Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18404)

Vierailija
8141/18404 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi johtua, jos näyttää kylmällä ilmalla kasvoista enemmän mieheltä kuin normaalisti? (Naisena siis.)

Vierailija
8142/18404 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti on ranskalaisella parvekkeella? Eihän sitä voi oikein parvekkeen ominaisuudessa käyttää, enemminkin ikkunan.

Tyttärelläni on ranskalainen parveke uudessa kerrostaloasunnossa. Tavallinen parveke olisi paljon parempi.

Ranskalaisesta parvekkeesta on hyötyä kesäisin kauniilla ilmalla. Ikkunan aukaisu ei vastaa samaa. Ilman sitä asunto olisi aikamoinen umpio.

Siivouspäivinä siitä on myös hyötyä asunnon raikastamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8143/18404 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällinen selittää minulle emojit ( vai ovatko myös nuo alla olevat "näppäimistöllä" tehtävät niitä) , kun kirjoitan yhden tyypin kanssa, joka käyttää niitä jatkuvasti ja itse en koskaan täysin tiedä mitä ne tarkoittavat ja sitten vielä vaikeaa itse niitä käyttää, kun pelkää mokaavansa. Kyseessä kaveri, joten varsinkin mitä ne tarkoittavat ystävyydessä. Olen vielä melko nuori, mutta näköjään aika pihalla näistä. Erityisesti alla olevat. Olen siis lukenut kyllä ja "opiskellut", mutta jonkun omia selityksiä kaipaan.

:) Tämä yleisesti iloisuutta ja hyvää mieltä ?

: D

XD

:P

;)

^^

Muitakin saisi kertoa ja juuri näitä ”näppäimistöllä tehtäviä”. Uskon, että näistä 😊 tajuan kyllä paremmin.

Entäpä lyhenne lol, koska sitä sopii käyttää ja mitä se ilmaisee? Olen varmaan sen kanssa mokannut monesti.

Kaikkia muitakin lyhenteitä saa esitellä ja varsinkin sellaisia joita käytetään ihan ulkomaillakin. Jos joku viitsii tehdä oppaan minulle niin kiitän todella. Kaikkia muitakin saa siis todellakin kertoa ja toivon, että kerrot kaikki mitä itse käytät ja miten sekä missä tilanteessa. Pääsisin edes alkuun

Vierailija
8144/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AivoPieru.

Vierailija
8145/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa uida, siis oikeasti yhtään. Minulla on silmälasit joiden vahvuus on -4 (mikä tarkoittaa sitä että näen tarkasti 25 cm päähän silmistäni ilman laseja ja sen jälkeen maisema alkaa muuttua puuroksi). Haluaisin oppia uimaan koska uimataito on jonkinmoinen edellytys melontakursseille ja minä haluan oikeasti melomaan, pääasiassa kanootilla mutta myös kajakilla.

Miten toimin? Piilarit ovat kuulemma veden alla saman tuntuiset kuin miljoona roskaa kummassakin silmässä, ja käsittääkseni uimakursseilla ei katsota hyvällä uimalasien käyttöä. (uimalaseihinhan saa nykyään näköä korjaavia linssejä)

En ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Olen minäkin oppinut uimaan, vaikka näköni on ainakin yhtä huono kuin sinulla. Ei uimataitoon tarvita hyvää näköä. Tosin vieraammassa uimahallissa voi olla vähän hankalaa, kun ei näe esim. mitä kylteissä lukee.

Vierailija
8146/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että joku mies on "vanhan liiton mies"? Sen uskontoon liittyvän selityksen olen kuullut jo, mutta mitä, kuka ihan noin niinku käytännössä on vanhan liiton mies?

Vanhan liiton miehellä viitataan henkilöön, joka jossain asiassa jossa on tapahtunut muutos suosii, muutosta edeötänyttä aikaa.

Henkilö voi siis olla vanhan liiton mies vain joonkin asian suhteen. Ja myös nainen voi olla vanhan liiton mies.

Esimerkiksi Pekka tykkää ajaa 1980-luvun autoilla, koska hän pystyy itse korjaamaan ne. Hän on autonvalinnan suhteen vanhan liiton mies.

Vanhan liiton mies voi olla joko positiivinen tai negatiivinen asia. Parisuhteessa vanahn liiton mies voi olettaa, että naine hoitaa kaikki kotityöt. Jos vanhan liiton mies on vastaavasti valmis täysin elättämään perheen ja vaimo haluaa olla kotirouva, niin vanhan liiton mies on tällaiselle naiselle unelma. Itsenäisyydestän pitävälle naiselle tällainen mies ei oel paras vaihtoehto.

