Oudoimmat ruokayhdistelmät joita syöt?
Kommentit (73)
Ruisleipä voideltuna fetajuustolla.
Fazerin sininen sulatettuna mikrossa, siihen kun dippaa porkkanoita niin on hyvää vaikka oudolta se kuulostaakin.
Muut syö pannarin ja letut hillolla, minä paprikalla, juustolla ja metwurstilla, vielä vähän palvikinkkua päälle avot 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, raaka muna, voita. Surautetaan sauvasekoittimella sekaisin maittavaksi aamiaiseksi.
yök, miks sä olet tällaista edes lähtenyt tekemään? =)
Tää tuli vahingossa vastaan, kun etsin nopeaa aamiaista kiireisiin aamuihin. Aiempi bulletproof kahvi eli rasvakahvi ei enää maistunut ja piti saada päivittäinen aamiaismunakin ujutettua simppeliin muotoon. Ihan nimellä paleolatte tai munalatte löytyi netistä.
Shipsejä voileivällä, nam. Tosin nykyään koko perhe herkuttelee shipsileivillä tilaisuuden tullen. Erityisesti vaaleaa paahtoleipää, juustoa ja shipsejä...
Vierailija kirjoitti:
Shipsejä voileivällä, nam. Tosin nykyään koko perhe herkuttelee shipsileivillä tilaisuuden tullen. Erityisesti vaaleaa paahtoleipää, juustoa ja shipsejä...
Erittäin suosittu välipala Englannissa
Twister mehujäätä ja batteryä. En tiedä miksi se on niin taivaallisen hyvää mutta hyvä kesäherkku
Kaurapuuro johon ripottelen sillin palasia ja sotken ne sillit puuron sekaan.
Juustoviipaleen päälle piparjuuritahnaa, kääritään rullaksi ja haukataan, nam :)
- jäätelöä suolapähkinöillä
- jäätelöä kera juustosnaksujen
- jäätelöä & ranskalaisia
Itse olen koukussa superfoodeihin ja syön niitä, vaikka monet maistuvat järkyttäviltä.
Ehkä hirvein, mitä syön lähes päivittäin iltaisin on seuraava cocktail: 1 desi pakuriteetä, 1 ruokalusikallinen chian siemeniä, 1 ruokalusikallinen MSM-jauhetta, 1 ruokalusikallinen omenasiiderietikkaa ja 1 avocadon siemen raastettuna.
Maistuu aika järkyttävältä myrkyltä, mutta minulla on pakkomielle syödä supertevrveellisesti. Syön myös muita outoksia, mutta tuo sekoitus ehkä oudoin :D
Kylmä maksalaatikko (rusinoilla) suoraan paketista, maustettuna punaisella tabascolla. On muuten oivallinen yhdistelmä, kokeilkaa ihmeessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Shipsi? Mikä ihme on shipsi??
Letun väliin hilloa, makkaraa ja sinappia
Nuorempana söin silloin tällöin makeannälkääni salaatinlehtiä suklaakastikkeella.
Ranskalaiset jäätelöllä, nykyään aika monikin syö kyllä näin
Raejuustoa ja salaattikastiketta tortillan sisään laitettuna.