Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi syyttää minua koska lapsellamm epäillään perinnöllistä sairautta

Vierailija
28.06.2017 |

Sain itse diagnoosin perinnöllisestä autoimmuunisairaudestani vasta lasten (3 kpl) syntymien jälkeen. Nyt keskimmäisellä lapsella epäillään samaa sairautta kuin minulla, ihan hirveää muutenkin, ja anoppi soitti mulle ja haukkui itsekkääksi ja ajattelemattomaksi ämmäksi. Miehelle oli soittanut että ottaisi eron tällaisesta sairaasta petkuttaja-akasta ja hakisi lasten huoltajuutta.
En jaksa :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näille sairauksille voi mitään. Ethän sinä tahallasi lastasi sairastuttaminen eikä ero ainakaan lastasi auta.

Anoppi-kulta on tunnekylmä idiootti. Voimia sinulle sairauden kanssa.

Vierailija
2/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että onneksi sun ei tarvi enää ikinä olla tekemisissä hänen kanssaan. Antoi riittävän hyvän syyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suljet sen naisen pois mielestäsi, suhtaudut häneen kuin kehen tahansa mielipuoleen joka huutelee hävyttömyyksiä. Eli hetken voit tuntea sääliä koska hänellä selkeästi on ongelmia elämässään, mutta sitten unohdat kokonaan.

Vierailija
4/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hakisi lasten huoltajuutta.

Miksi ne lapset nyt sitten sille anopille kelpaisi kun nehän on sinun takiasi rikki?

Epälooginen anoppi.

(lue: haistata vitut tällaiselle anopille)

Vierailija
5/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tietää että Suomessahan ei perinnöllisiä sairauksia ole kuin joka ... joka ... jokikisessä suvussa jonkinlaisia.

Vierailija
6/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala anoppi! Ethän sinä voi sairaudelle mitään, ja varsinkin kun sait vasta nyt tietää. Voimia. Välit poikki anoppiin.

Vierailija
7/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä on

Vierailija
8/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisi enemmän huolissani anopin mielisairauden periytyvyydestä.

Vierailija
9/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

provohan tämä on

Mutta hyvä, jos on. Eikä ole niin vaikeaa kuvitella että tuollaisia hirmuliskoja on ihan oikeastikin

Vierailija
10/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tietää että Suomessahan ei perinnöllisiä sairauksia ole kuin joka ... joka ... jokikisessä suvussa jonkinlaisia.

Ei ole joka suvussa, on vain puolison suvussa. Jotkut tietävät tarkasti, että sairaudet ja negatiiviset ominaisuudet on peritty puolison suvulta, jos suvussa niitä on, huolimatta siitä,että omassa suvussa on samanlaisia.

Vierailija
11/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole joka suvussa, on vain puolison suvussa. Jotkut tietävät tarkasti, että sairaudet ja negatiiviset ominaisuudet on peritty puolison suvulta, jos suvussa niitä on, huolimatta siitä,että omassa suvussa on samanlaisia.

Aika usein ne puhkeaa silloin, kun molemmissa suvuissa on samanlaista. Vasta asperger-lapsen syntymän jälkeen anoppikin tajusi, samalla kuin minä, että appihan oli selkä asperger. Niin on ollut äitini enokin sen perusteella, mitä äiti on kertonut. Äiti on pitänyt enostaan huolta enon kuolemaan saakka, kun siihen aikaan ei ollut julkisia hoitopalveluja kovin helposti saatavilla. 

Vierailija
12/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on päästään vialla. Toivottavasti ei ole perinnöllistä.

Vierailija
13/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano anopille, että fyysisen sairauden kanssa on kuitenkin helpompaa kuin teidän suvun mielenterveysongelmiemn kanssa. 

Vierailija
14/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen menevät yli nyt nämä anoppitarinat

Vierailija
15/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiarvo periytyville taudeille on 10 per henkilö osa on altistaa vähemmän osa enemmän ja osa itse taudeista on vähemmän vaarallisia, mutta 10 kuitenkin.

Vierailija
16/16 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuisen menevät yli nyt nämä anoppitarinat

Onnellisia ovat ne, joilla on järkevä IHMINEN anoppina. I

Voisin oikein hyvin kuvitella, että oma anoppi tekisi juuri noin aloitusta vastaavassa tilanteessa.

Meillä esikoinen karsasti vähän vauvana, sehän on toki mun suvusta tullut vika. Lapsen isällä ollut samaa vikaa pienenä neuvolakortin tietojen mukaan, mutta mun suvusta tullut!

Ap, pitäähän miehesi sinun puoliasi hirviöäitiään vastaan? Ei kuulosta normaalilta käytökseltä, että alkaa noin puuttua teidän elämään!