Vanhan liiton mies on kuitenkin yleensä arvosta termi, eli vaikka liiton mies pitää nuoruutensa herkuista hän ei kiellä toisia nauttimasta uusimmista ideoista.

Havaintojeni mukaan vanhan liiton miehillä tarkoitetaan useimmiten vanhoja linnakundeja, jotka noudattavat perinteisiä alamaailman sääntöjä.

Vierailija
8147/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa uida, siis oikeasti yhtään. Minulla on silmälasit joiden vahvuus on -4 (mikä tarkoittaa sitä että näen tarkasti 25 cm päähän silmistäni ilman laseja ja sen jälkeen maisema alkaa muuttua puuroksi). Haluaisin oppia uimaan koska uimataito on jonkinmoinen edellytys melontakursseille ja minä haluan oikeasti melomaan, pääasiassa kanootilla mutta myös kajakilla.

Miten toimin? Piilarit ovat kuulemma veden alla saman tuntuiset kuin miljoona roskaa kummassakin silmässä, ja käsittääkseni uimakursseilla ei katsota hyvällä uimalasien käyttöä. (uimalaseihinhan saa nykyään näköä korjaavia linssejä)

En ymmärrä mikä tässä on ongelmana. Olen minäkin oppinut uimaan, vaikka näköni on ainakin yhtä huono kuin sinulla. Ei uimataitoon tarvita hyvää näköä. Tosin vieraammassa uimahallissa voi olla vähän hankalaa, kun ei näe esim. mitä kylteissä lukee.

Ei uimalaseja ole kielletty, mutta sellaiset on turha hankkia. Ui silmälasit päässä, niin minäkin teen. 

Vierailija
8148/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Conga line mmmm... 

Vierailija
8149/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pidättänyt autoineen levähdysalueelle pissille ja sinulla naishenkilö on ohiajavassa autossasi mahdollisuus nähdä tämän henkilön "kalleudet" Katsotko mielenkiinnosta, vai et vilkaisekkaan siihen suuntaan ajatellen yök ?

Vierailija
8150/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat vain seksiä? Missä (jos missään?) on miehet jotka haluavat myös rakkautta, arjen ja juhlan, ilojen ja surujen jakamista, yhteistä elämää??[/quote

Ei saa yleistää. Mies joka haluaa kanssasi seksiä on osoitus, että olet haluttava. 

Esim. täällä on sellainen mies, joka haluaisi juuri sitä normi arkea ja joskus juhlaakin. Yhteiseen hiileen puhaltamista. 

Vierailija
8151/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa jos pysäköintikieltomerkin alla on kiekko (30min) ja kellon ajat? Saako siis näiden aikojen ulkopuolella pysäköidä vapaasti vai silloinkin kiekolla?

Miten tämä eroaa jos on nämä kaikki sinisellä pohjalla ja parkkipaikan merkki P? Silloin nyt ainakin saa ilman kiekkoa olla merkittyjen aikojen ulkopuolella, mutta mikä ero kieltomerkkiin?

Kieltomerkin alla olevat lisäkyltit aina lieventävät kieltoa. Merkit siis yhdessä kertovat, että kyseiseen paikkaan _ei_ saa parkeerata, _paitsi_ parkkikiekolla kello sejase välisenä aikana. Muulloin parkeeraaminen on kiellettyä kieltomerkin mukaisesti.

P-alueen merkin alla olevat lisäkyltit taasen tiukentavat parkeerausoikeutta. Jos P-merkin alla ei ole lisäkylttejä, parkeerausta ei ole rajoitettu. Jos alla on lisäkyltti esim. parkkimaksusta klo 8-18, on parkeeraaminen ilmaista tuon ajan ulkopuolella.

Vierailija
8152/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kumpa kirjoitetaan kunpa?

Vierailija
8153/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tutut kysyy onko parisuhdetta tai muuta siihen viittaavaa toiselta joka ulkonäöllisesti ei ole ollut onnekas? .Tällä tarkoitan sitä, ettei suhdetta tule ikinä oman ulkonäön takia. Tätä on osunut omalle kohdalle

Ehkä joku voi kysyä kohteliaisuudesta, mutta syynä on myös se ettei ikinä voi tietää. Rumimmalla tuntemallani ihmisellä on ollut parisuhde (avioliitto), tosin se on jo päättynyt enkä tiedä onko hänellä uutta suhdetta. Ja tämä henkilö on todella lähes pelottavan ruma.

Vierailija
8154/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on pidättänyt autoineen levähdysalueelle pissille ja sinulla naishenkilö on ohiajavassa autossasi mahdollisuus nähdä tämän henkilön "kalleudet" Katsotko mielenkiinnosta, vai et vilkaisekkaan siihen suuntaan ajatellen yök ?

