonompi kuulo kuin nuoremmilla. Romaneiden keskuudessa pidetään kohteliaana puhua kovalla äänellä, koska sitten myös vanhat kuulevat mitä sanotaan.
Ja tämä on tieto eikä arvaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Up tarkoittaa viestiketjuissa?
Ketju nousee etusivulle ensimmäiseksi. Up ei sinänsä sanana tässä ole merkitystä, yhtä hyvin se voisi olla Pöh.
Up = ylös.
Mikä on englanniksi "kyselyikä?"
Vierailija kirjoitti:
Porukalla haukkumassa Amerikkalaisia.
Ajatuskysymys kirjoitti:
Puhuvatko lähes kaikki ihmiset päässään?
Ajattelevatko useat ihmiset kuvin?
Onko jollekin tuttu ajattelu, jossa ikään kuin ei ole pään sisällä sanoja eikä vain kuvia,vaan sellaisia sanojen ja mielikuvien sekoitusta?
Luulen että kyllä ihmiset puhuvat itselleen päässään, tai kuvittelevat myös muiden puhuvan.
Tutkimusten mukaan kuvien kautta ajattelu olisi ihmiselle luontaista, ja kielellinen ajattelu taas uudempaa ja opittua. Testeissä on havaittu myös että kielellinenkin ajattelu sisältää kuvallista ajattelua. Eli kuvaamasi "sekoitus" vaikuttaa siis luonnolliselta.
Vierailija kirjoitti:
Punatulkut pesivät kesäisin. Kuuseen tai katajaan tekevät pesän. Siellä lymyvät kesän ajan synkissä kuusimetsissä eivätkä edes laula kovaäänisesti. Melkoista incognito-menoa siis.
Vasta talven kynnyksellä tulevat ihmisasutuksen lähelle, joten helppo huomata.
Mistä löydän oikeasti komeiden, upeiden 50+v miesten kuvia (miesmallit, näyttelijät...)? Tiedän nimeltä vain George Clooney ja Richard Gere mutta muitaki on!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on englanniksi "kyselyikä?"
Question stage.
Elokuvissa kotiin saapuva henkilö peseytyy (wash up) aina ennen päivällistä, minkälaista pesetymistä tämä tarkoittaa? Käsittääkseni tässä yhteydessä peseytyminen ei tarkoita suihkussa käymistä?
Mitä eri lintulajit ajattelee toisistaan?
Montako äänekästä pierua naiset päästää keskimäärin päivässä?
En ole koskaan kuullut ainuttakaan.
M46