Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18410)
Kysyin eräältä minua huomattavasti vanhemmalta tuttavaltani, että tiesikö hän Olli Lindholmin ja hän vastasi, että ei varsinaisesti. Mitä ihmettä tuo tarkoittaa, että ei varsinaisesti? Tarkoittaako se, että hän tiesi, että senniminen tunnettu henkilö on olemassa, mutta ei juuri mitään muuta?
Onko mahdollista, että autistinen henkilö pystyisi työskentelemään hoitoalalla hoitaen esimerkiksi lapsia, vanhuksia tai kehitysvammaisia?
Miten KELA saa tietää ulkomailla oleskelustani katkaistakseen tuet?
Vierailija kirjoitti:
Miten KELA saa tietää ulkomailla oleskelustani katkaistakseen tuet?
Ei KELA siitä mistään taida tietoa saada, jos et itse ilmoita.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista, että autistinen henkilö pystyisi työskentelemään hoitoalalla hoitaen esimerkiksi lapsia, vanhuksia tai kehitysvammaisia?
Miksi ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi?
No siksi kun autistit ovat hulluja. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi?
No sitten se ei kai ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi?
Oliko Juice Leskinen muka hullu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi?
Autismi ei ole sama asia kuin hulluus. Osa toki on hulluja, mutta myös osa normaaleistakin on.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kansalle kerrota rehellisesti miksi siirtolaisia pitää ottaa? Esim. siksi että muuten lakkaa öljyn saanti. Media, vaatikaa! Olisi ymmärrettävämpää.
Suomeen ei oteta siirtolaisia.
Oletteko ikinä kuulleet kenenkään kiroilevan näin: Voi lesbo!
Peukku ylös, jos olette, peukku alas, jos ette.
Ja tätä ei sitten luonnollisesti lasketa mukaan.
Ostin maapähkinävoita enkä löydä googlaamallakaan ruokareseptejä joissa sitä käytetään! Kertokaapa mihin vois käyttää paitsi leivän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiuaajilla on yleensä tietty ulkonäkö?
Miltä kiusaajat sitten aina mielestäsi näyttävät?
Yrttejä väsymykseen tai muita luonnon keinoja? Onko auttanut?
Miehet aina puhuu "käytetyistä" naisista ym. Huomaisko joku onko niitä rakastajia ollu 2 vai 200, tai kertoja 10 tai 1000? Luultavasti taidoista joo, mutta ihan tuntumalla?
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina puhuu "käytetyistä" naisista ym. Huomaisko joku onko niitä rakastajia ollu 2 vai 200, tai kertoja 10 tai 1000? Luultavasti taidoista joo, mutta ihan tuntumalla?
Hyvin suurella todennäköisyydellä ei huomaisi yhtään mitään. Naisen sukuelin on varsin joustava värkki, ja siihen kohdistuneet pysyvät vammat (esim. pahat repeämät) hyvin harvinaisia.
Se, että naiselta vaaditaan neitsyyttä tai hyvin vähäisiä seksikokemuksia, kertoo vain tämän vaatijan huonosta itsetunnosta. Kun ei ole vertailukohtia, kelvannee huonompikin rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että suurimmalle osalle autisteista tämä ei olisi ainakaan mikään ihanneala. Autistit/ aspergerit eivät ole yleensä kovin kiinnostuneita ihmisistä, vaan mieluummin tutkisivat jotain spesifiä alaa. Empatiaa ja kuuntelutaitoa vaativa ihmissuhdetyö ei siis ehkä olisi heille luontevin valinta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin maapähkinävoita enkä löydä googlaamallakaan ruokareseptejä joissa sitä käytetään! Kertokaapa mihin vois käyttää paitsi leivän päällä.
Mä oon käyttänyt leivonnassa. Sekä sämpylöissä että esim piirakassa, siis sijaistan voita sillä. Varsinaisiin ruokiin en ole kokeillut, mutta miksipä ei! Sellaisiin joissa käytetään pähkinöitä ja rasvaa. Ainakin joku kanaruoka on muistaakseni tällainen. Ehkä intialaisessa keittiössä. Sovella ohjeita, kokeile. Itse paistan kananmunatkin kookosöljyssä.
Onko laskuttaja yleensä koulutukseltaan merkonomi?
Miksei kansalle kerrota rehellisesti miksi siirtolaisia pitää ottaa? Esim. siksi että muuten lakkaa öljyn saanti. Media, vaatikaa! Olisi ymmärrettävämpää.