Ajattelen yök. Penis ei ole viehättävä elin, ja naiset kautta linjan eivät ole kiinnostuneet vieraille ihmisille kuuluvista löysistä peniksistä. Myös virtsaamisen katsominen inhottaa ihmisiä lähes aina.

Vierailija
8155/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kumpa kirjoitetaan kunpa?

Kun sanaan lisätään liitepartikkeli (esim. -pa/-pä, -kin/-kaan), se ikään kuin liimataan sanavartalon perään mutta se ei muuta itse sanan kirjoitusasua. Siksi siis kun+pa=kunpa, ihan samalla tavalla hänelle+kin=hänellekin. 

Vierailija
8156/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko katkaravut jotenkin poikkeuksellisen nopeita pilaantumaan tai muuten potentiaalisesti vaarallisia? Minulle on jäänyt jostain tällainen mielikuva, olenko oikeassa vai väärässä? Löysin lupaavan reseptin ja pakastimessa on jo paketti jättikatkaravun pyrstöjä ja nyt mietin onko fiksu idea tehdä kaksi annosta ruokaa ja laittaa toinen jääkaappiin vai pitääkö ne syödä heti?

Vierailija
8157/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kysyä kun yksi ihminen käyttää sellaista pentagram-korua eli sellainen tähti. Ja kun  kysyin häneltä uskooko Jumalaan, kun itse siis ensin puhui asiasta hän sanoi niin, että uskoo universumiin. En viitsinyt udella enemmän, mutta minkälainen tällaisen ihmisen suhde sitten uskontoon on? Onkohan sitten Panteismin mukaisen ajattelen omaava. On muutenkin opiskellut filosofiaa joten senkin vuoksi sopisi. Jos jollakin olisi itse kokemusta tästä.

Vierailija
8158/18404 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu, että Piia Ristikankareen äidinisä, joka oli Piian isän kanssa saunomassa Piian lähtiessä, on jo kuollut? Uskon kyllä, että hän on kuollut, mutta onko tätä sanottu julkisesti missään? Onko kerrottu esim. että milloin kuoli ja kuinka vanhana?

Ei ole kerrottu julkisesti. Sanoja on joko tiennyt sen tai kuullut sen jotain muuta kautta.

Vierailija
8159/18404 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällinen selittää minulle emojit ( vai ovatko myös nuo alla olevat "näppäimistöllä" tehtävät niitä) , kun kirjoitan yhden tyypin kanssa, joka käyttää niitä jatkuvasti ja itse en koskaan täysin tiedä mitä ne tarkoittavat ja sitten vielä vaikeaa itse niitä käyttää, kun pelkää mokaavansa. Kyseessä kaveri, joten varsinkin mitä ne tarkoittavat ystävyydessä. Olen vielä melko nuori, mutta näköjään aika pihalla näistä. Erityisesti alla olevat. Olen siis lukenut kyllä ja "opiskellut", mutta jonkun omia selityksiä kaipaan.

:) Tämä yleisesti iloisuutta ja hyvää mieltä ?

: D

XD

:P

;)

^^

Muitakin saisi kertoa ja juuri näitä ”näppäimistöllä tehtäviä”. Uskon, että näistä 😊 tajuan kyllä paremmin.

Entäpä lyhenne lol, koska sitä sopii käyttää ja mitä se ilmaisee? Olen varmaan sen kanssa mokannut monesti.

Kaikkia muitakin lyhenteitä saa esitellä ja varsinkin sellaisia joita käytetään ihan ulkomaillakin. Jos joku viitsii tehdä oppaan minulle niin kiitän todella. Kaikkia muitakin saa siis todellakin kertoa ja toivon, että kerrot kaikki mitä itse käytät ja miten sekä missä tilanteessa. Pääsisin edes alkuun

Näistä näppäimilllä kirjoitetuista naamoista käytetään yleesnä nimeä hymiö ja ne ovat emojien edeltäjiä.

Oheisessa artikkelissa on selityksiä hymiöille.

http://maenpaa.arkku.net/it/ohjelmointi/hymiot.php

Osa ihmisistä tosin saattaa tulkita vähän eri tavalla hymiöitä, mutta suurin osa aika lailla samlla tavalla.

Lol tas tulee sanoista laughing out loud. Tätä käytetään usein merkkinä siitä, että toisen vitsi tai kömmähdys on poikkeuksellisen hauska. 

Vierailija
8160/18404 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kananmuna siis lähempänä kanan menkkoja vai ovulaatiota?

Kana ja ihminen ovat eri lajeja niin suoraa vertailua ei voi tehdä

Kananmuna on kanan munasolu, niin siinä mielessl se on lähempänä menkkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi