Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18410)

Vierailija
7921/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskusteluni poistetaan? Eikä auta kun kysyn niiden perään koska kyselytkin poistetaan.

Jos sinun keskutelujasi systemaattisesti poistetaan, ne ovat keskutelualueen sääntöjen vastaisia.

Vierailija
7922/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla aseksuaali pelkän ulkonäön perusteella, koska ajattelee ettei kukaan kiinnostu sen takia? Vai onko vaan hetero joka on luovuttanut.

"Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan."

Toisaalta on näkemyksiä että aseksuaalisuus ei ole seksuaalinen suuntautuminen.

Meillä ei ole varmuutta miten ihmisen seksuaalinen suuntautumine kehittyy, mutta se tiedetään että seksuaalinen suuntautuminen ei ole valinta. Joten emme tiedä voiko jatkuva huono omakuva (kukaan ei halua minua) hitaasti vaikuttaa ihmiseen, niin että hän itse lopettaa haluamasta muita ihmisiä.

Hetero joka on luovuttanut ei ole aseksuaali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7923/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun nimeni ei voi olla Jeriko?

Koska Suomessa on useampia Jeriko nimisiä poikia ja Suomen nimilaki kieltää antamasta pojan nimeä tytölle, niin looginen vastaus kysymykseen on, että olet nainen.

Vierailija
7924/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuvuodessa tulee olla 190 koulupäivää. Ilmeisesti keväisin seuraavan vuoden päivät ilmoitetaan Opetushallitukselle, siis kunnat ilmoittavat. Tarkistaako tämän jälkeen kukaan, että niitä oikeasti on juuri tuo määrä? Tällaista miettiin syyslomalla oleva nuori opettaja.

Vierailija
7925/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että aamiainen on päivän tärkein ateria ja että säännöllinen ruokarytmi on tärkeää muun muassa verensokeri ja jaksamisen kannalta. Miten sitten he, jotka ovat vaikkapa viikon paastolla? Hekin sanovat, että heillä on hyvä olo.

Vierailija
7926/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaana olo kivaa? Itse olen kohta nelikymppinen enkä sairasta. Okei, kouluun menon jälkeen olen ollut kipeä kymmenisen kertaa. Se on kuitenkin ollut todella lievää, korkeintaan pientä flunssaa sekä lämpöä, joka menee vuorokaudessa ohi. Minusta se ei ole ollut yhtään kamalaa vaan pelkkää tervetullutta vaihtelua arkeen? Oletteko mieluummin flunssassa tai mahataudissa kotona vai terveenä töissä (jos oma työ ei mahdottoman mieluista ole)?

Vierailija
7927/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulostettaessa saattaa ilmestyä tieto, että tulostin offline-tilassa. Sitten voi laittaa valintamerkin kohtaan "Käytä tulostinta offline-tilassa". Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Itse tulkitsen sen ainakin kolmella eri tavalla. Eli jos laitan merkin tuohon kohtaan, se voi tarkoittaa:

1. Käytä tulostinta offline-tilassa ja palauta sitten normaaliin tilaan.

2. Tulostinta pystyy käyttämään, vaikka se olisi offline-tilassa.

3. Aseta tulostin offline-tilaan (Pois päältäkö? Sehän tapahtuu, kun painaa tulostimen on/off-nappia.)

Perustelut alapeukulle?

Vierailija
7928/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sairaana olo kivaa? Itse olen kohta nelikymppinen enkä sairasta. Okei, kouluun menon jälkeen olen ollut kipeä kymmenisen kertaa. Se on kuitenkin ollut todella lievää, korkeintaan pientä flunssaa sekä lämpöä, joka menee vuorokaudessa ohi. Minusta se ei ole ollut yhtään kamalaa vaan pelkkää tervetullutta vaihtelua arkeen? Oletteko mieluummin flunssassa tai mahataudissa kotona vai terveenä töissä (jos oma työ ei mahdottoman mieluista ole)?

Jos tässä ketjussa ei saa kysymykseensä vastausta vaan vain alapeukun, irvaileeko alapeukuttaja, vaikka nimenomaan sellaista ei pitäisi nyt olla vaan etsitään oikeaa vastausta.

Vierailija
7929/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa on useampia Jeriko nimisiä poikia ja Suomen nimilaki kieltää antamasta pojan nimeä tytölle, niin looginen vastaus kysymykseen on, että olet nainen.

Minä olen mies ja haluaisin olla nimeltäni Jeriko. Miksi minun vanhempani antoivat minulle nimeksi Kalle Eenokki eivätkä haluamaani nimeä Jeriko Pavlo Ylermi?

Vierailija
7930/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja haluaisin olla nimeltäni Jeriko. Miksi minun vanhempani antoivat minulle nimeksi Kalle Eenokki eivätkä haluamaani nimeä Jeriko Pavlo Ylermi?

Eiväthän he silloin sinun vauvana ollessasi voineet tietää, että minkä nimen sinä nyt aikuisena haluat itsellesi mutta sinä voi itse vaihtaa nimesi nyt kun olet aikuinen.

Vierailija
7931/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä ketjussa ei saa kysymykseensä vastausta vaan vain alapeukun, irvaileeko alapeukuttaja, vaikka nimenomaan sellaista ei pitäisi nyt olla vaan etsitään oikeaa vastausta.

