Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino laskee edelleen, vaikka olen jo ihannepainossani, mitä tehdä? En jaksa/pysty syödä enempää mitä nyt syön...

Vierailija
28.06.2017 |

Olen siis saanut elämäntaparemontin myötä pudotettua painoa 50kg ja nyt painan 60kg ja pituutta on 170cm. Enempää ei painon tarvitsisi pudota, mutta se laskee yhä edelleen.

Syön vuorokaudessa 2000-2500kcal ja noudatan vähähiilarista ruokavaliota. Hiilareita tulee vaihtelevasti päivässä 70-80g. Siihen ns. tavalliseen ruokavalioon en halua palata, koska tämän vähähiilarisen myötä on hävinnyt selittämättömät kivut, turvotukset, ummetukset ym. Käyn yleensä 6kertaa viikossa 9km kävely/hölkkälenkillä.

Miten tuon painon laskemisen saisi loppumaan? Tästä nykyisestä enempää en oikeasti jaksa/pysty syömään, tulee todella huono olo, jos syön enemmän, kun sitten olen ihan ähky täynnä. Paino on laskenut edelleen vaihtelevasti 200-500g viikossa ja jos vielä paljon laskee niin alan olla liian laiha.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähähiilihydraattinen ruokavalio hidastaa aineenvaihduntaa pidemmällä tähtäimellä joten eiköhän se paino kohta tasaannu tai ala jopa nousemaan helposti!

Faktatietoa tälle kiitos.

Vierailija
22/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te syötte? Ja monestiko? Itselle tullut lasten jälkeen 10kg, joka ei lähde pois sitten millään. Olen ihan hukassa mitä pitäisi syödä. Olen 165 cm ja 64,5kg kun ihannepaino olisi 55/57kg 😟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu tekee tuon.

Se vaikuttaa varsin totaalisesti mitä ruokaa mielesi tekee syödä ja kuinka paljon. Jos syöt mitä haluat tulee painosi putoamaan vielä 5kg ja jää sitten siihen.

Ei juoksussa mitään huonoa ole. Se pitää sisäelimet, ml. sydän, loistokunnossa ja parantaa älykkyyttä. Jatka vain samaan tyyliin.

Vierailija
24/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te syötte? Ja monestiko? Itselle tullut lasten jälkeen 10kg, joka ei lähde pois sitten millään. Olen ihan hukassa mitä pitäisi syödä. Olen 165 cm ja 64,5kg kun ihannepaino olisi 55/57kg 😟

Mä noudatan tosiaan vähähiilarista eli syön paljon kasviksia, varmaan kilon verran päivässä, lisäks paljon rasvaa (energia tulee tästä, kun hiilareita vähennetty) ja kaikki mahdollisimman luonnollista. Teen osittain samoja ruokia kun aiemminkin, mut peruna, pasta, riisi on korvattu kasviksilla jne. Pähkinät ja mantelit ei omaan ruokavaliooni kuulu, koska niille oon allerginen. Muu perhe syö välillä samaa kun minä ja välillä sitten eri ruoat. Itelläni erityisesti viljat aiheutti todella huonon olon ja monenlaisia kipuja, joihin ei lääkäritkään löytäneet mitään selitystä.

Oon myös kuullut, että tällä vähähiilarisella on monet saaneet helposti painoa pois, mutta tämäkään ei kaikille sovi ja monilla myös se harhaluulo, että vähähiilarisella syötäis erityisen paljon proteiinia ja näinhän se ei ole.

ap

Vierailija
25/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksu tekee tuon.

Se vaikuttaa varsin totaalisesti mitä ruokaa mielesi tekee syödä ja kuinka paljon. Jos syöt mitä haluat tulee painosi putoamaan vielä 5kg ja jää sitten siihen.

Ei juoksussa mitään huonoa ole. Se pitää sisäelimet, ml. sydän, loistokunnossa ja parantaa älykkyyttä. Jatka vain samaan tyyliin.

Kiitos vastauksestasi. Todellakin toivon, että painon lasku pysähtyis viimeistään tuohon 55kg, vaikka vaatekaappi taitaa kyllä silti uusiks mennä. Rinnoissa ja takamuksessa ois toki edelleen mistä vois lähteä, mut eipä se paino nytkään sieltä oo lähteny vaan vyötärö ja jalat on pienentyneet vaikkei niiden enää tarvis ja esim. housut alkaa olla nyt jo sen verran löysiä vyötäröstä, että saa vähän väliä nostella housuja.

En tosiaan oo lopettamassa tätä liikuntaa, kun nyt oon sen liikunnan ilon löytäny ja se on itelle se ainoa hetki päivässä kun saa olla itekseen eikä oo joku vaatimassa jotain. Juoksuks en ihan vielä omaa liikkumista sanois, ainakaan nopeuden puolesta, mut hölkkää se kyllä on ja jonain päivänä juoksua.

ap

Vierailija
26/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pähkinöitä.

Hienosti olet pudottanut painoasi! :) Pystyisinpä samaan.

Vierailija
27/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö pähkinöitä.

Osaatko lukea?

Vierailija
28/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö pähkinöitä.

En tiedä luitkohan myöhempää kommenttiani, jossa kerroin olevani pähkinöille ja manteleille allerginen. En siis voi syödä niitä.

ap

Vierailija
29/29 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pullukka vieläkin olet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi