Varamummo vuorokaudeksi maksaa 240 euroa
Onko mielestäsi kallista vai halpaa? meillä ei isovanhempia oikein lapsella ole.
Kommentit (19)
Eihän tuo ole kuin 10€/h. Maksaa ne muutkin elämykset.
Kuka haluaa random mummon nurkkiinsa pyörimään vuorokaudeksi tuohon hintaan?? Kalliillapa lähtee mummot itseään myymään lapsiperheille.
Tekisitkö itse töitä kympillä tunnissa?
No toki! Valittaako ja yrittää puuttua perheen asioihin samalla rahalla vai pitääkö maksaa extraa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa random mummon nurkkiinsa pyörimään vuorokaudeksi tuohon hintaan?? Kalliillapa lähtee mummot itseään myymään lapsiperheille.
Tavattoman moni haluaa ja näistä mummoista on jopa pulaa. Itse teet töitä 10€/h?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole kuin 10€/h. Maksaa ne muutkin elämykset.
Juh, ainoa jolle tuo on elämys, on se mummo.
Jos on kaikkine kuluineen kympin tunti, on kyllä halpaa.
Jotain 20 prossaa veroa menee ja muita kuluja telli velliä nii ehkä jotain 160-170€ jäis kännyyn.
En ihmettele, jos mummoista on pulaa! Kyllähän eläkepäiviin saa kivasti vipinää kun pääsee perheisiin loisimaan ja siitä vielä maksetaan! Vapaaehtoistyön vielä ymmärtäisin...
Mäkin perustan varavaimo-palvelun. Tuun vuorokaudeksi nalkuttamaan, pihtaamaan ja tuhlaamaan vuokraajan käteisvaroja, 556 euroa/vrk.
Jonkun firman kautta jos tilaat hoitajan, niin saat pulittaa 30 euroa tunti.
Keskiluokan ja sitä köyhempien kannattaa hommata omasta takaa tukiverkot.
Minä voisin tulla jos saisin myös hienoa shampanjaa ja konjakkia.Kai asutte myös jossain hienossa kartanossa, eikö vain. Ulkomaalaistaustaisista rotulisää ottaisin 100€.
On kallista. Tuon takia ottaisin vain muutamaksi tunniksi lapsenvahdin ellei perheessä ole jotain koliikkivauvaa joka on viikkokausia huutanut yötäpäivää.
Eihän tuo tuntipalkka nyt niin iso ole, mutta eipä tuo vuorokauden pesti vaadi koko aikaa aktiivista työskentelyä. Esimerkiksi n 8h on todennäköisesti pelkkää nukkumista.
Kallista! Mitä hyötyä lapselle on kerran käyvästä mummosta? Eihän siinä ehdi edes tutustua. Vaikea kuvitella että lapsi innostuisi vieraasta ihmisestä ja koksi hänen kanssaa "laatuaikaa". Tuohon hintaan ei jatkuvuutta synny perheen ja mummon välille.
Jos huushollin voi jättää mummon vastuulle tod. Halpa. Jos mummo vaan hengailee nirkissa kallista seuran pitoa. Tosin kotitkotitalousväh.
Kai se opettaa sukan kantapään neulomisen ja pyöräyttää karjalanpiirakoita ja kertoo satuja ilman kirjaa? Mutta sohvalla makaavasta mummosta en maksais.
Ei tuo valitettavasti pidempiaikaiseen ihmissuhteeseen lapselle johtaisi. Eli joo, pieni tuntipalkka mutta liian kallis silti.
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö itse töitä kympillä tunnissa?
Tekisin. Ei mummona olo kovin vaativaa voi olla. Vaikka tuosta jäisi vain 160 euroa käteen, niin hyvän summan saisi kuukaudessa kerättyä sillä, että istuu hiekkalaatikolla ja lämmittää ruokaa.
Ei paha. Tekeekö myös siivoushommia ja ruoanlaittoa niin kuin oikeat mummit?