Yleensä alapeukku tarkoittaa, että kysymys ei kuulu ketjuun. Esimerkiksi sinun lainaamasi kysymys ei ollut tarkoitettu pyynnöksi saada tietoa, vaan vittuiluksi. Tässä ketjussa on paljon kysymyksiä, jotka on tarkoitettu vain toisten mielen pahoittamiseksi ja/tai oman mielipiteen esilletuomiseksi. Sellaiset eivät kuulu ketjuun ja siksi niitä alapeukutetaan.

Vierailija
7932/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä alapeukku tarkoittaa, että kysymys ei kuulu ketjuun. Esimerkiksi sinun lainaamasi kysymys ei ollut tarkoitettu pyynnöksi saada tietoa, vaan vittuiluksi. Tässä ketjussa on paljon kysymyksiä, jotka on tarkoitettu vain toisten mielen pahoittamiseksi ja/tai oman mielipiteen esilletuomiseksi. Sellaiset eivät kuulu ketjuun ja siksi niitä alapeukutetaan.

Jaa, no kysyin kyllä tuota sairastamisasiaa ihan tosissani, uteliaisuuttani.

Vierailija
7933/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko muille känni blackouttien vuoksi pelkotiloja että olisi muistamattaan tehnyt jonkun rikoksen tai muuta hirveätä? Mulle tulee joka muistinmenetyksestä hirveät pelkotilat että oon tehnyt jotain todella kauheata. Siks en nykyisin juuri edes juo.

Vierailija
7934/18410 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koomapotilaalla ajatuksia, entä näkeekö hän unia ja voiko hän esim. kuulla mitä muut puhuvat tajuten heidän puheensa pystymättä vain ilmaisemaan sitä?

Vierailija
7935/18410 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanaolo ei pääsääntöisesti ole kivaa. 

Itsellä flunssat on sen verran kovia, että aika menee sängunpohjalla nukkuessa.

Mahataudissa taas oksentaminen on todella inhottavan tuntuista. Voit testata tätä työntämällä sormet kurkkuun.

Siinä tilassa kun tauti on kiva on yleensä valmis menemään takaisin töihin.

Vierailija
7936/18410 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanaolo ei pääsääntöisesti ole kivaa. 

Itsellä flunssat on sen verran kovia, että aika menee sängunpohjalla nukkuessa.

Mahataudissa taas oksentaminen on todella inhottavan tuntuista. Voit testata tätä työntämällä sormet kurkkuun.

Siinä tilassa kun tauti on kiva on yleensä valmis menemään takaisin töihin.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Vierailija
7937/18410 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 16. lokakuuta Hesarista juttua tytötjen silpomisesta. Tämän innoittamana etsin tietoa asiasta ja järkytyin, vaikka mitään sinällään uutta ei ollut. Kysymys on nyt se, että kuinka paljon silpominen sattuu juuri sillä hetkellä kuin se tehdään. Puudutetaanko? Siinä eräs ympärileikkaaja vähätteli toimenpidettä sanoen, että se on nopeasti ohi, jos tyttö ei rimpuile. Sanoi vielä olevansa hyvä ympärileikkaaja ja puolusti, että tämä ammatti pitää säilyä jatkossakin.

Lukemistani artikkeleista puhuttiin silpomisen jälkeisistä kivuista, vuosienkin päästä. Mitään en halua vähätellä, mutta jäin vain miettimään itse sitä tilannetta. Puistattaa, mutta silti haluaisin tietää, miten paljon se sattuu.

Vierailija
7938/18410 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi f*ck tai f*cking käännetään vituksi?

Vierailija
7939/18410 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi f*ck tai f*cking käännetään vituksi?

Sanoilla on usein samanlainen käyttötarkoitus, vaikka kirjaimellinen merkitys onkin eri, ja niitä käytetään samanlaisissa tilanteissa. Jos halutaan erotella sanan semanttinen ja pragmaattinen merkityskomponentti, niin voidaan sanoa, että monissa yhteyksissä näillä sanoilla on sama pragmaattinen merkitys, vaikka semanttinen merkitys on eri.

Vierailija
7940/18410 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin 16. lokakuuta Hesarista juttua tytötjen silpomisesta. Tämän innoittamana etsin tietoa asiasta ja järkytyin, vaikka mitään sinällään uutta ei ollut. Kysymys on nyt se, että kuinka paljon silpominen sattuu juuri sillä hetkellä kuin se tehdään. Puudutetaanko? Siinä eräs ympärileikkaaja vähätteli toimenpidettä sanoen, että se on nopeasti ohi, jos tyttö ei rimpuile. Sanoi vielä olevansa hyvä ympärileikkaaja ja puolusti, että tämä ammatti pitää säilyä jatkossakin.

Lukemistani artikkeleista puhuttiin silpomisen jälkeisistä kivuista, vuosienkin päästä. Mitään en halua vähätellä, mutta jäin vain miettimään itse sitä tilannetta. Puistattaa, mutta silti haluaisin tietää, miten paljon se sattuu.

"Sivistys"maissa tehtävässä silpomisessa puudutetaan, eikä siinä silpominen välttämättä ole niin kokonaisvaltaista. Kehitysmaissa poistetaan usein koko sisemmät häpyhuulet ja kaikki niihin liittyvä, myös siis osa klitoriksesta, joskus käsittääkseni ommellaan ulommat häpyhuulet kiinni sen päälle. Ei siellä ole mitään puudutusainetta käytössä. Nuotiolla keitettyä vettä desinfiointiin ja siinä kaikki.

En usko, että sen aiheuttamaa kipua voi mitenkään kuvailla.