Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viettekö lapset päiväkotiin, jos olette itse kipeänä?

Vierailija
28.06.2017 |

Oma vastaus: vien, koska se mahdollistaa lepäämisen ja sitä myötä paranemisen.
Poikkeuksena vatsatauti, eli jos jollain perheenjäsenellä on vatsatauti niin päiväkotilainen ei mene hoitoon, kuten ainakin omassa kunnassa ohjeistetaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudissa kaikki jää kotiin?? Outo ohjeistus. 

Vierailija
2/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänkin kotiin seuraavan kerran, kun miehellä on vatsatauti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vien jos on joku nuha/yskä kuume. Yleensä olen sen lapsiltani saanut ja he ovat jo terveitä kun itse sairastun.

Vierailija
4/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien jos menen kipeänä töihin. Eli flunssaisena yms vien. Kuumeessa tai oksennustaudissa en, koska en jaksa liikkua eikä ole kiva ajatus ykätä päiväkodin vessaan tai matkalla.. :)

Vierailija
5/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin ne taudit leviää...

Ei kaikki, vaan päiväkoti-ikäiset, etteivät tartuttaisi muita. Pöpöt kulkeutuu herkästi kodin ja pk:n välillä tai sitten se aamulla reipas taapero saattaa tunnin kuluttua jo oksentaa. Monet vatsataudit tarttuu herkimmin juuri ennen oireiden puhkeamista.

Vierailija
6/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päiväkodin seinällä ohjeistus, jos joku perheen jäsen on kipeä, ei lapsia saa tuoda hoitoon tartunnan välttämiseksi. Nytkin juhannus meni vatsataudissa, koska lapsia vietiin hoitoon terveinä,mutta joku perheessä sairasti.. Itse asiassa satuin paikalle kun lapsi oksenteli ja PK työntekijät keskustelivat, että äiti ei voi hakea kun on itse vatsataudissa ja isä voi hakea, mutta ei vielä tuntiin tai kahteen. Äiti oli lapsen sinne kiikuttanut lepoa ajatellen..

Vierailija
7/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa viedä. Saattaisivat päiväkodissa ihmetellä jos lapset on hoidossa vaikka mamma makaa kotona.

Vierailija
8/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tarttuvaa niin en vie. Perussairauteni takia olen silloin tällöin heikossa kunnossa ja silloin vien.

Vierailija
9/9 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa viedä. Saattaisivat päiväkodissa ihmetellä jos lapset on hoidossa vaikka mamma makaa kotona.

Ei kai sitä tarvitse kenelläkään kertoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi